نوشته شده توسط : پارس اتیلن

دکوراسیون تجاری

طراحی تجاری فرآیند ایجاد راه‌حل‌های بصری برای کسب‌وکارها، سازمان‌ها یا مؤسسات است که هدف آن انتقال پیام، برند یا هویت خاص به مخاطبان هدف است.

شش نکته برای ایجاد یک دکوراسیون و فضای داخلی تجاری عالی

چگونه می توان فضای داخلی تجاری مترقی، افزایش دهنده بهره وری را ایجاد کرد:

1. زیرساخت و طراحی محاسباتی محیطی را به کار ببرید. فناوری محیطی، فناوری طراحی شده برای همیشه حاضر و در عین حال محجوب است. فناوری را در محیط اطراف خود قرار دهید - نامرئی اما مفید.

محاسبات محیطی با افزودن ویژگی هایی که تعامل بین دستگاه های مختلف را تسهیل می کند، بهترین شیوه های موجود در فناوری محیط را ارتقا می دهد. محاسبات محیطی از پایداری رو به رشد "اشیا" در دسته "اینترنت اشیا" در طراحی داخلی پشتیبانی می کند.

طراحی برای نسل بعدی فناوری به سازمان ها این امکان را می دهد که از محیط برای حمایت از فرآیندها و بینش های تجاری بدون دخالت در سایر عملکردهای فضا استفاده کنند. فناوری به جای اینکه به فضای کاری اضافه شود، داخلی است. 

2. از طراحی گرافیکی محیطی برای بیان یک داستان و کمک به بازدیدکنندگان برای حرکت در فضای شما استفاده کنید. نشانه های بصری یک ابزار ارتباطی قدرتمند هستند.

رنگ، بافت، تصاویر و کلمات این قدرت را دارند که حال و هوای ما را تغییر دهند، به ما راهنمایی کنند یا خلاقیت را تحریک کنند. هنگام انتخاب طرح‌های گرافیکی محیطی برای فضای تجاری خود عمدی داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که پیام‌های مورد نظر شما را منتقل می‌کنند.

3. سبز شوید. مصرف کنندگان و کارگران انتظار دارند که کسب و کارها در مورد پایداری قدم بردارند. برندها باید به دنبال راه هایی برای کاهش ردپای کربن خود باشند و عناصر سازگار با محیط زیست را در طراحی خود بگنجانند. به طور فزاینده ای، مواد پایدار نیز انتخاب های طراحی اقتصادی هستند.

به عنوان مثال، پوشش های پنجره ای را انتخاب کنید که بهره وری انرژی را بهبود می بخشد و ساکنان ساختمان را در معرض نور غیر مستقیم خورشید قرار می دهد.

از مواد کفپوشی استفاده کنید که بادوام هستند و با مواد قابل بازیافت یا تجدید ساخته شده اند. مبلمان و قطعات دیواری سبک و مدولار انعطاف‌پذیر را انتخاب کنید که به سازمان شما اجازه می‌دهد تنها با استفاده از منابعی که در حال حاضر نیاز دارد، لاغر شود.

4. فضای خود را طوری سفارشی کنید که شخصیت و ارزش های برند شما را منعکس کند. طراحی گرافیک محیطی تنها وسیله ای نیست که شرکت ها می توانند شخصیت خود را به وسیله آن بیان کنند.

طراحی مدرن و فن آوری های ساخت، سفارشی کردن مبلمان، آثار هنری و سایر عناصر را در یک محیط ساخته شده برای مشاغل مقرون به صرفه می کند. اغلب این عناصر سفارشی قیمتی یکسان یا کمتر از اقلام خارج از قفسه دارند.

به‌علاوه، به‌جای اینکه فضای داخلی مجبور شود مبلمان را در خود جای دهد، می‌توان این قطعات را متناسب ساخت. ایجاد یک طراحی داخلی منحصر به فرد، شرکت ها را قادر می سازد تا استفاده خود را از فضا به حداکثر برسانند و برند خود را متمایز کنند.

5. فضا را برای همکاری های حضوری و ترکیبی باز کنید. کار دانش به طور فزاینده ای پیچیده و مشارکتی می شود. در همین حال، کارگران پراکنده تر می شوند.

اطمینان حاصل کنید که فضای کاری شما فضای کافی برای همکاری های حضوری، از راه دور و ترکیبی با اتاق های کنفرانس انعطاف پذیر و فضاهای پروژه دارد.

طرح‌های آینده‌نگر باید الزامات فناوری محیطی کنونی و مورد انتظار سازمان شما را با اجزای ساختاری و اثاثیه‌ای که می‌توانند برای رفع نیازهای در حال تغییر تنظیم شوند، هماهنگ کنند.

6. امکانات بیشتری را در طراحی داخلی تجاری خود بگنجانید. فضایی بسازید که برای جذب کارگران طراحی شده باشد، همانطور که فضایی برای جذب مشتری می سازید.

امکاناتی مانند سالن‌های راحت کارمندان، قسمت‌های غذاخوری، دوش‌ها، قفسه‌های دوچرخه، کمدها، باجه‌های تلفن خصوصی و اتاق‌های پرستاری، استراحت و مراقبه را در نظر بگیرید. امکانات مدرن نه تنها تجربه کارمندان را بهبود می بخشد، بلکه می تواند حمایت شرکت از پایداری و تنوع را نیز برجسته کند.

فضای داخلی تجاری چیزی بیش از یک فضا است.

یک فضای داخلی تجاری هرگز فقط مکانی نیست که افراد برای کار به آنجا بیایند. بهترین فضاهای تجاری، محیط های ساخته شده ای هستند که حرفی برای گفتن دارند، خاطرات خلق می کنند و تجربیات مثبتی را به هرکسی که وارد آن می شوند، ارائه می دهند.

اجازه ندهید که فضای داخلی شما تجربه ای کم رنگ را ارائه دهد. با همکاری با تیم متخصص طراحی و ساخت داخلی که می توانند در هر مرحله از شما حمایت کنند، فضای داخلی تجاری را طراحی کنید که ارزش غیرمنتظره ای ارائه دهد و برند شما را ارتقا دهد.

دریابید که چگونه یک شرکت طراحی و ساخت با خدمات کامل می‌تواند به شما کمک کند فضایی بهینه‌سازی شده برای نیازهای کسب‌وکار و تجربیات ساکنان ایجاد کند.

هفت قانون برای یک دکوراسیون تجاری موفق

  1. هویت برند را درک کنید.
  2. هماهنگی از طریق انتخاب مواد
  3. برنامه ریزی فضایی استراتژیک
  4. نورپردازی به عنوان یک عنصر کلیدی
  5. اهمیت ارگونومی
  6. یکپارچه سازی متفکرانه برندسازی
  7. ایجاد تعادل عاطفی مناسب

دکوراسیون تجاری با ایوان سبز

در طراحی دکوراسیون داخلی واحد های تجاری ، شما به متخصصینی با علم روز و دانش کافی نیاز دارید تا بتوانند طرحی زیبا توأم با نورپردازی استاندارد خلق کنند و امکان استفاده بهینه از فضا را به شما بدهند.

گروه معماری ایوان سبز با بهره گیری از علم روز دنیا و استفاده از روانشناسی رنگ ها و با بهره گیری از پرسنل متخصص طراحی فضاهای تجاری ، به صورت منحصر به فرد و متناسب با صنف و مشتریان شما، واحد تجاری یا فروشگاهتان را طراحی و اجرا خواهد کرد.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز , قواعد طراحی دکوراسیون تجاری , نکات طراحی دکوراسیون تجاری , ایوان سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

نه نوع خدمات پشتیبانی و نگهداری وب سایت

وب سایت کسب و کار شما مانند یک ماشین است، اگر به طور منظم نگهداری و سرویس نشود، در نهایت خراب می شود. اکنون که تقریباً همه کسب و کار خود را به صورت آنلاین انجام می دهند، رقابت زیادی در آنجا وجود دارد.

رقبای شما همگی در تلاش هستند تا اطمینان حاصل کنند که وب سایت آنها در موتورهای جستجو رتبه بالایی دارد. پس چگونه انتظار دارید که از رقبای خود جلوتر بمانید، اگر بازده سرمایه خود را به حداکثر نمی رسانید و از وب سایت خود بیشترین بهره را نمی برید؟

شما باید به طور منظم تعمیر و نگهداری وب سایت را انجام دهید. بیشتر تعمیر و نگهداری وب سایت می تواند به صورت سلف سرویس باشد، اما بهتر است از یک سرویس تعمیر و نگهداری وب سایت برای کمک به شما در آن استفاده کنید.

به این ترتیب می توانید روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنید و کمتر نگران حفظ وب سایت خود باشید. در هنگام خدمات پشتیبانی وب سایت، باید انتظار داشته باشید که اصول زیر به طور منظم انجام شوند:

1. به روز رسانی نرم افزار وب سایت

اگر از هر نوع سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس یا هر نوع اسکریپت مانند PHP استفاده می کنید، باید همیشه به روز باشد. وردپرس معمولاً خود را به طور خودکار به روز می کند، اما مواردی وجود دارد که ممکن است نیاز به به روز رسانی دستی داشته باشد.

علاوه بر این، اگر از میزبان وب سایت استفاده می کنید، یک ارائه دهنده تعمیر و نگهداری وب اطمینان حاصل می کند که نرم افزار سرور اصلی خود را به طور منظم به روز می کند.

به عنوان مثال، آنها بررسی خواهند کرد که آیا مواردی مانند سرویس FTP در حال اجرا بر روی سرور به روز است یا خیر. با این حال، اگر وب سرور خود را اجرا می کنید، آنها به صورت دستی به روز رسانی ها را آزمایش و اعمال می کنند.

2. بهبود سرعت وب سایت

آیا می دانستید که بیست و پنج درصد از کاربران در صورتی که بارگذاری آن بیش از سه ثانیه طول بکشد از یک وب سایت خارج می شوند؟ واضح است که بارگذاری صفحه بخش مهمی از تجربه کاربر است.

با این حال، ما تمایل داریم که اجازه دهیم به منظور تطبیق عملکردهای جدید و زیبا یا طراحی زیبای وب سایت، آن را اسلاید کنیم. در واقعیت، بازدیدکنندگان وب به همه زنگ ها و سوت ها اهمیت نمی دهند.

آنها به دسترسی به اطلاعاتی که می خواهند در سریع ترین زمان ممکن اهمیت می دهند. فاکتور مهم دیگری که باید در نظر بگیرید این است که چگونه سرعت بارگذاری صفحه بر رتبه بندی موتور جستجوی شما تأثیر می گذارد.

یک وب سایت آهسته نرخ پرش را افزایش می دهد و اگر افراد به همان سرعتی که به آنجا رسیده اند از صفحه وب شما خارج می شوند، گوگل فکر می کند وب سایت شما مهم نیست، بنابراین آن را بیشتر در رتبه بندی پایین می آورند.

یک سرویس پشتیبانی وب سایت همیشه سرعت وب سایت شما را با استفاده مداوم از بینش هایی که از ابزارهای بررسی سرعت دریافت می کند برای بهبود مستمر نحوه بارگیری آن بررسی می کند.

3. رفع خطاهای HTML

کد HTML آسان نیست به خصوص اگر چیزی در مورد کدنویسی وب سایت نمی دانید. برای اطمینان از اینکه خوب کار می کند باید به جزئیات توجه کنید. آنچه ممکن است یک خطای جزئی به نظر برسد، می‌تواند منجر به مشکلات متعددی شود، مانند صفحات بد بو، از دست رفتن چند رسانه‌ای، و غیره.

پشتیبانی وب‌سایت قابل اعتماد باید بتواند مشکلات مربوط به HTML را بازرسی، پیدا کند و برطرف کند.

4. پشتیبان گیری از فایل ها

تصور کنید که اگر بخواهید تمام فایل های ضروری وب سایت خود را از دست بدهید، چقدر خسته کننده خواهد بود. این شامل تصاویر، صفحات، پست‌های وبلاگ، افزونه‌ها و غیره می‌شود.

اگر وب‌سایت خود را روی وردپرس اجرا می‌کنید، ممکن است چند گزینه پشتیبان‌گیری خودکار داشته باشید. خدمات نگهداری وب سایت تضمین می کند که پشتیبان گیری از فایل و پایگاه داده به طور خودکار حداقل به صورت هفتگی انجام می شود.

5. تولید محتوای جدید

استراتژی محتوای شما ممکن است درست باشد، اما همیشه ایده خوبی است که آن را با ایجاد انواع جدیدی از محتوا بهبود دهید. محتوای وب شما نیز باید به روز باشد.

اگر پستی نوشته‌اید که سال‌ها پیش منتشر شده است، ممکن است در حال حاضر مرتبط نباشد و برخی از اطلاعات نیاز به به‌روزرسانی داشته باشند.

6. بهینه سازی موتورهای جستجو

بررسی منظم وب سایت خود برای مناطقی که قابلیت جستجو را می توان بهبود بخشید، می تواند تا حد زیادی به بهبود بهینه سازی موتورهای جستجو کمک کند.

پست های وبلاگ شما را می توان تغییر داد تا کلمات کلیدی محبوب و رقابتی را شامل شود. صفحات فرود شما همچنین می توانند به روز شوند تا کلمات کلیدی مرتبط و به موقع را شامل شوند.

حتی صفحه «درباره ما» شما می تواند به طور مرتب به روز شود تا از کلمات کلیدی محبوب در صنعت خود استفاده کنید. هنگام ایجاد محتوای جدید برای وب سایت شما، تحقیق کلمات کلیدی نیز مهم است.

به عنوان بخشی از استراتژی سئو، شناسایی مسائل ساختاری در وب سایت شما نیز مهم است که ممکن است بر نحوه مشاهده سایت شما توسط موتورهای جستجو تأثیر بگذارد.

7. اطمینان از سازگاری طراحی در همه صفحات

وب سایت شما باید در تمام آخرین نسخه های مرورگرهای وب سایت اصلی مانند کروم، سافاری، فایرفاکس و غیره به درستی کار کند. این مرورگرها به طور مکرر به روز می شوند و اگر وب سایت شما با به روز رسانی ها سازگاری نداشته باشد ممکن است نمایش داده نشود یا به نظر ظاهر نشود.

این می تواند بر تجارت و برند شما تأثیر منفی بگذارد. همچنین مهم است که اطمینان حاصل کنید که یک طراحی وب سایت ریسپانسیو دارید که در دستگاه های تلفن همراه خوب به نظر می رسد.

یکی دیگر از عواملی که باید در مورد طراحی وب سایت خود در نظر بگیرید یکنواختی است. اگر عناصر نام تجاری زیادی دارید که نشان دهنده شرکت شما هستند، آنها باید به طور یکسان در تمام صفحات شما گنجانده شوند.

8. تعمیر لینک های شکسته

هر لینک در وب سایت شما باید دقیقاً به مکان مناسب منتهی شود، اما گاهی اوقات لینک ها ممکن است خراب شوند.

ممکن است سایت یا منبعی که قبلاً به آن پیوند داده‌اید ناپدید شود، صفحه‌ای در وب‌سایت شما در دسترس نباشد یا ممکن است پستی را جابه‌جا کنید و فراموش کنید دیگرانی که به آن پیوند دارند را به‌روزرسانی کنید.

لینک های شکسته می توانند برای وب سایت شما مضر باشند. آنها می توانند این تصور را به بازدیدکنندگان بدهند که:

الف) وب سایت شما کاربر پسند نیست.

ب) وب سایت خود را به طور منظم به روز نمی کنید.

ج) شما معتبر نیستید.

در حالت ایده آل، یک سرویس تعمیر و نگهداری وب سایت به طور معمول وب سایت شما را برای شناسایی لینک های شکسته بررسی می کند. به محض اینکه آنها را پیدا کنند، آنها را تغییر می دهند یا حذف می کنند.

9. بررسی تجزیه و تحلیل وب سایت شما

عملکرد وب سایت شما باید نظارت شود تا اطمینان حاصل شود که همه چیز همانطور که باید کار می کند. یک متخصص با تجربه پشتیبانی وب سایت، معیارهای سطح بالا را بررسی می کند، مانند تعداد بازدیدکنندگان جدید و بازگشتی وب سایت شما در هفته گذشته یا اینکه کدام پست های وبلاگ بیشترین خوانده شده را داشته اند.

سپس آنها وب سایت شما را بر این اساس تنظیم می کنند تا اطمینان حاصل شود که تمام معیارها در اوج خود هستند. این فقط یک نقطه شروع حداقلی از آنچه که تعمیر و نگهداری وب سایت است.

برخی از این وظایف ممکن است بیش از حد وقت گیر باشند. علاوه بر این، اگر نمی دانید چه کاری انجام می دهید، ممکن است آسیب بیشتری وارد کنید. گزینه بهتر این است که خدمات تعمیر و نگهداری وب سایت حرفه ای را استخدام کنید.

نکاتی برای نگهداری و پشتیبانی وب سایت

یک برنامه زمانی ایجاد کنید.

نگهداری وب سایت یک فرآیند مستمر است. اطمینان از اینکه یک وب سایت عاری از اشکال و اشتباه است و در شرایط عالی ادامه دارد. سازگاری وب سایت، مرورگر و افزونه ها از طریق به روز رسانی های مکرر تضمین می شود.

به سئو توجه کنید.

به طور معمول، هنگامی که مردم درباره بررسی وب سایت بحث می کنند، برنامه نویسی، کدنویسی و امنیت وب سایت ها را در نظر می گیرند. درست است، سئو بیشتر با بازاریابی مرتبط است، اما برای عملکرد روان وب سایت نیز بسیار مهم است.

سئو برای موفقیت یک وب سایت و جذب مخاطب مورد نظر شما بسیار مهم است. بنابراین به سئو توجه کنید.

نگهداری وب سایت به طور منظم محتوای خود را به روز کنید.

به روز رسانی محتوا برای سئو سودمند است زیرا گوگل از وب سایت هایی که به طور مکرر به روز می شوند حمایت می کند. علاوه بر این، برای کاربران نیز بسیار مهم است.

مخاطب هدف شما برای مطالب جدید و مرتبط ارزش قائل است، بنابراین ارتقای مکرر محتوای وب سایت شما می تواند آن را به یکی از موارد مورد علاقه آنها تبدیل کند.

سعی کنید محدوده ای را برای کمک به بازدیدکنندگان خود در یافتن اطلاعات مفید و رفع مشکلات آنها ارائه دهید. با انجام این کار، ممکن است خود را به عنوان یک منبع قابل اعتماد اطلاعات معرفی کنید و مشتریان تکراری بیشتری را جذب کنید.

نگهداری وب سایت به بازخورد توجه کنید.

چه برای وب‌سایت، برنامه، محصولات یا برند شما، شنیدن صحبت‌های مشتریان می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد اینکه چه چیزی را تغییر دهید و چه چیزی را ثابت نگه دارید.

اگر می‌خواهید بدانید مشتریان و بازدیدکنندگان در مورد وب‌سایت شما چه فکری می‌کنند، بخش نظرات و فرم‌ها را بگنجانید یا تکنیک‌های دیگر جمع‌آوری بازخورد را به کار بگیرید. ممکن است اجزایی در وب سایت شما وجود داشته باشد که دیگر ضروری نباشند.

انجام بررسی های امنیتی

زمانی را برای انجام به روز رسانی برنامه در نظر بگیرید. وب سرور، سیستم مدیریت محتوا (CMS)، پایگاه داده، برنامه های متصل و سیستم عامل شما باید جدیدترین وصله های امنیتی، رفع اشکالات و ارتقاءها را نصب کرده باشند. وب سایت شما از این طریق در برابر حملات مجرمان سایبری شرور محافظت می شود.

برای وب سایت خود اهداف تعیین کنید.

مهم است که هدفی برای وب سایت خود در نظر داشته باشید تا بتوانید تلاش خود را در جایی متمرکز کنید که بیشتر مورد نیاز است. اگر می خواهید افراد بیشتری از وب سایت شما بازدید کنند، باید روی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و طراحی آن کار کنید.

بهبود محتوا و استراتژی بازاریابی، مشتریان بالقوه را افزایش می دهد و به شما کمک می کند معاملات بیشتری را ببندید.

مخاطب خود را بشناسید.

مخاطب هدف شما هدف اولیه وب سایت شماست. بنابراین، هر زمان که به‌روزرسانی و نگهداری انجام می‌دهید، این موارد را در نظر داشته باشید. تنها در صورتی که برای یادگیری در مورد مخاطبان خود وقت بگذارید، وب سایت شما برای آنها مناسب خواهد بود.

شخصیت‌های کاربر را پیش‌نویس کنید که هنگام تغییر محتوا و طرح‌بندی وب‌سایت خود، به‌عنوان راهنما از آن‌ها استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که هر کاری که برای وب سایت خود انجام می دهید، مخاطبان هدف شما را در نظر می گیرد.

از خدمات هاست ایمن برای جلوگیری از خرابی استفاده کنید.

برای اینکه یک وب سایت خوب اجرا شود، هاست ضروری است. این می تواند چندین معیار حیاتی از جمله سرعت صفحه، امنیت وب سایت، عملکرد جهانی و غیره را تحت تأثیر قرار دهد. علاوه بر این، ممکن است بر دفعات خرابی وب سایت شما تأثیر بگذارد.

بنابراین، انتخاب هاست مناسب برای وب سایت شما بسیار مهم است تا عملکرد آن آسیب نبیند. اگر مشتریان نتوانند به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند، حتی اگر اطلاعات و طراحی فوق العاده ای داشته باشد، بی فایده خواهد بود.

سرعت سایت خود را بررسی کنید.

آیا تا به حال از وب سایتی که بارگذاری نمی شود اذیت شده اید؟ از جستجوگر سرعت صفحه گوگل یا کنسول جستجوی گوگل برای ارزیابی سرعت بارگذاری وب سایت شرکت خود استفاده کنید.

برای افزایش سرعت وب سایت در صورتی که قرمز رنگ است، از متخصص کمک بگیرید. چندین ساعت برنامه نویس تفاوت قابل توجهی ایجاد می کند.

نتیجه

یک وب سایت فقط گاهی کامل می شود. دائماً در حال پیشرفت بیشتر است. خلاقیت بی حد و حصر است. ساختن یک وب سایت و سپس رها کردن آن بی فایده است. به روز رسانی مکرر را ادامه دهید.

همچنین فراموش نکنید که گواهی SSL را به وب سایت خود اضافه کنید زیرا برای حفظ امنیت و سلامت آن ضروری است.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: خدمات پشتیبانی سایت , نکات لازم در پشتیبانی سایت , پشتیبان گیری از سایت و ذخیره ی منابع , امنیت سایت , آمینا گروپ , پشتیبانی تخصصی وبسایت با آمینا گروپ ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

مدرسه تمام هوشمند چه هدف هایی را دارد؟

سخت کوشی برای موفقیت در دنیای امروز کافی نیست. باید هوشمندانه کار کنید تا بتوانید با کمترین تلاش و در عین حال با بالاترین بازدهی به خواسته های خود برسید.

مدرسه هوشمند چنین راه حلی است که در آن دانش آموزان راه هوشمند را یاد می گیرند.

اگرچه این نوع مدرسه نمی تواند دانش آموزان را باهوش تر کند، اما به دانش آموزان کمک می کند تا تجربه یادگیری جذاب تری داشته باشند. 

مدرسه هوشمند چیست؟

به عبارت ساده، مدارس هوشمند مدارسی هستند که از نظر فناوری پیشرفته هستند که تجربه آموزشی بهتر و موثرتری را به دانش آموزان ارائه می دهند.

چنین محیطی درها را برای تعداد بی نهایت روش های یادگیری و آموزش جدید و ایجاد یک سخنرانی خسته کننده به یک جلسه یادگیری هیجان انگیز و جذاب باز می کند.

مدارس هوشمند مجهز به دستگاه‌های فن‌آوری مدرن، مانند تبلت‌ها و نوت‌بوک‌ها و جدیدترین نرم‌افزارهای کمک آموزشی، تجربه یادگیری را برای دانش‌آموزان سرگرم‌کننده‌تر می‌کنند.

مزایا مدارس هوشمند

اطلاعات به راحتی در دسترس است.

در یک مدرسه هوشمند، دسترسی به اطلاعات برای دانش‌آموزان آسان‌تر از هر زمان دیگری در تاریخ آموزش است. با ابزارها و فن آوری مدرن، دانش آموزان قادر خواهند بود به منابع دانش گسترده در هر کجا و در هر زمان دسترسی داشته باشند.

اینترنت دانش آموزان را به سوی اقیانوسی از دانش باز می کند که می توانند با استفاده از لپ تاپ و تلفن همراه خود به آن دسترسی داشته باشند. این به دانش آموزان این راحتی را می دهد که هر اطلاعاتی را خودشان جستجو کنند.

علاوه بر آن، به آن‌ها اجازه می‌دهد خودشان آموزش دهند یا حتی در زمینه‌هایی که به درس‌ها علاقه‌مند هستند عمیق‌تر کاوش کنند تا دانش بیشتری نسبت به آنچه در برنامه درسی آموزش می‌دهد جمع‌آوری کنند.

بنابراین، دانش‌آموزان مجبور نیستند همیشه به معلمان خود تکیه کنند و می‌توانند هر زمان که دوست دارند در هر کجا که دوست دارند مطالعه کنند. به این معنی که دانش آموزان مجبور نیستند منتظر بمانند تا به مدرسه برسند تا سؤالات خود را با معلم مطرح کنند یا کتابخانه را برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود باز کنند.

بدون نیاز به یادداشت نوشته شده

 

یادداشت نوشتن یکی از خسته کننده ترین بخش های فرآیند یادگیری است. مدرسه هوشمند آن را با ابزارهای مدرن جایگزین می کند تا به دانش آموزان تجربه یادگیری موثرتر و جالب تری بدهد. مدرسه هوشمند نوشتن را با تایپ و دفترچه و کتاب های درسی را با زبانه ها و خودکارهای الکترونیکی جایگزین می کند.

با نوشتن دیجیتال، دانش‌آموزان فقط به یک دستگاه برای یادداشت‌برداری از همه موضوعات مختلف نیاز دارند. بنابراین، دانش آموزان دیگر مجبور نیستند کتاب ها و صحافی های جداگانه هر موضوع را نگهداری کنند.

حتی سایز کیفی را که دانش آموزان باید برای مدرسه حمل کنند کاهش می دهد. علاوه بر این، آن‌ها را قادر می‌سازد تا از ویژگی‌های جدید ابزار لذت ببرند تا یادداشت‌های خود را مرتب کنند و اطلاعات را با یک جستجوی ساده پیدا کنند.

این فناوری همچنین به معلمان کمک می کند تا به روش های مؤثرتری برای درس ها آماده شوند و آنها را با ارائه، نمایش اسلاید و اسناد دیجیتال به شکل جالب تری به دانش آموزان ارائه دهند.

تجربه یادگیری موثر

یک مدرسه هوشمند معلمان را قادر می سازد تا دانش را به شیوه ای جالب تر و قابل هضم تر برای دانش آموزان با فناوری دیجیتال به اشتراک بگذارند.

در چنین مدرسه‌ای، معلمان می‌توانند با استفاده از رسانه‌های بسیاری مانند ویدئو، ارائه، فایل‌های صوتی و بسیاری دیگر از فرمت‌های تصویری، درس‌ها را به اشتراک بگذارند.

این فرصت را برای معلمان فراهم می کند تا با سپری شدن سال ها با اطلاعات جدید در حال ظهور به روش های خلاقانه برای کمک به دانش آموزان در دریافت دانش به روز، درس های خود را به روز کنند.

یک مدرسه هوشمند می‌تواند تجربه یادگیری بسیار جالب‌تر و سرگرم‌کننده‌تری را نسبت به مدارس سنتی «فقط کتاب‌های درسی» برای دانش‌آموزان ارائه دهد. علاوه بر این، به حفظ دانش نیز کمک خواهد کرد.

دیگر هرگز نباید درسی را از دست بدهید.

در یک مدرسه هوشمند می توانید تمام دروس تدریس شده در روز را ضبط کنید. بنابراین حتی اگر یک کلاس را از دست بدهید، باز هم این فرصت را خواهید داشت که بدون از دست دادن چیزی، از جمله جوک، درس را یاد بگیرید.

بنابراین، حتی زمانی که دانش آموزی بیمار می شود و چند درس را از دست می دهد، لازم نیست احساس بدی داشته باشد. آنها به ضبطی دسترسی دارند که می توانند دوباره روی آن بیایند و با مطالعه خود ادامه دهند.

بنابراین دانش‌آموزان دیگر مجبور نیستند تمام یادداشت‌ها را کپی کنند و خودشان یا با کمک دوستان یاد بگیرند.

هفته ها هرگز عقب نمی مانند.

یکی از مزایای اصلی کلاس درس هوشمند این است که دانش‌آموزان را قادر می‌سازد تا یک تجربه یادگیری سفارشی داشته باشند. با این کار، دانش آموزان توانایی یادگیری با سرعت خود را پیدا می کنند، که می تواند برای دانش آموزان کند بسیار مفید باشد.

فن‌آوری‌ها و ابزارهای مورد استفاده در مدرسه به دانش‌آموزان اجازه می‌دهند که درس‌ها را دوباره ببینند و ضبط‌های معلم را هر چند بار دوباره تماشا کنند تا زمانی که بفهمند چه چیزی چالش‌برانگیز است.

همچنین در مواقعی که درس مشخص نیست، دانش‌آموزان می‌توانند به صورت آنلاین با معلم تماس بگیرند و پاسخ سؤالات خود را از طریق ایمیل یا پورتال دانشجو معلم دریافت کنند.

با این کار، معلمان همچنین می‌توانند بدون از دست دادن کسی که معمولاً در مدارس سنتی به دلیل محدودیت‌های زمانی اتفاق می‌افتد، به همه دانش‌آموزان در حال مبارزه در تحصیلاتشان کمک کنند.

به علاوه، معلمان مجبور نیستند دانش آموزان ضعیف را بعد از مدرسه نگه دارند، که بسیاری از دانش آموزان از آن لذت نمی برند.

تجربه یادگیری تعاملی

یکی دیگر از مزایای مهم مدرسه هوشمند این است که محیط آموزشی را بسیار تعاملی تر می کند. سیستم آموزشی و ابزارهای مورد استفاده در مدرسه، دانش‌آموزان را به تعامل بیشتر در مدرسه و مشارکت بیشتر در تجربه یادگیری تشویق می‌کند و حفظ دانش را در مقیاس بزرگ افزایش می‌دهد.

حتی به بچه‌های خجالتی هم این شانس را می‌دهد که در تجربه یادگیری راحت‌تر تعاملی و فعال‌تر باشند و راه‌های جدید زیادی را برای تعامل با معلم معرفی کنند.

با آزمون‌های سرگرم‌کننده، تست‌های آنلاین، فعالیت‌های گروهی و موارد دیگر، این فناوری به همه دانش‌آموزان نقشی را در کلاس می‌دهد که نمی‌توانند از شرکت در آن خودداری کنند. بنابراین، پیوند بین دانش‌آموز و معلم را افزایش می‌دهند.

این فناوری دانش‌آموزان و معلمان را قادر می‌سازد تا حتی در خارج از مدرسه از طریق ایمیل و دیگر پلتفرم‌های ارتباطی ویژه‌ای که مدرسه استفاده می‌کند، ارتباط برقرار کنند.

آموزش بدون قلم و کاغذ

یک مدرسه هوشمند، قلم و کاغذ را با ابزارهای دیجیتال جایگزین می کند و کل تجربه آموزشی را بدون کاغذ می کند. دیگر خبری از یادداشت یا کتاب درسی، خودکار، برگه‌های خشن یا برجسته‌کننده در دو تا سه رنگ مختلف نیست.

دستگاه‌های دیجیتال جایگزین همه آن‌ها می‌شوند، بنابراین دانش‌آموزان دیگر مجبور نخواهند بود ده‌ها چیز را برای یادداشت‌برداری با خود حمل کنند. در یک مدرسه هوشمند، پرینترها و دستگاه های فتوکپی جایی ندارند زیرا نیازی به چاپ فیزیکی نخواهد بود.

از آنجایی که می‌توانید نسخه‌های دیجیتالی را برای هر کسی و بین هر کسی به اشتراک بگذارید و ارسال کنید، از این دستگاه‌ها استفاده نمی‌شود.

ساده در نگهداری

دانش‌آموزان سالانه به تامین‌کنندگان زیادی برای تحصیل خود نیاز دارند که دانشجویان باید در طول سال‌ها با اتمام آنها خریداری کنند. هنگام تحصیل در یک مدرسه هوشمند، دانش آموزان مجبور نیستند هر ماه ده ها محصول بخرند. تنها چیزی که آنها نیاز دارند یک لپ تاپ و چند لوازم جانبی دیگر است که می توانند سال ها از آنها استفاده کنند.

مدارس هوشمند روند رو به رشدی در سرتاسر جهان هستند و توجه بیشتر و بیشتر مربیان را به خود جلب می کنند. پذیرش این روند جدید می تواند مزایای بسیاری را برای دانش آموزان و همچنین مربیان به ارمغان آورد.

این مدارس را قادر می سازد تا به دانش آموزان تجربه تحصیلی بهتری را متناسب با دنیای مدرن ارائه دهند.

مجتمع آموزشی پیشرو

برای اولین بار در ایران با ارائه طرح کیف در مدرسه توانستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش را ارتقا بخشیم و توانایی کودکانمان را در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام بوده ایم.

تماس با ما

تلفن:

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

 



:: برچسب‌ها: مدرسه هوشمند پیشرو , تعریف مدرسه تمام هوشمند , مدرسه هوشمند چه ویژگی هایی دارد؟ , اپلیکیشن شاد , مجتمع آموزشی پیشرو ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

اصول طراحی داخلی چیست؟

اصول طراحی داخلی قوانین و رهنمودهایی هستند که طراحان برای ایجاد فضاهایی کاربردی و زیبا از آن پیروی می کنند.

هفت اصل اصلی در طراحی داخلی وجود دارد: تعادل، هماهنگی، ریتم، تناسب و مقیاس، تاکید، کنتراست و جزئیات.

این مفاهیم را می توان در هر اتاقی در خانه شما، از اتاق نشیمن گرفته تا حمام، به کار برد.

1. تعادل

در طراحی، تعادل احساس تعادل را می دهد. این به جنبه بصری اشاره دارد و به توزیع یکنواخت مبلمان و اشیاء تزئینی تا حد امکان می‌پردازد تا در هنگام نگاه کردن به اتاق، چیزها وزن بصری یکسانی داشته باشند.

برای رسیدن به تعادل، توجه به جایی که عناصر در داخل فضا قرار می گیرند، مهم است. برای این کار باید خط، شکل، رنگ و بافت اشیاء مختلف را به دقت تحلیل کنیم.

تقارن یا رسمی

اتاق‌های سنتی یا رسمی نیاز به تعادل متقارن دارند، که هنر آینه‌کاری و تطبیق هر طرف اتاق است. به عنوان مثال، دو صندلی در دو طرف یک میز قهوه ممکن است به صورت متقارن توصیف شوند.

دستیابی به این نوع تعادل ساده است زیرا ویژگی های طراحی در هر دو طرف تکراری هستند. این تکنیک به عنوان اثر آینه ای نیز شناخته می شود.

اگر مراقب نباشید، تعادل رسمی ممکن است به سرعت خسته کننده و تکراری شود.

نامتقارن یا غیر رسمی

وزن بصری خطوط، رنگ ها، فرم ها و بافت ها بدون نیاز به تکرار دقیق متعادل می شوند. این نوع تعادل به اندازه تعادل متقارن منظم نیست و می تواند پیچیده تر و هیجان انگیزتر باشد.

به عنوان مثال، یک مبل را می توان با قرار دادن دو صندلی در طرف دیگر متعادل کرد.

تعادل شعاعی

تعادل شعاعی زمانی حاصل می شود که یک نقطه کانونی مرکزی وجود داشته باشد که عناصر دیگر از آن یا اطراف آن تابش می کنند.

به عنوان مثال می توان به میز ناهارخوری گرد با صندلی هایی که دور آن چیده شده اند اشاره کرد. فرم، بافت و رنگ تکرار زیادی دارد.

2. اتحاد و هماهنگی

وحدت یکی از ویژگی های مهم طراحی خانه است. هر وسیله، سبک، و آیتم دکوراسیون باید با هم همخوانی داشته باشند تا یک کل منسجم ایجاد کنند.

انسجام و یکنواختی ترکیبی همه عناصر طراحی به طراحی داخلی شما زیبایی می بخشد. باید دائماً به یاد داشته باشید که الگوها، رنگ ها، بافت و غیره باید در طول پروژه جریانی نرم داشته باشند.

در غیر این صورت، تک تک آیتم‌های موجود در فضا با هم برخورد می‌کنند و خارج از محل به نظر می‌رسند. اصل هارمونی هماهنگ کردن اشیا و رنگ ها در یک فضا برای انتقال حس طراحی یکپارچه است.

زمانی هماهنگی وجود دارد که همه چیزهای یک اتاق حول یک موضوع یا سبک با یکدیگر همکاری کنند. هارمونی را می توان با استفاده از روش های مختلفی مانند گروه بندی مبلمان با هم، استفاده از رنگ ها و بافت های مشابه یا ایجاد یک نقطه کانونی ایجاد کرد.

وقتی از هارمونی در طراحی داخلی استفاده شود، فضایی منسجم و جذاب ایجاد می کند. کلید ایجاد هماهنگی یافتن تعادل مناسب بین همه عناصر است.

3. ریتم

اگر بخواهیم یک قطعه موسیقی را تحلیل کنیم، الگوی ریتمیک آن را توصیف می کنیم. همین مفهوم در مورد طراحی داخلی نیز صدق می کند - ما ریتم را از طریق تکرار بصری فرم ایجاد می کنیم.

هنگام تزئین خانه، باید به چیدمان عناصر به گونه ای فکر کنیم که تکرار، پیشرفت، انتقال یا تضاد باشد. با اعمال این مکانیسم های بصری، می توانیم توجه شخصی را به اطراف فضا معطوف کنیم و در نهایت تصور کلی اتاق را افزایش دهیم.

4. نسبت و مقیاس

مفهوم نسبت و مقیاس رویکرد ایده آلی برای ایجاد حس تعلق در میان اشیاء در یک اتاق است. چیزها باید با یکدیگر و فضا در تعادل باشند، خواه اندازه، شکل، فرم یا رنگ. اهمیت این اصل درک نحوه استفاده از محیط اطراف است، خواه اتاق بزرگ یا کوچک باشد.

تناسب رابطه بین دو مورد است و مقیاس روشی است که اندازه یک شی با دیگری ارتباط دارد. به عنوان مثال، یک مبلمان بزرگ ودر یک فضای کوچک نامتناسب خواهد بود.

یک میز قهوه کوچک در مقابل دو مبل بزرگ ممکن است نابجا و گم شده به نظر برسد. ایجاد علاقه بصری در یک اتاق می تواند به آسانی بازی با مقیاس باشد.

مقیاس به رابطه بین اندازه اشیا و اندازه یک فضا اشاره دارد.

5. تاکید

در طراحی داخلی، تاکید بر استفاده از یک آیتم در اتاق است، مانند رنگ، جزء، بافت یا الگو که توجه را به خود جلب می کند. اتاقی بدون نقطه کانونی فراموش شدنی و کسل کننده است.

بنابراین، اصل تأکید بر انتخاب یک آیتم در اتاق به عنوان مرکز توجه است که بقیه دکور حول آن می چرخد. تعادل شعاعی با این اصل کار می کند و به جلب توجه به نقطه تاکید انتخاب شده در اتاق کمک می کند.

نقطه کانونی می تواند ویژگی باشد که می خواهید برجسته کنید، مانند شومینه، یک قطعه مبلمان یا هنری که می خواهید به عنوان نقطه شروع طراحی خود استفاده کنید.

هنگامی که در مورد نقطه کانونی خود تصمیم گرفتید، بقیه اتاق باید به گونه ای طراحی شود که آن را تکمیل کند. رنگ یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که می توانید برای ایجاد تاکید از آن استفاده کنید.

یک رنگ پررنگ فوراً چشم را جلب می کند، بنابراین اگر می خواهید ناحیه خاصی را برجسته کنید، رنگ آمیزی آن با رنگ های تند روشی موثر برای انجام این کار است. یک الگو همچنین می تواند تاکید ایجاد کند.

بافت ابزار دیگری است که می توان از آن برای ایجاد تاکید استفاده کرد. یک بافت خشن بیشتر از بافت صاف برجسته خواهد شد.

بنابراین، اگر می‌خواهید یک منطقه خاص را برجسته کنید، استفاده از یک روکش بافت مانند گچ بری یا آجر می‌تواند یک راه موثر برای انجام این کار باشد.

6. کنتراست

راه های زیادی برای ایجاد کنتراست در یک اتاق وجود دارد. یکی از بارزترین آنها استفاده از رنگ است. ترکیب رنگ های روشن و تیره یا گرم و سرد می تواند جلوه ای چشمگیر ایجاد کند.

همچنین می توانید از کنتراست از نظر بافت، الگو و مقیاس استفاده کنید. هنگام استفاده از کنتراست در طراحی داخلی خود، مهم است که به یاد داشته باشید که کمتر معمولا بیشتر است.

کنتراست بیش از حد می تواند طاقت فرسا باشد و فضا را آشفته کند. یافتن تعادل مناسب برای ایجاد فضایی دلپذیر و هماهنگ ضروری است.

کنتراست علاقه بصری را ایجاد می کند و به تعریف فضاها کمک می کند. می تواند اتاق را پویا و هیجان انگیز کند.

7. جزئیات

توجه به جزئیات آخرین اصل از اصول اولیه طراحی داخلی است. یک اتاق هرگز نمی تواند یکپارچه و شخصی به نظر برسد، مگر اینکه دارای آخرین کارهای تکمیلی باشد.

خبر خوب این است که برای اضافه کردن آنها لازم نیست یک طراح داخلی حرفه ای باشید! این مرحله نهایی به شما این امکان را می دهد که سبک منحصر به فرد خود را به رخ بکشید و فضا را با چیزهایی که مورد علاقه شما هستند شخصی سازی کنید.

خدمات ایوان سبز

مهم ترین خدماتی که ایوان سبز در سیاست کاری خود قرار می دهد: مشاوره، بازدید از محل پروژه و ارائه پیشنهاد مناسب، طراحی خلاقانه با استفاده از نرم افزارهای تخصصی جهت ترسیم نقشه ها بر اساس کاربری فضا، برآورد هزینه براساس طرح ارائه شده، تولید و اجرای پروژه با استفاده از متریال مرغوب، معتبر و استاندارد می باشد.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: گروه معماری ایوان سبز , طراحی داخلی به کمک هوش مصنوعی , تفاوت طراحی داخلی با دکوراسیون داخلی , اصول طراحی داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تبلیغات در فضای شهری چیست؟

تبلیغات در فضای شهری به هر تکنیک ارتقای برند اشاره دارد که در آن مصرف کننده در معرض اطلاعات مربوط به کسب و کار خارج از خانه خود و مهمتر از همه آفلاین قرار می گیرد.

اگر فکر می کنید تبلیغات در فضای باز فقط بیلبوردهای بزرگی است که بزرگراه را تزئین می کنند، دوباره فکر کنید.

تبلیغات خارج از خانه را می توان در همه جا یافت و این پتانسیل را دارد که به شیوه ای هیجان انگیز به مخاطبان دست یابد.

به سختی می توان از این نوع بازاریابی غافل شد زیرا تبلیغات جسورانه و چشم نواز هستند. برخلاف تبلیغات در تلویزیون، رادیو یا رسانه های اجتماعی، تبلیغات خارج از خانه را نمی توان نادیده گرفت و مصرف کننده در معرض کل پیام قرار می گیرد.

استراتژی های بازاریابی شهری

درک مشتریان بالقوه یک عنصر اولیه برای توسعه یک استراتژی بازاریابی موفق است. شما نیاز به تعریف واضحی دارید که مصرف کننده هدف اصلی شما چه کسی خواهد بود.

بنابراین توصیه می شود شرح کاملی از این شخص بنویسید. پیر یا جوان (سن خاص)، مرد یا زن یا LGBTQ، در چه پلتفرم های رسانه های اجتماعی مکرر هستند، عادات خرید آنها چیست، سرگرمی های آنها چیست و غیره. برای اینکه بتوانید پیامی موثر برای مخاطبان خود داشته باشید باید بدانید که آنها چه کسانی هستند!

در گذشته، می خواستید بدانید مشتری بالقوه شما در کجا زندگی می کند. امروزه مکان واقعی هدف شما چندان مهم نیست.

در واقع، با گزینه‌های خرید آنلاین فراوان موجود، «فروش» واقعی از مناطق روستایی در مقابل مناطق شهری شاهد بسته شدن شکاف فروش (40٪ روستایی، 60٪ شهری) است.

بازاریابی شهری برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان جوان عالی است.

با افزایش سن، درآمد نسل هزاره افزایش می یابد. و ترجیح فزاینده آنها برای زندگی در مناطق شهری باعث می شود بسیاری از شرکت ها برنامه بازاریابی خود را گسترش دهند تا بازاریابی چریکی به سبک شهری بیشتری را شامل شود.

از آنجایی که نسل جوان هزاره، X و Z از فناوری آگاه هستند و در اجتناب از تاکتیک های بازاریابی ماهر هستند. بنابراین، بازاریابان باید برخی از تاکتیک‌های شوک و هیبت را برای جلب توجه خود در نظر بگیرند.

این نسل‌ها بیشتر و بهتر به تفکر و خلاقیت اصیل واکنش نشان می‌دهند تا بازاریابی سنتی. یکی از این استراتژی های بازاریابی که در ده سال گذشته شاهد رشد بوده است، بازاریابی شهری یا خیابانی است. 

بنابراین، بازاریابی شهری طبیعتاً به گونه ای طراحی شده است که برجسته باشد. این یک خالق بزرگ بازاریابی دهان به دهان است.

بیشتر تلاش‌های بازاریابی دیجیتال را با به دست آوردن سر و صدای رسانه‌های اجتماعی و اگر به‌درستی طراحی شده باشد تا وایرال شود، افزایش می‌دهد.

معمولاً شامل استفاده از فضاها یا رسانه ها و رویدادهای غیرمعمول برای تبلیغ یک محصول یا خدمات خاص است.

سوالاتی برای ایجاد کمپین خیابانی بازاریابی شهری

آیا با شخصیت برند شما مطابقت دارد؟ ممکن است از تاکتیک‌های شوک و هیبت استفاده کنید.

آیا انگیزه ای برای ارائه دارید؟ همیشه ضروری نیست، اما امتیازات توجه را جلب می کند.

آیا بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی شما در حال حاضر تعاملی هستند؟

آیا تیم شما آماده دریافت اعلان‌های فشاری است؟

آیا شما سفیران برندی دارید که می توانند برای کمپین به خیابان ها بیایند، اگر این سبکی است که شما انتخاب می کنید؟ اگر نه، آیا شرکتی را استخدام می‌کنید که این کار را برای شما اداره کند که افراد مناسب را داشته باشد؟

از سایت های رسانه های اجتماعی و وب سایت خود برای جذب افراد برای پیوستن به تیم خود استفاده می کنید؟

کمپین های خیابانی می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • تیم هایی با لباس های رنگارنگ و شاید عجیب و غریب که نشان دهنده برند شماست.
  • بازاریابی شهری
  • استفاده از لباس توجه را جلب می کند.
  • کسانی که نمایشی را در مکان‌های عمومی اجرا می‌کنند که مربوط به محصول یا خدمات شما است و شاید بروشورهایی به مردم می‌دهند.
  • رویداد کامیون مواد غذایی پاپ آپ (کامیون های مواد غذایی تزئین شده ویژه برای توزیع محصولات غذایی جدید)؛ غذای رایگان همیشه جلب توجه می کند - اما هنگام خرید آن کوپن هایی را برای تخفیف به آنها بدهید.
  • تزئین ماشین‌ها، کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و قطارها به روش‌های غیرمعمول - داخل و خارج برای جلب توجه بیشتر مردم به پیام تبلیغی
  • تزیین عناصر خیابان - گیاهان ، نیمکت های اتوبوس، تیرهای چرا برق.

خلاقیت خود را در بازاریابی شهری خود محدود نکنید.

بازاریابی گرافیتی: در بسیاری از مناطق شهری، هنر گرافیتی زمانی غیرقانونی تلقی می شد، اما اکنون یک هنر واقعی است. ما مناطقی در میامی داریم که به خاطر هنر گرافیتی خود شناخته شده اند.

با پذیرش آن شکل دیگری از بازاریابی چریکی به وجود آمد که در آن شرکت ها از این هنرمندان گرافیتی برای خلق آثار هنری برای تبلیغ محصول یا خدمات خود استفاده می کنند.

کیف های خرید: همه ما کیسه های خرید را حمل می کنیم. و من برخی از گرافیک های شگفت انگیز را دیده ام که باعث علاقه و نظر می شود.

به عنوان مثال، یک کیف به گونه ای نقش می بندد که گویی شخصی در حال طناب زدن است. سپس وقتی دستگیره ها را می گیرید طناب پرش بالای سرشان است! یا مدل کیفی که دسته آن دهانه یا دمبل یا فرمان است.

بسته به محصول یا خدمات شما می تواند راهی عالی برای قرار گرفتن در معرض مداوم باشد.

انواع تبلیغات فضای شهری

در زیر لیست ده نوع مختلف تبلیغات در فضای شهری وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

 

  1. تابلوهای تبلیغاتی
  2. پوسترها
  3. ایستگاه های اتوبوس
  4.  دیوارها
  5. وسایل حمل و نقل
  6. نمایش نقطه فروش
  7. تبلیغات هوایی
  8. تبلیغات ساختمانی
  9. تبلیغات چریکی
  10. بیلبوردهای دیجیتالی

 تبلیغات در فضاهای شهری با آمینا گروپ

تیم حرفه ای، جوان و مجرب آمیناگروپ از سال 1390 درحال فعالیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ است. چشم انداز گروه آمینا این است که صاحبان مشاغل را قادر سازد تا با دستیابی به مشتریان جدید از طریق تبلیغات در فضاهای شهری و مجازی، به اهداف اصلی کسب و کار خود دست یابند.

شما می توانید با مشاوران دیجیتال مارکتینگ آمینا تماس بگیرید تا در مورد مناسب ترین گزینه تبلیغات در فضاهای شهری و مجازی، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

 منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: انواع تبلیغات در فضا های شهری , نحوه سفارش تبلیغات شهری , شرایط قانونی تبلیغات شهری در ایران , ویژگی های تبلیغات خوب در فضاهای شهری , مزایای تبلیغات در فضاهای شهری , urban-advertising ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

مزایا و معایب مدارس تیزهوشان

بیایید صادق باشیم، اکثریت والدین می خواهند فرزندان شان در یک برنامه آموزشی مدارس تیزهوشان شرکت کنند.

دانستن اینکه فرزندشان "تیزهوش" در نظر گرفته می شود احساس خوبی به والدین می دهد و اکثر مردم معتقدند که تیزهوش بودن بچه ها را در مسیر موفقیت قرار می دهد.

حقیقت، اما، پیچیده تر است. اگرچه آموزش تیزهوشان مزایای مشخصی دارد، اما برخی مشکلات بالقوه جدی نیز وجود دارد. هر کودک با استعدادی شاد، سالم و تضمین کننده پیروزی حرفه ای آینده نیست.

مزایای آموزش تیزهوشان

خودباوری مثبت

برچسب با استعداد بودن قطعاً باعث افزایش عزت نفس فرد می شود. دانستن اینکه شما یکی از بچه های "باهوش" هستید، نمی تواند کاری کند که نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید.

این اثر به ویژه هنگامی تقویت می شود که در کلاس درس همراه با دانش آموزان ناشناس قرار گیرد. دانش آموزان تیزهوش تمایل دارند از نظر تحصیلی در سطح بالاتری پیشرفت کنند و بنابراین در مقایسه با همسالان غیرشناسایی احساس بهتری دارند.

 

چالش آکادمیک

یکی از شکایاتی که اغلب از بچه‌های با استعداد می‌شنوید این است که کار خیلی آسان است و احساس نمی‌کنند از نظر تحصیلی به چالش کشیده می‌شوند.

حضور در یک برنامه آموزشی با استعداد تا حد زیادی این نگرانی را کاهش می دهد. به دانش آموزان دروس متناسب با سطح علمی آنها داده می شود و می توانند با سرعت خود پیشرفت کنند.

در بسیاری از برنامه‌های تیزهوشان، دانش‌آموزان در کنار سایر کودکان با استعداد قرار می‌گیرند که به آنها کمک می‌کند تا به توانایی‌های تحصیلی خود برسند.

وقتی بچه ها از نظر تحصیلی به چالش کشیده می شوند، احتمال بیشتری وجود دارد که به پتانسیل خود دست یابند.

مشارکت تحصیلی

یکی دیگر از انتقادات مکرر از آموزش عمومی خسته کننده بودن آن است. از آنجایی که بچه ها به چالش کشیده نمی شوند، علاقه خود را به فعالیت های تحصیلی از دست می دهند.

با افزایش سختی دروس، و تمرکز بیشتر بر علایق خاص، دانش آموزان درگیر آموزش خود می مانند. علاوه بر این، تحقیقات نشان داده است که علایق خلاقانه ای که ابتدا در برنامه های با استعداد کشف می شوند، اغلب تا بزرگسالی دست نخورده باقی می مانند.

سطح آموزش را بالا می برد.

معلمان مجبورند در هنگام آموزش دانش آموزان تیزهوش سطح آموزشی خود را بالا ببرند. این نه تنها برای معلمانی که برای آموزش دانش آموزان تیزهوش انتخاب می کنند مفید است، بلکه برای کودکان غیر تیزهوش در کلاس های درس ناهمگون نیز مفید است.

بسیاری از دانش‌آموزان ناشناس وجود دارند که می‌توانند در سطوح بالاتر یاد بگیرند و سطح آموزشی بالاتر آنها را به پیشرفت سوق می‌دهد، همانطور که دانش‌آموزان تیزهوش را در کلاس درس به چالش می‌کشد.

پیشرفت دانش آموز

اگرچه این موضوع بحث برانگیزی است (عمدتاً به این دلیل که تحقیقاتی برای حمایت از هر دو طرف بحث وجود دارد)، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد دانش‌آموزان در برنامه‌های تیزهوش سطوح بالاتری از موفقیت را نسبت به همسالان خود نشان می‌دهند.

در یک متاآنالیز تحقیقاتی در قرن گذشته، مشخص شد که انواع خاصی از برنامه‌های تیزهوشان - یعنی شتاب و گروه‌بندی توانایی - اثرات مثبت قابل توجهی بر پیشرفت تحصیلی داشتند.

موفقیت آینده

به نظر می رسد بین دانش آموزانی که خدمات آموزشی تیزهوشان را دریافت می کنند و موفقیت تحصیلی پس از فارغ التحصیلی ارتباطی وجود دارد.

چندین مطالعه طولی نشان داده‌اند که کودکانی که در کلاس‌های K-12 به‌ عنوان تیزهوش شناخته می‌شوند، به سطوح بالاتر تحصیلات تکمیلی می‌روند، از جمله درصد بالاتری از مدارک دکترا.

با این حال، منتقدان به درستی خاطرنشان می کنند که افراد بسیار موفق بیشتری وجود دارند که به عنوان تیز هوش شناخته نشده اند. علاوه بر این، متغیرهای مختلفی وجود دارد که بر موفقیت آینده تأثیر می گذارد.

اجتماعی شدن

کودکان تیزهوش اغلب علایق متفاوتی نسبت به همسالان دارند. متفاوت دیده شدن ممکن است منجر به مشکلات اجتماعی و احساس عدم تعلق آنها شود.

در یک برنامه تیزهوشان، دانش‌آموزان همسالانی را پیدا می‌کنند که فعالیت‌های فکری مشابهی دارند و ممکن است بهتر از کلاس‌های آموزش عمومی جا بگیرند.

در نتیجه، آنها احساس راحتی بیشتری در معاشرت می کنند و ممکن است راحت تر دوست پیدا کنند. در واقع، دانش‌آموزانی که تحصیلاتشان بالاتر از سطح سنی آنها تسریع شده بود، در مقایسه با همسالانی که تسریع نشده بودند، مهارت‌های اجتماعی را بهبود بخشیده‌اند.

معایب آموزش تیزهوشان

خودباوری منفی

این طرف دیگر نظریه حوض کوچک ماهی بزرگ است. اگر یک برنامه تیزهوش دانش‌آموزان تیزهوش را از بچه‌های ناشناس جدا کند، ممکن است یک کودک تیزهوش خود را ماهی کوچکی در یک برکه بزرگ بیابد. 

تحقیقات نشان داده است که وقتی کودک دیگر احساس نکند نسبت به همسالان خود مزیت تحصیلی دارد، عزت نفس ممکن است آسیب ببیند.

آنها خود را با همسالان با استعداد خود مقایسه می کنند و ممکن است احساس کنند که آنها را به حساب نمی آورند.

انتظارات

توقعات نقش بسیار زیادی در نحوه رفتار والدین با فرزندان خود دارند. والدین گاهی اوقات اگر فکر می کنند بچه ها با استعداد هستند بیش از حد به آنها فشار می آورند.

علاوه بر این، اگر والدین انتظار دارند که دانش آموز بتواند به راحتی کار خود را به پایان برساند، اگر در یک زمینه خاص مشکل داشته باشند، ممکن است با آنها مخالفت کنند.

مهم است که به یاد داشته باشید که یک دانش آموز ممکن است نقاط قوت متفاوتی داشته باشد. آنها ممکن است در ریاضیات و علوم استعداد داشته باشند اما در خواندن و نوشتن استعداد ندارند.

یک کودک همچنین ممکن است انتظار داشته باشد که بتواند همه وظایف را به راحتی انجام دهد زیرا به آنها گفته شده است که استعداد دارند و در صورت مشکل خود را ببازند.

این می تواند منجر به موقعیتی شود که در آن دانش آموز به دلیل ترس از شکست تلاش را متوقف کند. آنها ممکن است فقط کارهایی را انجام دهند که می دانند می توانند آنها را به پایان برسانند.

فقدان اخلاق کاری

اگرچه این مطمئناً در مورد هر کودکی صدق نمی کند، برخی از بچه های با استعداد یاد نمی گیرند که سخت تلاش کنند زیرا دروس را در سنین پایین به راحتی انجام می دهند.

با بزرگتر شدن و دشوارتر شدن کار، اخلاق کاری مثبتی ایجاد نکرده اند. با تأکید خانواده و معلمان بر اهمیت تلاش می‌توان تا حدودی با این امر مقابله کرد، اما اگر عادت‌ها در رفتار فرد ریشه دوانده باشند، شکستن عادت‌ها دشوار است.

او دریافته است که ضریب هوشی ممکن است در ابتدا به شما در درک یک مهارت کمک کند، اما هیچ رابطه ای بین هوش و برتری در آن فعالیت وجود ندارد.

این تلاش و تمرین است که در دستیابی به عملکرد مطلوب ضروری است. بنابراین، دانش‌آموزانی که اخلاق کاری مستحکمی را ایجاد نمی‌کنند، علی‌رغم استعدادشان، در مضیقه هستند.

معلمان به اندازه کافی آموزش ندیده اند.

در حالت ایده آل، یک برنامه تیزهوش معیارهای صدور گواهینامه خاصی برای معلمان خود دارد، اما همیشه اینطور نیست.

این امکان وجود دارد که کودکان در برنامه های تیزهوشان و استعدادهای درخشان توسط معلمانی آموزش ببینند که تخصص خاصی در نحوه آموزش دانش آموزان تیزهوش ندارند.

علاوه بر این، برای دانش‌آموزان در برنامه‌های تیزهوشان که از استراتژی‌های گروه‌بندی و فشرده‌سازی استفاده می‌کنند، این امکان وجود دارد که اکثر آموزش‌های آنها توسط معلم بدون گواهینامه خاص انجام شود.

شواهد نشان می دهد که برنامه های تیزهوشان به دانش آموزان در پیشرفت تحصیلی، اجتماعی شدن و موفقیت های آینده کمک می کند.

متاسفانه بسیاری از برنامه های تیزهوشان فاقد منابع لازم هستند و توسط معلمان بدون آموزش مناسب تدریس می شوند. روش های فعلی برای شناسایی دانش آموزان با استعداد بسیار ناقص است.

قبولی در آزمون تیزهوشان

قبولی در مدارس تیزهوشان برای بسیاری از دانش آموزان و والدین، دست کمی از قبولی در آزمون کنکور سراسری ندارد.

اما جای نگرانی نیست چرا که دانش آموزان می توانند با رعایت موارد زیر درصد قبولی خود را در آزمون تیزهوشان یا سمپاد، بالا ببرند:

کتاب های درسی و کمک درسی را به طور کامل مطالعه کنید و تست های سال های قبل را در کتاب های تست دنبال کنید.

  • زمانی که سرکلاس هستید به حرف های معلم دقت کنید و درس هر روز را در همان روز مطالعه کنید.
  • مطالعه تستی و تشریحی هر دو باید مکمل هم باشد و گام به گام انجام شود.
  • به درس های ریاضی و علوم بیشتر توجه کنید.
  • از دروس عمومی مانند فارسی و دینی غافل نشوید.

مجتمع آموزشی پیشرو

تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

 منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: مزایای قبولی در مدارس تیزهوشان , رتبه قبولی در مدارس تیزهوشان , درصد های لازم برای قبولی در مدارس تیزهوشان , قبولی در آزمون تیزهوشان , ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1402 | نظرات ()