نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تفاوت طراحی گرافیک و طراحی وب

تا زمانی که طراح نباشید، ممکن است تفاوت بین طراحی وب و طراحی گرافیک را ندانید.

در حالی که آنها مشابه هستند و مهارت‌ها همپوشانی دارند، طراحی وب و طراحی گرافیک اساساً رشته‌های متفاوتی هستند - هم از نظر وظایفی که انجام می‌دهند و هم نقشی که در به تصویر کشیدن شرکت شما در جهان ایفا می‌کنند.

چه یک بازاریاب، مدیر پروژه یا یک رهبر تجاری باشید، درک تمایز بین طراحی گرافیک و طراحی وب می تواند دشوار باشد.

اما یادگیری در مورد ویژگی های هر تخصص بهتر شما را مطلع می کند تا تصمیم بگیرید کدام یک برای نیازهای شما مناسب است.

طراحی گرافیک در مقابل طراحی وب

طراحی گرافیک و طراحی وب شباهت هایی با هم دارند اما دو روش متفاوت هستند که به رویکردها و تکنیک های متفاوتی نیاز دارند.

طراحان گرافیک از تصاویر، متن و سایر رسانه ها برای انتقال اطلاعات از طریق مواردی مانند تبلیغات چاپی و بازاریابی استفاده می کنند.

طراحان وب، محتوا و عناصر بصری را در وب سایت ها برنامه ریزی، مفهوم سازی و ترتیب می دهند. به طور کلی، در حالی که طراحی گرافیک شامل ایجاد عناصر بصری است، طراحی وب در مورد سازماندهی عناصر بصری است.

برای کسب‌ و کارها، هر دو نوع طراح برای ایجاد محتوایی ضروری هستند که بازدیدکنندگان را به ماندن در وب‌سایت شما وادار کند.

طراحی گرافیک چیست؟

بیایید قبل از بررسی دقیق تفاوت‌های آن‌ها، نگاهی دقیق‌تر به آنچه که هر عمل طراحی روی میز آورده است بیندازیم. طراحی گرافیک هنر خلق مفاهیم با عناصر بصری و متنی است.

این ارتباط از طریق محتوای بصری - به صورت فیزیکی یا مجازی - برای انتقال داستان پشت یک محصول یا کمپین است.

از لوگوی شرکت گرفته تا بیلبوردهای بزرگراه تا گرافیک برجسته در یک مقاله، طراحان گرافیک وظیفه دارند داستان را با ابزارهای بصری بیان کنند.

هدف طراحی گرافیک ارائه موضوعات و اطلاعات پیچیده به روشی ساده است. با رقابت زیاد برای جلب توجه، افراد به راحتی می توانند صفحه ای را ورق بزنند یا در جای دیگری کلیک کنند.

یک طراح گرافیک خوب بینندگان را به سمت طراحی هدایت می کند و آنها را در آنجا نگه می دارد تا به آنها اجازه دهد کمی بیشتر درباره محصول یا خدماتی که به تصویر کشیده شده فکر کنند.

طراحان گرافیک نیاز به درک عمیقی از اصول طراحی دارند - مانند تئوری رنگ، تایپوگرافی، چیدمان و سلسله مراتب بصری.

طراحی وب چیست؟

حال بیایید طراحی وب و تأثیر آن بر فرآیند خلاقیت را به طور کلی بررسی کنیم. طراحی وب عبارت است از ترتیب دادن و برنامه ریزی محتوا در یک وب سایت به گونه ای که بتوان به آن دسترسی پیدا کرد و با بازدیدکنندگان به اشتراک گذاشت.

با ترکیب عناصر زیبا و کاربردی، یک طراح وب موفق، بازدیدکنندگان را به سمت محتوایی که می‌خواهند مشاهده کنند راهنمایی می‌کند، در حالی که عناصر صفحه را به گونه‌ای مرتب می‌کند که بازدیدکنندگان بخواهند به جای کلیک کردن، در صفحه بمانند.

طراحان وب مسئول کدنویسی، طراحی و ساخت رابط کاربری (UI) و راه اندازی برای وب سایت ها هستند. آنها همچنین طرح بصری طراحی های وب سایت دسکتاپ و موبایل را توسعه می دهند.

طراحان برای اطمینان از مطابقت با استانداردهای تجاری، طرح‌بندی‌ها را آزمایش و بهینه‌سازی خواهند کرد.

درست مانند طراحان گرافیک، طراحان وب باید اصول طراحی را درک کنند تا بهترین رابط کاربری ممکن را برای وب سایت ها ایجاد کنند.

عناصری مانند سلسله مراتب بصری، رنگ، طرح بندی و تایپوگرافی برای طراحی یک وب سایت قابل استفاده ضروری هستند.

تفاوت بین گرافیک و طراحی وب

اکنون که اصول هر کدام را پوشش دادیم، تفاوت‌های بین گرافیک و طراحی وب را بررسی می‌کنیم. هر دو شیوه طراحی برای تجربه کاربر و ارتباط مخاطب با یک برند ضروری هستند.

اما مجموعه مهارت های مورد نیاز برای هر کدام یکسان نیست.

طراحی گرافیک و طراحی وب از مهارت های مختلفی استفاده می کنند.

طراحی وب و گرافیک هر دو نیاز به تفکر خلاق دارند اما به روش های مختلف. طراحان وب باید بدانند که چگونه برنامه نویسی کنند و همچنین چگونه از برنامه هایی که از توسعه وب پشتیبانی می کنند استفاده کنند.

برای داشتن یک طراح وب موفق کدنویسی لازم است، اما برای طراحی گرافیک این مهارت ضروری نیست. طراحان گرافیک باید دانش تئوری رنگ، سلسله مراتب بصری، تایپوگرافی و غیره داشته باشند. 

آنها زمان زیادی را در برنامه های خلاقانه با استفاده از ابزارها و تکنیک های مختلف صرف می کنند تا تصویری را برای مخاطب مورد نظر ترسیم کنند. 

طراحی موفق باید کاربر را در طراحی حرکت دهد و از جذاب و جذاب بودن آن اطمینان حاصل کند. طرح های شرکت ممکن است در طول زمان تغییر کند، اما هدف تعامل و الهام گرفتن باید ثابت بماند.

طراحی وب پویا است، در حالی که طراحی گرافیک ثابت است.

هم طراحی گرافیکی و هم طراحی وب، بینندگان را به یک چیدمان می کشاند تا داستانی را تعریف کنند یا پیامی را منتقل کنند. اما تفاوت هایی در نحوه تعامل کاربران با هر طراحی وجود دارد.

طراحی وب سایت تعاملی است. کاربران روی دکمه ها کلیک می کنند و از طریق وب سایت ها حرکت می کنند. کار یک طراح وب از نظر فنی هرگز انجام نمی شود.

وب سایت ها نیاز به تطبیق و تغییر دارند، بنابراین طراحان وب باید مطمئن شوند که یک سایت منعکس کننده اصول چیدمان مدرن و در عین حال حفظ ترجیحات سبک منحصر به فرد یک برند است.

طراحی گرافیکی یک تصویر دائمی ایجاد می کند که معمولاً بدون تغییر باقی می ماند مگر اینکه نیاز به به روز رسانی باشد.

به طور معمول، گرافیک های برجسته که مقالات منتشر شده را همراهی می کنند، دست نخورده باقی می مانند.

برای رسانه های چاپی، پس از ارسال قطعه محتوا به چاپگر، کامل در نظر گرفته می شود. لوگوهای شرکت معمولاً برای مدت طولانی به عنوان یک اصل باقی می مانند، اگرچه می توان آنها را برای همگامی با روندهای معاصر دوباره طراحی کرد.

طراحی گرافیک و طراحی وب محدودیت های فنی متفاوتی دارند.

تقریباً در هر تمرین، محدودیت‌های فنی وجود دارد، حتی در موارد خلاقانه‌تر مانند طراحی وب و گرافیک. طراحی وب به زمان بارگذاری و اندازه فایل مربوط می شود تا اطمینان حاصل شود که وب سایت ها به درستی کار می کنند.

طراحان وب باید فونت هایی را که استفاده می کنند در نظر بگیرند زیرا اگر کاربر فونت خاصی را نداشته باشد، ممکن است وب سایت به درستی نمایش داده نشود.

به همین دلیل است که طراحان وب گاهی اوقات از یک پشته فونت استفاده می‌کنند که به مرورگر گزینه‌های فونت متعددی برای انتخاب می‌دهد. 

طراحی گرافیکی برای وب به جای اندازه فایل باید پیکسل و نقطه در اینچ (DPI) را در نظر بگیرد.

اگر تا به حال عکسی را از اینترنت چاپ کرده باشید، متوجه تغییرات کیفیت خواهید شد - یک تصویر چاپ شده به پیکسل های بیشتری نسبت به یک دستگاه کامپیوتری برای نمایش یک تصویر نیاز دارد.

اما از آنجایی که طراحی گرافیک ثابت است، طراحان می توانند از هر نوع تایپ یا عنصر بصری که می خواهند استفاده کنند و به درستی نمایش داده شود.

آنها فقط باید مطمئن شوند که مجوز صحیح فونت هایی را که استفاده می کنند خریداری کرده اند. این طراحان باید در حالی که در محدوده صفحات وب باقی می مانند، محتوای معنی دار ایجاد کنند.

برای کنار هم قرار دادن طرح های جذاب باید از انواع مختلف نرم افزار استفاده کرد.

طراحی گرافیک و طراحی وب از نرم افزارهای مختلفی استفاده می کنند.

ایجاد عناصری که به راحتی می توانند تغییر کنند به ابزارهای متفاوتی نیاز دارد تا طرحی که برای مدت طولانی ثابت بماند. طراحان وب از ابزارهای برنامه نویسی و وب سازی استفاده می کنند.

آن‌ها برای ساختاردهی مناسب محتوای وب‌سایت، باید زبان نشانه‌گذاری HyperText (HTML) را داشته باشند. درک نحوه استفاده از شیوه نامه آبشاری (CSS) برای قالب بندی محتوا در صفحات وب HTML ضروری است و دانستن جاوا اسکریپت نیز ارزشمند است.

در طراحی گرافیک عمدتا از ابزارهای طراحی بصری مانند Adobe Photoshop، Adobe InDesign و Adobe Illustrator برای ایجاد، اصلاح و چیدمان محتوا استفاده می شود.

داشتن مقداری دانش از HTML، CSS و جاوا اسکریپت می تواند برای طراحان گرافیک مفید باشد، اما بیشتر کار آنها در برنامه های خلاقانه، ویرایش و طراحی انجام می شود.

طراحی گرافیک با آمینا گروپ

طراحان گرافیک، مفاهیم بصری را با استفاده از نرم افزار کامپیوتری و یا دست ایجاد می کنند. آنها با این کار سعی دارند تا ایده های الهام بخش خود را پیاده سازی کنند و در اطلاع رسانی و ارتباط با مصرف کنندگان و زیباسازی دنیای پیرامون استفاده کنند.

آنها طراحی  و توسعه هویت بصری شرکت ها و موسسات و کسب و کار های بزرگ و کوچک در اختیار دارند. خلق دنیایی زیبا از رسالت های یک طراح گرافیک است.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: تاریخچه طراحی گرافیک , graphic design , عناصر طراحی گرافیک , شرکت آرامش گستران مینا , طراحی گرافیک با آمینا گروپ , اصول و مبانی طراحی گرافیک ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

درباره مدرسه پسرانه پیشرو

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۷۳ با روش تحصیلی کیف در مدرسه فعالیت خود را آغاز کرد. به کارگیری روش کیف در مدرسه در دبستان پسرانه پیشرو باعث شد که این مدرسه بتواند به عنوان یکی از بهترین مدارس تهران شناخته شود.

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۹۷ با هدف لمس هر چه بهتر مباحث درسی و آشنایی دانش آموزان با محیط اطراف خود اقدام به ایجاد فضایی به نام پارک علم کرد که بسیار مورد استقبال والدین و دانش آموزان قرار گرفت.

تدریس به زبان انگلیسی در کنار فارسی در مدرسه پسرانه پیشرو باعث می شود تا دانش آموزان زبان زنگلیسی را نه فقط به صورت تئوری بلکه به صورت کاربردی و در زندگی روزمره یاد بگیرند.

برای اولین بار در ایران با ارائه طرح کیف در مدرسه توانستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش را ارتقا بخشیم و توانایی کودکانمان را در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام بوده ایم.

دپارتمان های مدرسه پیشرو

  • دپارتمان پرورشی
  • دپارتمان کسب و کار
  • دپارتمان تحقیق و پژوهش
  • دپارتمان پارک علم و خلاقیت
  • دپارتمان زبان انگلیسی
  • دپارتمان IT
  • پارک علم وخلاقیت
  • آتلیه های هنرهای زیبا

 راه های ارتباط با ما

آدرس: تهرانپارس بزرگراه رسالت بین اتوبان باقری و خیابان رشید پ ۲۰۲ دبستان پیشرو

تلفن:

۷۷۸۷۸۸۰۰

۷۷۷۰۲۴۳۱

منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: دبستان غیر دولتی پیشرو , مجتمع آموزشی پیشرو , پیشرو پلاس , دبستان و پیش دبستان پیشرو , بهترین خانه کودک پیشرو پلاس ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

نکاتی برای طراحی کابینت آشپزخانه

اگرچه اتاق نشیمن اغلب هنگام انتخاب سبک خانه به عنوان یک مرجع در نظر گرفته می شود، اما حقیقت این است که آشپزخانه قلب واقعی خانه است، جایی که بیشترین ساعات را در آن سپری می کنیم و جایی که برای گذراندن اوقات خوشی در کنار غذا دور هم جمع می شویم.

با این حال، و با وجود ایده های از پیش تعیین شده، نمی توانیم بگوییم که یک آشپزخانه ایده آل برای همه وجود دارد: به هر حال، این که آشپزخانه کم و بیش کاربردی باشد یا دارای برخی عناصر یا موارد دیگر باشد، به نیازها و سبک زندگی هر خانواده بستگی دارد.

با این حال، برخی از جنبه های اساسی و ضروری وجود دارد که باید هنگام طراحی آشپزخانه در نظر بگیرید. به عنوان مثال، عملکرد بسیار مهم است. همچنین باید مکانی راحت با فضاهای مشخص برای پخت و پز باشد تا چند نفر همزمان بتوانند در اتاق باشند و کار کنند.

به همین ترتیب، آشپزخانه برای سازماندهی همه ظروف و ظروف آشپزخانه به فضاهای ذخیره سازی متفاوتی نیاز دارد.

چند ایده برای طراحی آشپزخانه زیبا و کاربردی 

چیدمان U شکل، چیدمان L شکل یا طرح جزیره

چیدمان بسیار اساسی است، به خصوص هنگام طراحی یک آشپزخانه کوچک. مبلمان در این زمینه نقش تعیین کننده ای خواهند داشت. در واقع یکی از اولین گام ها این است که تعیین کنید کابینت های U شکل می خواهید یا L شکل.

اینها کاربردی ترین گزینه ها هستند، اگرچه می توانید یک طرح موازی یا درون خطی را نیز انتخاب کنید. آشپزخانه های U شکل به فضای بیشتری نیاز دارند، در حالی که آشپزخانه های L شکل جایگزین مناسبی برای آشپزخانه هایی با هر اندازه ای هستند.

اگر فضای باز یا آشپزخانه اپن دارید، طراحی آشپزخانه های جزیره ای بهترین گزینه است. هنگام طراحی این نوع آشپزخانه ها، در حالت ایده آل باید حداقل 90 سانتی متر باشد. برای تردد در سراسر جزیره از مزایای آن می توان به زیبایی شناسی، دامنه بصری، تحرک، طراحی و غیره اشاره کرد.

علاوه بر این، برای تسهیل توزیع آشپزخانه، کارشناسان توصیه می کنند که فضا را از یک "مثلث کاری" خیالی متشکل از سه منطقه تعریف شده توسط وسایل: کابینت، شستشو و پخت و پز، مربوط به یخچال، سینک و اجاق گاز در نظر بگیرید.

قفسه هایی برای به حداکثر رساندن فضا

فضای ذخیره سازی در طراحی آشپزخانه بسیار مهم است. توصیه می شود از مبلمان عمودی (برای استفاده بیشتر از نیم طبقه) استفاده کنید، از گوشه ها استفاده کنید و از کشوهایی با طرح های سفارشی استفاده کنید تا در زمان نیاز همه چیز سر جای خود باشد.

اگر به این فکر می کنید که چگونه آشپزخانه ای متناسب با نیاز خود طراحی کنید، به شما توصیه می کنیم که همه گزینه ها را در این زمینه ارزیابی کنید. و ما فقط در مورد مبلمان صحبت نمی کنیم، بلکه در مورد سایر عناصر تزئینی و کاربردی مانند قفسه ها نیز صحبت می کنیم.

قرار دادن قفسه ها بهترین گزینه برای بهینه سازی فضا است. علاوه بر این، قفسه ها فرصت های تزئینی را افزایش می دهند، زیرا می توانید گیاهان کوچک یا عناصری را قرار دهید که با سلیقه  شخصی شما سازگار باشد.

یک دیوار را با پوشش یا کاغذ دیواری برجسته کنید.

اگرچه یکنواختی در سایر اتاق‌های خانه یک شرط مطمئن به نظر می‌رسد، اما در آشپزخانه لزومی ندارد که چنین باشد. در واقع، هنگام طراحی یک آشپزخانه کوچک یا چند منظوره، یک نکته اساسی این است که یک دیوار را انتخاب کنید و آن را برجسته کنید.

چگونه؟ با رنگ آمیزی آن به رنگ متفاوت، پوشاندن آن با آجر یا کاشی های سرامیکی، یا انتخاب کاغذ دیواری آشپزخانه. بهترین کار این است که دیواری را که بیشتر دیده می شود برجسته کنید. به این ترتیب آشپزخانه شما از یک طرف سرگرم کننده تر می شود و از طرف دیگر باعث تحریک خلاقیت می شود.

رنگ‌های "a la carte": تک رنگ، رنگ‌های چاپی یا مد روز.

به طور معمول، ما آشپزخانه ها را به رنگ های روشن تر، به خصوص به رنگ سفید، انتخاب می کنیم. با این حال، این روند در سال های اخیر تغییر کرده است و افراد بیشتری به انتخاب پالت تیره برای کف، دیوارها یا مبلمان آشپزخانه خود می پردازند.

طرح‌های آشپزخانه با رنگ‌های تیره بسیار جذاب هستند و ظاهری مدرن‌تر و تازه‌تر ارائه می‌دهند. در آشپزخانه های کوچک، یک گزینه بسیار جالب ترکیب رنگ های روشن و تیره است.

به این ترتیب نور طبیعی را از دست نخواهیم داد. بنابراین، می‌توانید آشپزخانه‌ای را با سایه‌های روشن روی زمین و دیوارها انتخاب کنید و یک کانتر مشکی قرار دهید یا مبلمان تیره‌تر را در پایین و روشن‌تر را در بالا انتخاب کنید.

اگر زندگی را "سیاه و سفید" نمی بینید، از ترکیب رنگ نترسید: ریسک کنید و رنگ های سبز را روی زمین یا مبلمان وارد کنید، یا یک کاغذ دیواری چشمگیر را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از دستگیره‌های کابینت برای افزودن لمسی متمایز یا همگن کردن فضای تک رنگ بسته به سلیقه خود استفاده کنید.

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به یک طراحی هماهنگ آشپزخانه، انتخاب رنگ یکسان برای مبلمان و کف آشپزخانه و وسایل در سایه متفاوت است.

انتخاب نور مناسب

آخرین نکته برای طراحی آشپزخانه رویاهایتان: همیشه چراغ های LED را انتخاب کنید، زیرا کارایی آنها بسیار بیشتر است، و برای هر منطقه کاری یک نوع نورپردازی را برنامه ریزی کنید، تا نور بیشتر در منطقه پخت و پز و نوری کمتر در فضای ذخیره سازی داشته باشید.

هفت روش ارزان برای اینکه کابینت آشپزخانه شما گران به نظر برسد.

  • ارتقاء کابینت: کابینت های خود را رنگی شاد کنید.
  • ارتقاء کابینت: دستگیره های برنجی را نصب کنید.
  • ارتقاء کابینت: پشت قفسه های شیشه ای کابینت را رنگ روشن کنید.
  • کاغذ دیواری داخل قفسه های شیشه ای اضافه کنید.
  • نصب لامپ زیر کابینت
  • فضایی برای ذخیره سازی هوشمند را در نظر بگیرید.
  • کابینت های خود را با قالب و آرک تزئین کنید.

طراحی کابینت های آشپزخانه با مجموعه ایوان سبز

گروه ایوان سبز با بهره گیری از طراحان حرفه ای خود و تیم اجرایی مجرب، فضایی را در آشپزخانه شما خلق می کند که علاوه بر تنوع و زیبایی، آرامشی خاص برای ساکنینش به ارمغان خواهد ‌آورد.

وظیفه ما آفرینش فضاست، فضایی که در عین زیبا و خاطره انگیز بودن، کارآمدی خود را از دست نمیدهد. طراحان داخلی ما با تنیدن اصول فنی و تخصصی معماری با اصول زیبایی شناسی و روانشناسی، فضایی را طراحی میکنند که بیانگر هویت، نیاز، درک و خواسته های شماست.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی میباشد؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز می باشد.

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

 منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: طراحی کابینت مدرن و کابینت کلاسیک , گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز , طراحی کابینت آشپزخانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

مدیریت شبکه های مجازی

مدیریت تبلیغات دیجیتال که اخیراً در زمینه تبلیغات و بازاریابی رواج یافته است، به معنای تلاش برای دستیابی به مخاطب هدف با استفاده از ابزار رسانه آنلاین است. با تبلیغات دیجیتال، گزینه های خدماتی با کیفیت بالاتر، متفاوت و سریعتر به موسسات یا افراد ارائه می شود.

مدیریت تبلیغات یک فرآیند مدیریتی برنامه ریزی شده است که برای نظارت و کنترل فعالیت های تبلیغاتی مختلف با یک برنامه هدفمند برای برقراری ارتباط با بازار هدف یک شرکت طراحی شده و در نهایت برای تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید مصرف کننده طراحی شده است.

انواع تبلیغات آنلاین و فرمت آنها

تبلیغات آنلاین نوعی بازاریابی است که از اینترنت برای ارسال پیام های تبلیغاتی به مصرف کنندگان استفاده می کند.

انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین وجود دارد، مانند تبلیغات ایمیلی، بازاریابی موتورهای جستجو، تبلیغات نمایشی، تبلیغات متنی، بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی ویدئویی. بیایید به برخی از آنها با جزئیات بیشتری نگاه کنیم:

تبلیغات گرافیکی: این نوع تبلیغات آنلاین بر روی وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل قرار می گیرد. این می تواند به صورت بنر، فیلم یا اینفوگرافیک باشد.

تبلیغات متنی: این تبلیغات حاوی عنوان، توضیحات متنی است و برای نمایش در موتورهای جستجوی گوگل یا بینگ استفاده می شود.

تبلیغات جستجو: اینها تبلیغاتی هستند که وقتی کاربر چیزی را در موتور جستجو جستجو می کند ظاهر می شوند.

تبلیغات رسانه های اجتماعی: اینها تبلیغاتی هستند که در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام ظاهر می شوند.

تبلیغات ایمیل: اینها تبلیغاتی هستند که به صندوق ورودی ایمیل افراد ارسال می شوند.

تبلیغات ویدیویی: اینها تبلیغات کوتاهی هستند که به دنبال ایجاد نزدیکی با مشتریان و افزایش تعامل هستند.

برخی از رایج ترین فرمت های تبلیغاتی عبارتند از:

بنر: قالبی به شکل تصویر که در آن کمپین های برند تبلیغ می شود. در یک مکان استراتژیک در وب سایت قرار می گیرد تا توجه مصرف کننده را به خود جلب کند. اندازه های استاندارد 234×60 و 234×90 پیکسل هستند.

Superbanner یا Megabanner: نسخه بزرگ یک بنر با سایزهای 90×728 و 900×90 است. توجه بیشتری را به خود جلب می کند زیرا از بخش بزرگی از یک صفحه وب استفاده می کند.

پاپ آپ: مطمئناً، بسیاری از ما این قالب را تجربه کرده‌ایم—این یک پنجره پاپ‌آپ است که درست زمانی که یک صفحه وب بارگذاری می‌شود ظاهر می‌شود. اگرچه گاهی اوقات برای کاربران آزاردهنده است، اما راه آسان‌تری برای گرفتن اطلاعات مشتری است.

 Skyscraper: بنرهای تبلیغاتی هستند که در کناره های صفحات وب سایت قرار می گیرند و معمولاً عمودی هستند.

Robapages: معمولاً در کناره های وب سایت ها به شکل مربع یافت می شوند.

پنج استراتژی تبلیغات چیست؟

  • مشتریان خود را بشناسید برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موثر، ابتدا باید مخاطب هدف خود را بشناسید.
  • اهداف خود را مشخص کنید قدم بعدی تعیین نقش تبلیغات در طرح کسب و کار شماست.
  • رسانه خود را انتخاب کنید.
  • استراتژی تبلیغاتی خود را انتخاب کنید.
  • اجرای آزمایشی را اجرا کنید.

برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موثر، ابتدا باید مخاطب هدف خود را بشناسید. به احتمال زیاد، این شامل شناخت پایگاه مشتریان فعلی شما است. اینجوری بهش فکر کن مشتریان بالقوه شما احتمالاً بسیار شبیه مشتریان فعلی شما هستند.

بنابراین با جذب تعداد بیشتری از افراد مشابه، کسب و کار خود را افزایش دهید.

قدم بعدی تعیین نقش تبلیغات در طرح کسب و کار شماست. واضح ترین پاسخ «فروش» است، اما همیشه اینطور نیست. ممکن است بخواهید روی معیارهای دیگر تمرکز کنید تا در بلندمدت فروش را افزایش دهید.

به عنوان مثال، ممکن است بخواهید آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهید یا دنبال کنندگان خود را در رسانه های اجتماعی افزایش دهید. این چیزها به طور خودکار باعث افزایش فروش نمی شوند. اما آنها فرصت بیشتری برای دستیابی به مشتریان بالقوه در آینده به شما می دهند.

اکنون که اهداف خود را می دانید، زمان آن رسیده است که بفهمید چه نوع تبلیغی را می خواهید اجرا کنید. اما بسته به اینکه قصد دارید به چه کسی دسترسی پیدا کنید، مکانی برای هر پلتفرم تبلیغاتی وجود دارد. اینها شامل پست مستقیم، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات رادیویی و حتی تبلیغات روزنامه قدیمی است. کسب و کارهای محلی همچنین می توانند از تبلیغات در فضای باز - بیلبوردها و علائم مشابه - بهره مند شوند.

نوع رسانه شما تعیین می کند که کجا به مشتریان خود دسترسی پیدا می کنید. استراتژی تبلیغاتی شما تعیین می کند که چگونه آنها را متقاعد کنید که محصول خود را بخرند. محبوب ترین روش عاطفی است، زیرا احساسات یک محرک قوی هستند. تبلیغات احساسی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، اما عموماً نیازها یا ترس های ما را جلب می کند.

در آخر بهتر است یک آزمایش محدود انجام دهید تا ببینید آیا نتیجه‌ای دریافت می‌کنید یا خیر. از آنجایی که می توانید به راحتی به تجزیه و تحلیل دسترسی داشته باشید، اجرای آزمایشی به خصوص با کمپین های وب آسان است. اگر تبلیغ به خوبی اجرا شود، می توانید به یک کمپین در مقیاس کامل بروید.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است.

خدمات آمینا

  • طراحی وبسایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • مدیریت شبکه های مجازی
  • تهیه محتوای متنی و بصری
  • تبلیغات انفجاری و گسترده در وب
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات در اپلیکیشن ها
  • خدمات تبلیغاتی بین المللی

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: تبلیغات فضای مجازی , تبلیغات فضای شهری , مدیریت رسانه ها , وظایف اصلی مدیر رسانه‌های اجتماعی , مراحل موثر در مدیریت شبکه‌های اجتماعی , تیم حرفه ای آمینا گروپ , آمینا گروپ؛ مدیریت مطمئن در شبکه‌های اجتماعی ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

کیفیت مطالب آموزشی در مدرسه آنلاین

یک محیط یادگیری آنلاین می تواند آموزش مورد نظر و انعطاف پذیر لازم برای کار را برای شما فراهم کند.

آن را به برنامه روزانه خود وارد کنید. هنگام برنامه ریزی کار خود انعطاف پذیری بیشتری خواهید داشت.

هنگامی که تصمیم می گیرید تحصیلات خود را به صورت آنلاین ادامه دهید، شما قادر خواهید بود به جای اینکه برنامه خود را در زمان های کلاسی سنتی تنظیم کنید، وارد شوید و کارهای کلاسی را تکمیل کنید، مطالعه کنید و تکالیف را انجام دهید، همه در زمان هایی که می تواند با برنامه شما مطابقت داشته باشد.

مزایای یادگیری در مدرسه آنلاین

شما توانایی یادگیری با سرعت خود را دارید.

با یادگیری آنلاین، می‌توانید سرعت خود را تنظیم کنید، که می‌تواند شانس بیشتری برای جذب و حفظ اطلاعات کافی در درس‌هایتان به شما بدهد.

برخلاف کلاس‌های سنتی که باید در طول سخنرانی‌ها به شدت یادداشت برداری کنید تا بتوانید بعداً مطالب را مرور کنید.

یادگیری آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که مطالب درسی را هر چند وقت یکبار و در زمانی که بیشترین تمرکز را دارید مرور کنید.

درس ها و آموزش ها به صورت ویدئو و پادکست خواهد بود که در صورت نیاز می توان آن ها را تماشا، مکث و مرور کرد تا مطمئن شوید که یاد گرفتید.

همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید مطالب را در دوره هایی که برای شما آسان تر است با سرعت بیشتری تکمیل کنید، بنابراین می توانید زمان بیشتری را صرف تمرکز بر دوره هایی کنید که ممکن است به نظر شما دشوارتر باشد.

شما کمتر از یک کلاس درس سنتی هزینه خواهید کرد.

هنگامی که از خانه یاد می گیرید، به جای کلاس درس سنتی، می توانید از راه های مختلفی در هزینه خود صرفه جویی کنید.

اولین پس انداز پولی است که می توانید با عدم نیاز به رفت و آمد روزانه به کلاس پس انداز کنید.

علاوه بر این، هزینه شهریه می تواند کمتر از بسیاری از مدارس حضوری باشد، زیرا مدرسه آنلاین هزینه های سربار حفظ محیط کلاس را ندارد.

شما می توانید محیط آموزشی شخصی خود را ایجاد کنید.

یکی از راه های تسهیل یادگیری این است که بتوانید در محیطی راحت یاد بگیرید و مطالعه کنید.

هنگامی که در خانه یاد می گیرید، می توانید فضای منحصر به فرد خود را ایجاد کنید که برای نیازهای شما برای مطالعه مناسب است.

این می تواند شامل حذف عوامل حواس پرتی، داشتن یک فضای آموزشی راحت و داشتن ابزارهایی باشد که برای مطالعه به آنها نیاز دارید بدون اینکه نیازی به حمل وسایل زیادی به کلاس درس داشته باشید.

شما می توانید راحت تر با معلم خود ارتباط برقرار کنید.

در یک محیط کلاسی سنتی، احتمالاً فقط می‌توانید با معلم خود در ساعات اداری تعیین ‌شده یا شاید چند دقیقه بعد از کلاس با معلم خود ارتباط برقرار کنید.

هنگام یادگیری آنلاین، می‌توانید از طریق ایمیل، چت زنده یا تلفن با استاد خود ارتباط برقرار کنید تا بازخورد مورد نیاز خود را دریافت کنید یا برای کمک به بهبود تجربه یادگیری آنلاین خود کمک بگیرید.

شما می توانید به راحتی به هر گونه مستندات مورد نیاز دسترسی پیدا کنید.

یکی دیگر از مزایای دیگر دریافت آموزش آنلاین این است که تمام اسناد مورد نیاز برای یادگیری ذخیره می شود و به راحتی قابل دسترسی است.

تمام ارتباطات، بحث‌ها و مطالب آموزشی در پایگاه داده و ایمیل‌ها ذخیره می‌شوند که به شما امکان دسترسی آسان‌تر را می‌دهد.

در یک محیط سنتی، کسب این اطلاعات مستلزم حضور در کلاس و یادداشت برداری یا جلساتی با استاد برای تلاش برای به دست آوردن اطلاعاتی است که ممکن است از دست داده باشید.

شما انگیزه خود را بهتر به دست خواهید آورد.

یکی دیگر از مهارت‌هایی که در طول فرآیند یادگیری آنلاین ایجاد خواهید کرد، خودانگیختگی است.

در یک مدرسه آنلاین، شما باید مهارت های مدیریت زمان مناسب را توسعه دهید و انگیزه خود را برای انجام وظایف و ادامه مسیر حفظ کنید تا بتوانید کار دوره را به موقع به پایان برسانید.

این شامل تعیین وظایف و ضرب‌الاجل‌های خود و ساختن روزتان می‌شود تا بتوانید به آن اهداف برسید. این مهارت خاص می تواند برای دانش آموزان ارزشمند باشد، زیرا آنها می توانند یک خود شروع کننده باشند که در آینده می توانند هر پروژه ای را انجام دهند.

مجتمع آموزشی پیشرو توانسته گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش را ارتقا ببخشه و توانایی کودکانمان را در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام باشد.

تماس با ما

تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: ویژگی های بهترین مدرسه آنلاین , مزایای مدرسه غیر حضوری , مدارس مجازی و دیجیتال , مدرسه پیشرو , بهترین دبستان پسرانه تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()