نوشته شده توسط : پارس اتیلن

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو

 

 

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو با 12 جایزه توپ طلا، رکوردهای بی شمار و جام های متعدد بین آنها، به عنوان دو نفر از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال در تاریخ ثبت خواهند شد. مسی در دوران حرفه ای خود 21 سال را در باشگاه بارسلونا گذراند، اما اکنون فصل جدیدی را در باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه آغاز کرده است. در بارسا او چندین جام از جمله قهرمانی لالیگا اسپانیا و چهار بار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. او همچنین هفتمین جایزه توپ طلای خود را در سال 2021 به دست آورد.

مسی برای آرژانتین رکورد 162 بازی ملی دارد که در آن 86 گل به ثمر رسانده است. آرژانتین قهرمان کوپا آمریکا 2021 شد و مسی بهترین گلزن این رقابت ها بود. پس از کسب مدال طلا در بازی های المپیک 2008 پکن، قهرمانی کوپا آمریکا در سال 2021 اولین قهرمانی مسی در فوتبال بین المللی بزرگسالان بود. آرژانتین قهرمان آمریکای جنوبی نیز در فینالیسیمای 2022 با نتیجه 3-0 مقابل ایتالیا قهرمان اروپا پیروز شد و کاپیتان مسی بهترین بازیکن مسابقه شد.
رونالدو، کاپیتان پرتغال، فوتبال باشگاهی خود را با اسپورتینگ لیسبون (03-2002)، منچستریونایتد (09-2003)، رئال مادرید (2009-2018) و یوونتوس (2018-2021) بازی کرده است. در جدول نقل و انتقالات تابستانی 2021 او بازگشتی پر شور به اولدترافورد داشت. کلکسیون جام‌های او شامل پنج مدال برندگان لیگ قهرمانان و عناوین لیگ در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا است.

رونالدو، برنده پنج توپ طلا، که بیش از 800 گل برای باشگاه و کشور به ثمر رسانده است، با 117 گل در 188 بازی برای پرتغال، بهترین گلزن فوتبال بین المللی مردان است. او در سال 2016 با کشورش قهرمان اروپا شد. او همچنین بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید (450) و لیگ قهرمانان اروپا (140) است.

زندگينامه رونالدو و مسي

مشخصات بازیکن لیونل مسی

 

  • سن: 34
  • متولد: 24 ژوئن 1987
  • باشگاه ها: پاری سن ژرمن (2021 تا کنون)؛ بارسلونا (2004-2021)
  • ملیت: آرژانتینی
  • برنده توپ طلا: 7 برد (2021، 2019، 2015، 2012، 2011، 2010، 2009)
  • بهترین بازیکن مردان فیفا: 1 (2019)
  • مدال های برندگان لیگ قهرمانان اروپا - 4: 2005–06، 2008–09، 2010–11، 2014–15 (همه با بارسلونا)
  • جایزه بهترین ورزشکار جهان Laureus: 1 (2019، برنده مشترک با لوئیس همیلتون)
  • کاپیتان آرژانتین در قهرمانی خود در کوپا آمریکا 2021

 

مشخصات بازیکن کریستیانو رونالدو

 

  • سن: 37
  • متولد: 5 فوریه 1985
  • باشگاه ها: منچستر یونایتد (2021 تا کنون)؛ یوونتوس (2018-2021)؛ رئال مادرید (2009-2018); منچستریونایتد (2003-09); اسپورتینگ لیسبون (2002-03)
  • ملیت: پرتغالی
  • برنده توپ طلا: 5 برد (2017، 2016، 2014، 2013، 2008)
  • بهترین بازیکن مرد فیفا: 2 برد (2016 و 2017)
  • مدال های برندگان لیگ قهرمانان - 5: 2007–08 با منچستریونایتد؛ 14–2013، 16–2015، 17–2016 و 18–2017 با رئال مادرید
  • کاپیتان پرتغال در یورو 2016
  • بهترین گلزن فوتبال بین المللی مردان (115 گل)
  • بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا (140 گل)

 

تیم آکادمی کتاب

 

آکادمی فوتبال کتاب به صورت تخصصی و حرفه ای به آموزش فوتبال در رده سنی پایه می‌پردازد که علاوه بر یادگیری مهارت‌های فوتبال، آموزش دروس مدرسه که شامل (ریاضی، علوم، زبان انگلیسی و …) در تمامی مقاطع تحصیلی ورزشجویان در راستای پرورش و بهره‌وری بیشتر از مهارت های فردی انجام می‌پذیرد.

تماس با ما


تهران، شیان، میدان شهید طجرلو، خیابان شهید طجرلو شرقی، پلاک ۶۳


تلفن: ۰۹۰۵۸۶۵۷۵۰۵


ایمیل : info@fa-ketab.com

 

منبع: https://fa-ketab.com/

 

 

 



:: برچسب‌ها: مشخصات بازیکن لیونل مسی , مشخصات بازیکن کریستیانو رونالدو , کریستیانو رونالدو , لیونل مسی , آکادمی فوتبال کتاب ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تاکسی تشریفات

خودروی تشریفات کاربردهای بسیاری دارد. خودروی تشریفاتی بیشتر برای افراد مهم مانند مهمان های خارجی، قرارهای کاری، دیپلمات ها و… به کار برده می شود. خودروهای تشریفات ضد گلوله هستند به همین دلیل امنیت بسیار بالایی دارند. تاکسی تشریفات فرودگاه امام دارای خدمات ویژه ای است و به همین دلیل بسیاری از افراد تمایل دارند برای رفت و آمد خود از این تاکسی ها استفاده کنند. از خدمات تاکسی تشریفات فرودگاه می توان به استفاده از خودروهای به روز و مدل بالا اشاره کرد چرا که در این خودروها امکانات بیشتری برای مسافران وجود دارد. به علاوه رانندگان تاکسی های تشریفات فرودگاه امام نیز دارای حداکثر مهارت ها هستند.

ویژگی های راننده های خودروی تشریفات فرودگاه

 

جالب است بدانید که راننده های تاکسی تشریفات فرودگاه امام برای پذیرش این شغل باید از گزینش و مراحل سختی عبور کنند و ویژگی هایی برای آن ها در نظر گرفته شده است. بخشی از ویژگی های راننده های این تاکسی ها:

  • به زبان خارجی و زبان بدن آشنا باشند.
  • مهارت های رانندگی بالایی داشته باشند.
  • شهر و یا مسیر سفر را به خوبی بشناسند.
  • به مسافران در هنگام جا به جایی وسایل و چمدان ها کمک کنند.
  • دارای ویژگی های ظاهری و رفتاری مناسب باشند مثلا از لباس های تمیز استفاده کنند، مودب و خوشرو باشند.

تاکسی فرودگاه VIP در حال حاضر خدمات مسافربری و حمل و نقل خود را در دو فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد ارائه می دهد و یکی از معتبرترین ناوگان برای حمل و نقل مسافرین به فرودگاه و از فرودگاه به داخل شهرها می باشد. به جهت سهولت در رفت و آمد مسافران فرودگاه، رزرو آنلاین ما به صورت شبانه روزی ارائه می‌شود. از آنجایی که مسیر فرودگاه ، ترافیک موجود و رسیدن به موقع به پرواز، اکثرا باعث استرس و نگرانی می شود رزرو آنلاین تاکسی VIP باعث کاهش این رنج از جامعه شده است. رانندگان با داشتن مجوزهاي قانونی و اخذ مدارک لازم و داشتن تجربه کافی سفری بی خطر و ایمن را تضمین می نمایند.

 

تیم ترانسفور تاکسی فرودگاهی VIP امام 

 

برای اطلاع از هزینه ها و رزرو تاکسی های تشریفات با ما در تماس باشید.

آدرس: تهران- بزرگراه خلیج فارس- کیلومتر ۳۰- فرودگاه بین المللی امام خمینی

 

آدرس ایمیل:info@airport-taxivip.com

 



:: برچسب‌ها: کاربرد تاکسی تشریفات , ویژگی های راننده های خودروی تشریفات فرودگاه , ترانسفر خودروی تشریفاتی فرودگاهی , هزینه های تاکسی تشریفات , تاکسی فرودگاهی VIP ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

ترانسفر فرودگاه امام خمینی

 

ترانسفر فرودگاهی، حمل و نقل از پیش تعیین شده برای مسافران بین فرودگاه و مقصد نهایی آنها، خواه هتل، بندر کروز، یا یک نقطه محلی دیگر باشد. آنها اغلب از قبل رزرو می شوند و از طریق خدمات رزرواسیون، آژانس مسافرتی یا اپراتور تور پرداخت می شوند، یا می توانند خدمات رایگان مانند ترانسفر هتل باشند. ترانسفر فرودگاهی شامل تاکسی، وسایل نقلیه مانند Uber و Lyft، یا گزینه های حمل و نقل عمومی نمی شود. همچنین می‌توانید هنگام بازگشت به فرودگاه در پایان سفر، ترانسفر رزرو کنید.

ترانسفر از فرودگاه

 

در فرودگاه، راننده یا مهماندار فرودگاه با یک تابلوی نام در لابی ورود به کاربر خوشامد می‌گویند. کاربر پس از ترخیص قرنطینه، مهاجرت، تحویل بار و گمرک از لابی ورود خارج خواهد شد. راننده یا مهماندار فرودگاه شما را به وسیله نقلیه انتقال راهنمایی می کند و شما به سمت مقصد حرکت خواهید کرد. از آنجایی که این یک سرویس به خانه است که در آن راننده تمام چمدان های شما را در وسیله نقلیه بارگیری/تخلیه می کند، می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی به مقصد خود سفر کنید.

انتقال از مکان خاص به فرودگاه

 

معمولاً راننده در محل مشخص شده توسط کاربر پارک می کند و در حالی که مانند تاکسی در کنار وسیله نقلیه می ایستد منتظر می ماند. دفتر فروش مشخصات خودرو (نام راننده، شماره تماس اضطراری و پلاک) را یک روز قبل از تاریخ رزرو برای مشتری ارسال می کند تا در صورت پیدا نکردن وسیله نقلیه با راننده تماس بگیرید. هنگامی که سوار خودرو می شوید، راننده مستقیماً به فرودگاه می رود، بنابراین شما زمان کافی برای بررسی پاسپورت و اطلاعات ترمینال خروج خواهید داشت. اگر شماره پرواز خود را به آنها اطلاع دهید، راننده شما را در لابی خروجی صحیح پیاده می کند. این خدمات برای به حداقل رساندن استرس ناشی از رسیدن به فرودگاه عالی هستند.
خدمات ترانسفر فرودگاهی برای مسافرانی که سفر را پر استرس می دانند، یا کسانی که چمدان های زیادی دارند و می خواهند راحت تر از استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به مقصد برسند، مناسب است. همچنین به ویژه برای مشتریانی که برای تجارت یا پذیرایی از مهمانان و افراد VIP سفر می کنند مفید است. خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز برای مشتریان با نیازهای خاص مانند مسافران معلول یا باردار مناسب است. با وضعیت کنونی ویروس کرونا، باید ایمن‌ترین سرویس برای استفاده باشد، زیرا به کاربر اجازه می‌دهد در یک برنامه از پیش تعیین‌شده به و از فرودگاه بدون هیچ گونه مبادله پرداختی در روز جابه‌جا شود.

مزایای داشتن ترانسفر فرودگاهی

 

1. ایمنی حیاتی است.

ایمنی یک نگرانی مهم است، به خصوص اگر به مقصدی نامعلوم می روید. استفاده از خدمات حمل و نقل ما به این معنی است که رانندگان با تجربه ای دریافت می کنید که ایمن ترین مسیرها را می شناسند. علاوه بر این، ما وسایل مشتری را با دقت مدیریت می کنیم.

2. بدون هزینه اضافی

برخلاف اجاره ماشین، استخدام راننده باعث صرفه جویی در مصرف سوخت، بیمه اضافی و هزینه پارکینگ می شود. تعامل با ما مستلزم این است که یک بار در نقطه رزرو پرداخت کنید. ما از هر گونه هزینه اضافی دیگری که همراه با خودرو باشد مراقبت خواهیم کرد. ما یک فرآیند رزرو شفاف همراه با مجموع هزینه ها و همراه با هر گونه هزینه اضافی ارائه می دهیم.

3. کاغذبازی کمتر

مسافرت و رسیدگی به امور اداری دشوار است، به خصوص اگر ماشین اجاره کنید. استخدام راننده به شما امکان می دهد در زمان خود صرفه جویی کنید زیرا وسیله نقلیه تحت نظر راننده ماهر ما است. هنگامی که با ما رزرو می کنید، فقط به شناسه، جزئیات تحویل و تحویل و شماره تماس خود نیاز دارید.

4. مورد اعتماد

از دست دادن پرواز یا منتظر ماندن طولانی در سالن وحشتناک است. استخدام یک ماشين ترانسفر فرودگاهی به شما اطمینان می دهد که برای سوار شدن به پرواز خود به موقع به فرودگاه می رسید. از این رو، به عنوان نگرانی برای قابلیت اطمینان، پروازها، تأخیرها را کنترل می کنیم و پیکاپ ها و جابه جایی ها را تنظیم می کنیم.

5. با یک راننده محلی همراه مي شوید.

هنگامی که در یک شهر جدید فرود می‌آیید، احتمالاً از رستوران‌ها بازدید و کاوش می‌کنید، از مکان‌های دیدنی دیدن می‌کنید و خرید انجام می‌دهید. داشتن یک راننده محلی یک مزیت اضافی است زیرا آنها بهترین مکان هایی را که باید بازدید کنید را می شناسند. برخلاف اجاره وسیله نقلیه، مجبور نیستید برای پیمایش در جاده ها و ترافیک ناآشنا مشکل داشته باشید.

6. بدون زمان انتظار

ما اطمینان می دهیم که مجبور نیستید برای سوار شدن به تاکسی در فرودگاه منتظر بمانید. استخدام تاکسی‌های عمومی شهری از شما می‌خواهد که قبل از سوار شدن در صف منتظر تاکسی خود باشید. اما، خدمات اختصاصی ترانسفر فرودگاهی به شما این اطمینان را می دهد که در کمترین زمان ممکن سوار تاکسی خود شوید. خدمات رزرو آنلاین قابل دسترس ما به شما این امکان را می دهد که قبل از فرود از ساعت ها قبل رزرو کنید. تاکسی اختصاصی شما در گيت منتظر شما خواهد بود.

 

تاکسی فرودگاه امام


آدرس: فرودگاه امام خميني


شماره تماس: ۰۲۱-۵۶۸۹۰۲۰۶

موبایل: ۰۹۱۲-۷۰۴۱۴۲۶

منبع: www.airport-viptaxi.com

 



:: برچسب‌ها: مشخصات ظاهری تاکسی های فرودگاهی , خدمات ترانسفور فرودگاهی , خدمات اینترنتی تاکسی فرودگاه امام خمینی , ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

 

برنامه ریزی و طراحی و اجرای تاسیسات

 

برنامه ریزی و طراحی دو مرحله اول در توسعه است. امکانات به دنبال آن ساختمان یا ساخت تاسیسات انجام می شود. پس از تکمیل تسهیلات، به مدیر تاسیسات تحویل داده می شود که آن را برای بقیه عمر قابل استفاده آن مدیریت خواهد کرد. برنامه ریزی شامل برنامه ریزی برای دستیابی به یک هدف است. در مورد، تکمیل موفقیت آمیز یک ساختمان طراحی فرآیند است. تبدیل اهداف و نیازهای مشتری به پلان و نقشه هایی که امکان ساخت ساختمان را فراهم می کند.

برنامه ریزی و طراحی

 

مدیر تاسیسات مسئول محیط کار، ساختمان ها و محوطه ای است که یک سازمان اشغال می کند. درک برنامه ریزی درست و طراحی ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی و تاسیسات مهم است زیرا این امر مأموریت سازمان را از طریق ارائه امکانات مناسب، عملکرد سازمان را بهبود می بخشد و از منابع مالی به نحو احسن استفاده می کند. امکانات (در قالب ساختمان) ماموریت سازمان. ساختمانی که طراحی ضعیفی داشته باشد، استفاده کنندگان از ساختمان نمي توانند به خوبی به عملکرد مورد نظر آن دست پيدا می کنند. به عنوان مثال، یک مرکز خرید نامناسب بر خرید تأثیر می گذارد. تجربه و مشکل بیشتری برای جذب خریداران خواهد داشت و مستاجرین برعکس، یک مرکز خرید که دقيق طراحی شده است تجربه خریدار در ذهن شانس بیشتری برای جذب خواهد داشت. خریداران و مستاجران نگهدارنده برنامه ریزی و طراحی خوب امکانات، محیط کار را بهبود می بخشد، و یک ساختمان با برنامه ریزی و طراحی خوب می تواند عملکرد افراد و سازمان(هایی) را که در آن اشغال می کنند افزایش دهد.

یک ساختمان با طراحی ضعیف بر بهره وری ساکنان آن تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، در یک ساختمان کارخانه، باید به فرآیند تولید فکر دقیقی کرد تا چیدمان و مکان تجهیزات تسهیل شود و کارگران بتوانند با بالاترین بهره وری خود کار کنند. در یک مکان هتل یا MICE (جلسات، مشوق ها، کنفرانس ها، نمایشگاه ها)، نمونه ای از آن داشتن یک چیدمان آشپزخانه مرکزی در مجاورت رستوران ها و فضاهای ملاقات برای کمک به متمرکز کردن عملیات و کاهش فضای مورد نیاز با کاهش امکانات اضافی آشپزخانه. برنامه ریزی و طراحی موثر تاسیسات از منابع مالی استفاده می کند به طور موثر عمر بسیاری از ساختمان ها بین 50 تا 100 سال است. یک ساختمان برنامه ریزی شده و طراحی شده ضعيف هزینه بیشتری برای بهره برداری و نگهداری در طول عمر آن خواهد داشت. این امر بر سودآوری سازمانی که تأسیسات را اشغال می کند تأثیر می گذارد. یک پلان طبقه منعطف امکان پیکربندی مجدد ساختمان را با توجه به نیازهای کاربر فراهم می کند و طول عمر ساختمان را به حداکثر می رساند.

 

نکات ضروری که مدیران تاسیسات باید در مورد برنامه ریزی و طراحی تاسیسات بدانند چیست؟

 

بر اساس تعریف سازمان بین المللی استاندارد، مدیریت تسهیلات عبارت است از «یک کارکرد سازمانی که افراد، مکان و فرآیند را در محیط ساخته شده با هدف بهبود کیفیت زندگی افراد و بهره وری اصلی کسب و کار یکپارچه می کند».سازمان هایی با امکانات بزرگ یک تیم داخلی دارند کارکنان مدیریت تاسیسات که بر بهره برداری و نگهداری تاسیسات نظارت می کنند. سازمان های بزرگتر نیز کارکنانی دارند که بر برنامه ریزی و طراحی تاسیسات نظارت می کنند.

در گذشته کارکنان عملیات و نگهداری وجود نداشت که در مراحل برنامه ریزی و طراحی تاسیسات شرکت کنند. با این حال، مشخص شده است که چالش های زیادی با آن مواجه است. می توان از آن در بهره برداری و نگهداری تاسیسات اجتناب کرد در صورتی که این کارکنان در برنامه ریزی و طراحی خود نقش داشته باشند. تسهیلات به جای دریافت تسهیلات پس از اتمام فرآیند ساخت و ساز با دانش به دست آمده در عملیات و تعمیر و نگهداری تاسیسات، این کارکنان می توانند بازخورد خوبی برای برنامه ریزی و طراحی تاسیسات ارائه دهند و از مشکلات احتمالی بهره برداری و نگهداری جلوگیری کنند.


مشاوره مهندسی آسای


آدرس: میدان ونک، خیابان ملاصدرا خیابان شاد پلاک ۱۲

 

تلفن تماس: ۸۸۷۷۹۱۹۹


ایمیل: info@assai.com

 

منبع: https://www.assai.ir/

 

 



:: برچسب‌ها: مشاوره مهندسی آسای , طراحی تاسیسات مکانیکی ساختمان , طراحی تاسیسات مکانیکی ساختمان در چند مرحله انجام می شود؟ , خدمات طراحی تاسیسات ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مرداد 1401 | نظرات ()