نوشته شده توسط : پارس اتیلن

ویژگی های مدرسه خوب


برای اینکه به کودکان فرصتی برای آینده ای بهتر بدهیم، آموزش خوب ضروری است. و این تنها در صورتی امکان پذیر است که یک مدرسه دارای امکانات اولیه باشد. مدرسه خانه دوم ذهن جوانان است که روزانه چند ساعت را با همنوعان خود می گذرانند و زیر نظر معلم یاد می گیرند.

این رویای هر والدینی است که فرزندانشان برای رشد شخصی و ثروت حرفه ای خود به بهترین کیفیت آموزش دسترسی داشته باشند. فقط یک مدرسه خوب می تواند آموزش با کیفیتی برای شکل دادن به ذهن کودکان و بهبود مهارت ها و تخصص آنها برای آینده ای روشن ارائه دهد.

ویژگی های مدارس برتر

 استانداردها و انتظارات بالا برای همه دانش آموزان

معلمان و کارکنان معتقدند که همه دانش آموزان می توانند یاد بگیرند و استانداردهای بالایی را رعایت کنند. ولی تشخیص اینکه برخی از دانش آموزان باید بر موانع مهم غلبه کنند، تا به اهداف خود برسند بر عهده ی معلمان است. باید به دانش آموزان یک دوره تحصیلی بلندپروازانه و دقیق ارائه شود.

 رهبری مؤثر مدرسه

برای اجرای فرآیندهای تغییر، رهبری آموزشی و اجرایی مؤثر مورد نیاز است. رهبران مؤثر فعال هستند و به دنبال کمکی هستند که لازم است. آنها یک برنامه آموزشی را پرورش می دهند و فرهنگ مدرسه منجر به یادگیری و رشد حرفه ای می شود.

رهبران موثر متفاوت هستند و سبک ها و نقش ها -- معلمان و سایر کارکنان اغلب نقش رهبری دارند.

سطح بالایی از همکاری و ارتباطات

کار تیمی قوی در بین تمام کارکنان در همه مقاطع و زمینه های موضوعی وجود دارد. همه درگیر و مرتبط با یکدیگر، از جمله والدین و اعضای انجمن، برای شناسایی مشکلات و کار بر روی راه حل همکاری می کنند.

 برنامه درسی، دستورالعمل ها و ارزیابی ها مطابق با استانداردهای دولتی

برنامه‌های درسی برنامه‌ریزی‌شده و واقعی با الزامات یادگیری تحصیلی ضروری هماهنگ هستند. از راهبردها و مواد آموزشی مبتنی بر پژوهش استفاده می شود. کارکنان نقش خود را درک می کنند ارزیابی های کلاسی و منطقه ای، ارزیابی ها و نحوه کار دانش آموزان پیوسته ارزیابی می شود.

نظارت مکرر بر یادگیری و تدریس

یک چرخه ثابت از ارزیابی های مختلف دانش آموزانی را که به کمک نیاز دارند شناسایی می کند. پشتیبانی بیشتر و زمان آموزشی، چه در طول روز مدرسه و چه در خارج از ساعات عادی مدرسه، ارائه می شود. دانش آموزانی که نیاز به کمک بیشتری دارند.

آموزش بر اساس نظارت مکرر دانش آموز تنظیم می شود و از نتایج ارزیابی برای پیشرفت و تمرکز و بهبود برنامه های آموزشی استفاده می شود.

توسعه حرفه ای متمرکز

تاکید زیادی بر آموزش کارکنان در زمینه‌های مورد نیاز آنها است. بازخورد از یادگیری و تدریس بر توسعه حرفه ای گسترده و مداوم کارکنان متمرکز است. پشتیبانی نیز با چشم انداز و اهداف مدرسه یا منطقه همراه است.

 محیط آموزشی حمایتی

مدرسه دارای یک محیط آموزشی امن، مدنی، سالم و محرک فکری است. دانش آموزان مورد احترام قرار می گیرند و در ارتباط با کارکنان و درگیر یادگیری هستند. آموزش شخصی سازی شده است و محیط های آموزشی کوچک باعث افزایش تماس دانش آموزان با معلمان می شود.

 سطح بالای مشارکت خانواده و جامعه

این وظیفه وجود دارد که همه مسئول آموزش دانش آموزان هستند، نه فقط معلمان و کارکنان مدارس خانواده ها، و همچنین مشاغل، آژانس های خدمات اجتماعی، و کالج های اجتماعی و دانشگاه ها همگی نقشی حیاتی در این تلاش دارند.

درباره مدرسه پسرانه پیشرو

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۷۳ با روش تحصیلی کیف در مدرسه فعالیت خود را آغاز کرد. به کارگیری روش کیف در مدرسه در دبستان پسرانه پیشرو باعث شد که این مدرسه بتواند به عنوان یکی از بهترین مدارس تهران شناخته شود.

دبستان پیشرو در سال ۱۳۹۷ با هدف لمس هر چه بهتر مباحث درسی و آشنایی دانش آموزان با محیط اطراف خود اقدام به ایجاد فضایی به نام پارک علم کرد که بسیار مورد استقبال والدین و دانش آموزان قرار گرفت.

تدریس به زبان انگلیسی در کنار فارسی در مدرسه پسرانه پیشرو باعث می شود تا دانش آموزان زبان زنگلیسی را نه فقط به صورت تئوری بلکه به صورت کاربردی و در زندگی روزمره یاد بگیرند.

تماس با ما

تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/



:: برچسب‌ها: مدرسه غیر دولتی پیشرو , کیف در مدرسه , مدرسه دوزبانه , بهترین مدرسه شرق تهران , مدرسه تمام هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

مزایای نوسازی ساختمان

نوسازی حرفه ای ساختمان های قدیمی ممکن است در کوتاه مدت پیچیده و پرهزینه به نظر برسد - اما با بررسی دقیق تر در میان مدت یا بلند مدت نتیجه می دهد. و این هم برای محیط زیست و هم برای سلامتی، اما مهمتر از همه از نظر اقتصادی به صرفه تر است. 

چه مالک باشید و چه ساکن، در این مقاله شما را با مهم ترین دلایل و مزایای بازسازی ساختمان های کم مصرف آشنا می کنیم.

  • از محیط زیست محافظت کنید.
  • کاهش هزینه های گرمایشی
  • از نیازهای نگهداری کمتر بهره مند شوید.
  • افزایش ارزش املاک و مستغلات
  • بهبود قابلیت اجاره
  • راحتی زندگی را افزایش دهید.
  • افزایش رضایت مستاجر
  • خطرات و ریسک سلامتی را به حداقل برسانید.

 حفاظت از محیط زیست

با نصب سیستم گرمایش با پمپ حرارتی منبع زمینی در ترکیب با سیستم حرارتی خورشیدی، از طریق نصب عایق حرارتی نما و سقف و سیستم های مدرن تر، پنجره های دو جداره یا سه جداره، محیط زیست را نجات می دهید.

ساختمان هایی که از نظر انرژی کارآمدتر هستند با کمک انرژی های تجدیدپذیر گرم می شوند و احتمال خروج گرما به بیرون کمتر است. حفظ منابع طبیعی که مصرف CO2 را به حداقل می رساند و زندگی تا حد امکان دوستدار طبیعت و آینده نگر از جمله دلایل اصلی است که بسیاری از مردم تصمیم می گیرند ساختمان های خود را بازسازی کنند.

 کاهش هزینه های گرمایش

چرا برای بهره وری انرژی نوسازی کنیم؟ نه تنها به این دلیل که می توانید با تغییرات آب و هوایی مقابله کنید، بلکه به این دلیل که می توانید پول خود را پس انداز کنید. به هر حال، اقدامات برای حفاظت از اقلیم و به معنای چرخش انرژی تنها در صورتی می‌تواند با موفقیت اجرا شود که از نظر اجتماعی نیز قابل قبول و پذیرفته شده باشد.

به عنوان مثال با تعویض پنجره ها می توان هزینه های گرمایشی را تا 20 درصد کاهش داد. عایق کاری نما یا نصب سیستم حرارتی خورشیدی نیز می تواند به این ارزش سودمند دست یابد.

کاهش هزینه های برق و گرما یکی از دلایل اصلی اکثر مردم برای بازسازی های کم مصرف است. حتی اگر سرمایه‌گذاری در کوتاه‌مدت گران‌تر باشد و دوره‌های بازپرداخت بسته به اندازه‌گیری بین 5 تا 20 سال متغیر باشد، در بلندمدت ارزشمند است.

از نیازهای نگهداری کمتر بهره مند شوید.

بازسازی خانه ها و آپارتمان های قدیمی آنها را با آخرین استانداردهای فنی بالا می برد، عمر اقتصادی آنها را افزایش می دهد و باعث مقاومت بیشتر آنها می شود.

در نهایت، شما همچنین می توانید بهتر از رشد کپک های سرکش یا آسیب ناشی از آب و هوا به نمای ساختمان جلوگیری کنید. مالکان و صاحب خانه ها در نهایت از هزینه های تعمیر کمتر، سود می برند.

افزایش ارزش املاک و مستغلات

بازسازی موفق هزینه دارد، اما ارزش ملک را نیز افزایش می دهد. در نهایت، ساختمان با استانداردها و الزامات آینده سازگارتر است و برای مستاجران بالقوه جذاب تر است.

بر این اساس، سرمایه‌گذاری در نوسازی، فروش مجدد با بالاترین قیمت فروش ممکن را تسهیل می‌کند و از همه مهم‌تر، درآمد بالقوه اجاره را افزایش می‌دهد. به عنوان مثال، به عنوان یک ساکن، از اعتبار بالاتری از آپارتمان بهره مند می شوید.

بهبود قابلیت اجاره

اگر ساختمان و آپارتمان جذاب‌تر و مدرن‌تر به نظر برسند و هزینه‌های انرژی نسبتاً بسیار پایین باشد، می‌توان ملک را بسیار راحت‌تر و مهم‌تر از همه در بلندمدت اجاره داد. این در نهایت یکی از دلایل متعدد برای نوسازی ساختمان است که هم مالکان و هم ساکنان از آن سود می برند.

افزایش راحتی زندگی

ساختمان‌های بازسازی‌شده توزیع دمای بهتری در اتاق‌ها دارند تا حتی در دماهای پایین‌تر احساس راحتی بیشتری داشته باشید. به لطف عایق حرارتی بهتر، همچنین در تابستان خنک و در زمستان کمی گرمتر است - و دیگر هیچ یک از مشکلات پر تنش ساختمان های قدیمی کلاسیک وجود ندارد.

همچنین نباید فراموش کرد که عایق صدا بهتر است تا هم همسایه و هم شما بتوانید کمی صدای بلندتر داشته باشید. در نهایت، این اقدامات نوسازی و بازسازی منجر به کیفیت زندگی بالاتری می شود که باز هم مزیت مهمی را توصیف می کند.

افزایش رضایت مستاجر

آیا ترجیح نمی دهید در ملکی زندگی کنید که مجبور نباشید دائماً مشکلات و خرابی ها را در نظر بگیرید؟ اگر اختلالات خدمات ساختمانی یا تعمیرات معلق در حد محدود نگه داشته شود، اگر خانه ها و آپارتمان ها چه از نظر فنی و چه از نظر ظاهری، در سطح مدرن رضایت بیشتری داشته باشند و مستاجران مدت بیشتری در املاک اجاره ای اقامت می کنند. با مشکلات کمتر، البته مالکان و صاحبان خانه نیز از این امر سود می برند.

خطرات و ریسک سلامتی را به حداقل برسانید.

به عنوان مثال، ساختمان های قدیمی می توانند حاوی مواد نگهدارنده چوب مضر باشند - یا تخته نئوپان می تواند فرمالدئید ساطع کند. آخرین اما نه کم اهمیت، آزبست یا چسب های سمی و مواد عایق نیز می تواند برای ساکنان خطر ایجاد کند.

شما به عنوان مالک، در نهایت مسئول پیشگیری از خطرات هستید و در صورت اثبات صدمه به سلامتی در نتیجه سهل انگاری شما، می توانید مسئول باشید.

جدای از این، آب و هوای داخلی سالم تر و حفاظت از سر و صدا بهبود یافته در نهایت محافظت از سلامت را نیز ارتقا می دهد. همانطور که می بینید، این یک مزیت تعیین کننده برای بازسازی ساختمان است.

همیشه تعمیر، نوسازی و بازسازی یک ملک را به عنوان سرمایه گذاری در آینده در نظر بگیرید - که خود شما، بلکه سایر ساکنان و حداقل محیط زیست از آن سود خواهید برد.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی می باشد؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز می باشد. 

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا قیمت بازسازی ساختمان و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

تماس با ما

 

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: لیست قیمت بازسازی ساختمان تیر 1402 , خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی ایوان سبز , قیمت بازسازی ساختمان ۷۰-۵۰ متری , قیمت بازسازی ساختمان ۱۰۰-۸۰ متری , ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تاثیر برندینگ بر کسب و کارها

برندسازی فرآیند ایجاد هویت متمایز برای یک کسب و کار در ذهن مخاطبان و مصرف کنندگان هدف شما است. در ابتدایی ترین سطح، برندسازی از نام و لوگوی شرکت، طراحی بصری، ماموریت یک شرکت تشکیل شده است.

یک برند نام تجاری، علامت تجاری یا نماد دیگری است که یک محصول یا تولید کننده را از سایرین  در بازار متمایز می کند، برای مثال برند کوکا کولا، اپل یا فورد.

چهار مرحله برندسازی

اگر بخشی از یک تیم بازاریابی هستید که وظیفه ساخت برند شرکت خود را دارد، می توانید این چهار مرحله را دنبال کنید:

  • مخاطب هدف خود را مشخص کنید.
  • موقعیت محصول و کسب و کار خود را تعیین کنید.
  • شخصیت شرکت خود را تعریف کنید.
  • یک لوگو و شعار انتخاب کنید.

1. مخاطبان هدف خود را مشخص کنید.

اولین قدم در ساختن یک برند، تعیین مخاطب هدف شماست. برای ایجاد پایگاه مشتری دلخواه خود:

مشخص کنید چه کسی بیشتر احتمال دارد محصول را بخرد. چندین عامل مانند سن، جنسیت، موقعیت مکانی و درآمد را برای ایجاد یک جمعیت شناسی در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید عینک های گران قیمت و مد روز بفروشید، مخاطبان هدف شما می توانند افراد با درآمد متوسط تا بالا زیر 40 سال باشند. با این حال، اگر محصول شما یک نوشیدنی ورزشی جدید باشد، به احتمال زیاد مخاطبان شما ورزشکاران خواهند بود. 

با آمار و داده های فروش موجود را بررسی کنید. این اطلاعات در ارائه اطلاعات ارزشمند در مورد عادات خرید مصرف کنندگان به شما کمک خواهد کرد. آمار همچنین می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا محصول شرکت شما برای جمعیت خاصی جذاب است یا خیر. به عنوان مثال، آمار می تواند نشان دهد که هزاره ها تمایل زیادی به قیمت دارند و خرید محصولات را به صورت آنلاین ترجیح می دهند. در صورت نیاز، می‌توانید داده‌های آماری خود را از طریق نظرسنجی جمع‌آوری کنید یا با یک شرکت بازاریابی تماس بگیرید تا از طرف شما داده‌ها را جمع‌آوری کند.

شرکت های مشابه را مطالعه کنید. می توانید از شرکت های معتبری که محصولات یا خدمات مشابهی را ارائه می دهند، یاد بگیرید. سعی کنید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ایجاد کمپین های بازاریابی با هدف گروه های خاصی که محصولاتشان را بیشتر خریداری می کنند، جمع آوری کنید. داده های شرکت های مختلف را با هم مقایسه کنید تا درک کاملی از برند آنها ایجاد کنید.

با بازار هدف خود صحبت کنید. تعامل با افرادی را در نظر بگیرید که با مشخصات مشتری ایده‌آل شرکت شما مطابقت دارند تا مشخص کنید که علاقه‌مندی‌ها و نیازهای آن‌ها چیست، همچنین برندهایی که برایشان جذاب هستند و چرا. شما می توانید یک طرح کلی دقیق تر از آنچه مشتریان شما می خواهند ایجاد کنید.

بعد از اینکه در مورد مخاطب هدف تصمیم گرفتید، می توانید شروع به ایجاد برندی کنید که آنها را جذب کند.

2. موقعیت محصول و کسب و کار خود را تعیین کنید.

تعیین موقعیت یک کسب و کار شامل تصمیم گیری در مورد نحوه متمایز کردن محصولات یا خدمات آن از سایر پیشنهادات مشابه در بازار است. برای انجام این کار، ابتدا باید تا آنجا که می توانید اطلاعات بیشتری در مورد رقابت مستقیم شرکت خود جمع آوری کنید، مانند جزئیات مربوط به محصولات، قیمت ها و بازارها و همچنین استراتژی های بازاریابی آنها.

سعی کنید کاستی‌های احتمالی در محصولات، خدمات یا حوزه‌های موجود در بازار را که رضایت‌بخش نیست، مشخص کنید و از این اطلاعات به نفع خود استفاده کنید. پس از بررسی رقابت خود، باید یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد ایجاد کنید.

USP یک بیانیه مختصر است که به مشتریان می گوید که شرکت چه چیزی ارائه می دهد. USP شما باید ویژگی های محصول شما را برجسته کند که آن را منحصر به فرد می کند و برای مشتریان ارزش اضافه می کند.

3. شخصیت شرکت خود را تعریف کنید.

برندینگ تا حد زیادی هویت کسب و کار شما را منتقل می کند. بنابراین، یک گام مهم در ساخت یک برند، شامل تعیین شخصیت شرکت است. جدا از محصولات و خدمات یک شرکت، مخاطبان هدف آن نیز به تثبیت شخصیت آن کمک خواهند کرد.

اگر مخاطبان هدف شما علاقه مندان به دوچرخه سواری هستند، به احتمال زیاد یک شخصیت فعال می خواهید. تصمیم گیری در مورد شخصیت شرکت شما نیاز به طوفان فکری خلاق با سایر اعضای تیم برندسازی دارد. شما می توانید این فرآیند را با در نظر گرفتن شرکت به عنوان یک شخص شروع کنید.

همچنین می توانید سعی کنید محصول یا شرکت خود را با هر تصویر یا ایده ای که فکر می کنید مرتبط کنید. برای مثال، اگر شرکتی کفش‌های مخصوص دویدن تولید می‌کند، ممکن است به یک غزال فکر کنید و از این تصویر برای ایجاد ایده‌های بیشتر استفاده کنید.

این نوع فرآیندهای فکری خلاق به شما و تیم شما اجازه می‌دهد تا صدای متمایز را برای شرکت خود ارائه دهید.

4. یک لوگو و شعار انتخاب کنید.

یک لوگوی موثر می تواند برند شما را از نظر بصری جذاب کند، در حالی که یک شعار موفق می تواند به مشتریان کمک کند تا محصول شما را به خاطر بسپارند.

لوگو: لوگو تصویر و شخصیت یک برند را نشان می دهد. ممکن است بخواهید در طول این فرآیند با یک طراح حرفه ای یا آژانس برند مشورت کنید تا مطمئن شوید که لوگوی شما با سلیقه، موثر و خوش ساخت است.

یک طراح حرفه ای در مورد مواردی مانند فونت، رنگ، اندازه لوگو، شمایل نگاری و طراحی کلی به شما مشاوره می دهد. آنها همچنین به شما کمک می کنند تا لوگویی طراحی کنید که نشان دهنده یا مکمل نام تجاری شما باشد.

شعار: شعار عبارتی کوتاه و جذاب است که می‌توانید در طول کمپین‌های بازاریابی از آن استفاده کنید تا به برند خود برتری بیشتری بدهید. این ویژگی دائمی برند شما نیست، بنابراین می‌توانید آن را برای کمپین‌های بازاریابی جدید تنظیم و تغییر دهید.

به عنوان مثال، اگر لوازم غواصی می فروشید، شعار شما می تواند این باشد: «بهترین منظره را از زیر دریا داشته باشید».

درباره آمینا گروپ

شما برای اینکه بتوانید برند خود را معروف کرده و کسب و کار خود را رونق ببخشید نیازمند این هستید که با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید تا شما را به سمت هر آنچه که می خواهید سوق دهد و برند شما مانند سایر برند های معروف در معرض دید کاربران قرار دهد تا به زودی بتوانید با استفاده از برند خود کسب درآمد داشته باشید البته نباید این موضوع را فراموش کرد که شما باید پس از شروع برندسازی برای رسیدن به هدف صبور باشید و در قالب گزارشات روند پیشرفت کسب و کار خود را مشاهده کنید تا در انتها شاهد یک تغییر عظیم در کسب و کار خود شوید.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: شرکت آرامش گستران مینا (آمینا گروپ) , چطور می توانم برند خود را معروف کنم؟ , تاثیر برندینگ بر کسب و کار ها , ساخت برند حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 تير 1402 | نظرات ()