نوشته شده توسط : پارس اتیلن

آکادمی فوتبال چیست؟

آکادمی فوتبال تاسیساتی است که برای پرورش فوتبالیست های جوان ایجاد شده است. اغلب به عنوان یک مدرسه تمرینی در نظر گرفته می شود که به بازیکنان جوان آموزش می دهد که چگونه فوتبال بازی کنند تا استانداردهای خاص باشگاه را برآورده کنند. توانایی ارائه ابزارهای مناسب به بازیکنان نقطه شروع کلیدی است. از زمین و کیفیت چمن که اجازه می دهد تا مهارت های فنی فردی را به حداکثر برسانید، مکان تأسیسات - همه جنبه ها برای به دست آوردن حداکثر نتایج مهم هستند.

اهداف آکادمی فوتبال کتاب :

 

  • پرورش شخصیت ورزشجویان ( زندگی حرفه ای و کنترل کردن حواشی آن برای مثال استفاده صحیح و مناسب از فضای مجازی و غیره )
  • پرورش تخصص و جسم ورزشجویان ( کار روی ابعاد تکنیکی، تاکتیکی و آمادگی جسمانی آنها )
  • قهرمان سازی ( بیشترین میزان کمیت و کیفیت )
  • تشکیل زندگی هدفمند ( هدفمند سازی افعال روزمره حتی خوابیدن )
  • فردی سازی برنامه‌ها ( تمرینات مناسب با ظرفیت فردی هر نفر به صورت اختصاصی – سطح هموستاز یا تعادل حیاتی )
  • تغییر و ساخت محیط جدید برای زندگی ( افزایش انگیزه و ایجاد روحیه همبستگی در محیط برای خواستن پیشرفت )


رویکرد تمرینی ما در آکادمی توسعه همه جانبه و رساندن یک بازیکن به مرحله فوتبالیست کامل شدن است. این مهم با در نظر گرفتن تمامی عناصر تشکیل دهنده بازی یعنی تکنیک، تاکتیک، بدنسازی، ذهنی و روانی می باشد. تمامی تمرینات آکادمی با همین اصل طراحی شده و هدایت می شوند. برای هر کدام از این عناصر یک تیم مربیگری وجود دارند که با پایش تک تک بازیکنان، عملکرد آنها و سنجش لحظه به لحظه، فوتبالیست های آکادمی را در مسیر نخبگی حفظ می کنند.

بازیکنان در آکادمی فوتبال به طور میانگین سالیانه بیش از ۲۵۰۰ ساعت جلسه تمرینی ویژه دارند که همین عامل موجب می شود تا مسیری که یک فوتبالیست عادی برای حرفه ای شدن در سایر باشگاه ها باید به مدت ۱۰ سال طی کند، در آکادمی به کمتر از ۴ سال تقلیل می یابد. همچنین در بهترین حالت بازیکنان سایر باشگاهها در طول هفته چهار جلسه تمرینی دارند که در طول یک ماه نهایتا به ۱۵ جلسه می رسد.

در آکادمی فوتبال فوق حرفه ای کتاب بازیکنان روزانه سه جلسه تمرینی عملی در بخش های اختصاصی تکنیک، تاکتیک و آمادگی جسمانی به همراه یک جلسه تمرینی تئوری روانی_ذهنی زیر نظر متخصصین و مربیان آکادمی می گذرانند. با این ترتیب در طول یک هفته (۶ روز کاری آکادمی)، بازیکنان ۱۸ جلسه تمرین عملی و ۶ جلسه تمرین اختصاصی روانی _ ذهنی را پشت سر می گذارند که در طول یک ماه به عدد قابل توجه بیش از ۷۰ جلسه تمرینی می رسد.

 

آکادمی فوتبال کتاب همه روزه حتی ایام تعطیل رسمی به غیر از روزهای جمعه فعال بوده و آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

 

اطلاعات تماس


تهران - شیان - میدان شهید طجرلو - خیابان شهید طجرلو شرقی - پلاک 63

 

شماره تماس:  ۰۹۰۵۸۶۵۷۵۰۵

 

ایمیل : info@fa-ketab.com

 

منبع: https://fa-ketab.com/

 

 



:: برچسب‌ها: اهداف آکادمی فوتبال کتاب , آکادمی فوتبال کتاب , مدرسه فوتبال , آموزش فوتبال براي کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

طراحی تاسیسات صنعتی

 

طراحي تاسيسات به طراحی، چیدمان و اسکان افراد، ماشین‌ها و فعالیت‌های یک سیستم یا شرکت در یک محیط فیزیکی فضایی مربوط می‌شود. برنامه ریزی تسهیلات به دلیل تأثیر آنها در دستیابی به جریان محصول کارآمد در فرآیند تولید بسیار مهم است. منظور از تأسیسات صنعتی، هرگونه تأسیسات غیردولتی یا غیر مسکونی است که برای فعالیت هایی مانند کشاورزی، جنگلداری، ماهیگیری، معدن، تولید، حمل و نقل، ارتباطات یا ارائه خدمات از جمله خدمات برق، گاز و بهداشتی استفاده می شود.

نکات مهم در طراحي تاسيسات پروژه هاي صنعتي

اولین چیزی که در ساخت یک تاسیسات صنعتی باید به آن فکر کرد این است که چگونه فضا را برای اطمینان از ظرفیت و کارایی بهینه طراحی کنیم. چیدمان فضای اداری، تجهیزات، ذخیره سازی و حمل و نقل/دریافت تأثیر قابل توجهی بر گردش کار خواهد داشت - بنابراین طراحی دقیق ساختمان شما بسیار مهم است. برای ایجاد یک چیدمان ایده آل، باید درک کاملی از توالی عملیاتی که در داخل تأسیسات رخ می دهد، از جمله ساخت، حمل و نقل و دریافت داشته باشید. این امر به ویژه در مورد جابجایی مواد خام و محصولات نهایی بسیار مهم است. این سوالات را از خود بپرسید تا درک کاملی از توالی به دست آورید:

 

  • وقتی مصالح یا محصولات وارد ساختمان می شوند، به کجا می روند؟
  • اگر آنها به انبار منتقل شوند، چگونه سازماندهی می شوند؟
  • موجودی چگونه پردازش می شود؟
  • اگر مواد مستقیماً به تولید منتقل شوند، چگونه دسته بندی و استفاده می شوند؟
  • محصولات خروجی شما چگونه بسته بندی و ارسال می شوند؟
  • بهینه ترین چیدمان چیست و چگونه می توانید آن را بهتر کنید؟

با پاسخ به این سؤالات، معمار شما می تواند یک چیدمان مؤثر طراحی کند که از ناکارآمدی در تولید جلوگیری کند. طراح همچنین قادر خواهد بود یک پلان طبقاتی با ستون های تکیه گاه ایجاد کند که به اندازه کافی باربر باشند اما همچنین به طور مناسب برای اطمینان از حداکثر فضای باز قرار بگیرند. انتخاب یک سیستم تهویه صنعتی مناسب، هوای تازه را به محل شما وارد می‌کند و در عین حال هوای بد را دفع می‌کند - یکی از جنبه‌های ضروری برای ایجاد یک فضای کار ایمن برای کارکنان شما.

یک سیستم تهویه خوب طراحی شده، هوا را با سرعت مناسب حرکت می دهد و آلاینده های سخت را از بین می برد. این امر باعث ایجاد محیطی سالم و کاهش تصادفات در محل کار می شود. همچنین نشان داده شده است که سیستم های تهویه صنعتی خطرات آتش سوزی را کاهش داده و از کارکنان در برابر گرمازدگی محافظت می کنند. سیستم تهویه شما باید از سیستم تامین هوای تازه و سیستم اگزوز تشکیل شده باشد. بسته به نوع سیستم تهویه ای که انتخاب می کنید، طراحی ساختمان شما شامل کانال کشی، هود و منافذ برای حرکت هوا می شود.

مراحل طراحی تاسیسات پروژه های صنعتی

  • بررسی توان عملی مجموعه صنعتی
  • انتخاب نوع سیستم های مکانیکی و الکتریکی
  • تهیه نقشه که شامل انجام محاسبات دقیق و جزئیات مربوط به سیستم ها می شود.
  • طراحی تاسیسات و دستور کار اجرایی
  • اجرا و نظارت بر اجرای طرح تاسیسات

چرا شرکت آسای؟

شرکت مهندسین مشاور آسای با بیش از ده سال سابقه و چهارصد پروژه موفقیت آمیز، به همراهی کارفرمایان در تمامی مراحل ساخت و ساز می پردازد. تجربه بالا و پاسخگویی در برابر کارفرمایان، شرکت آسای را به یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی تاسیسات پروژه های صنعتی گوناگون تبدیل کرده است.

مشاوره مهندسی آسای

میدان ونک، خیابان ملاصدرا خیابان شاد پلاک ۱۲

تلفن تماس: ۸۸۷۷۹۱۹۹

ایمیل: info@assai.com

منبع: https://www.assai.ir/

 



:: برچسب‌ها: مراحل طراحی تاسیسات پروژه های صنعتی , نکات مهم در طراحي تاسيسات پروژه هاي صنعتي , طراحی تاسیسات صنعتی , مشاوره مهندسی آسای ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام خمینی


رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام خمینی از طریق شماره های وب سایت و فرم رزرو آنلاین امکان پذیر است. مسافران محترم می توانند در این سایت سفارش تاکسی فرودگاه خود را ثبت نمایند. در ابتدا فرم مربوطه را که شامل مشخصات نام و نام خانوادگی ، تلفن همراه ، تاریخ و ساعت حرکت ، مشخص نمودن مبدا و مقصد سفر و تعداد نفرات مسافران است را ثبت نموده و صورتحساب خود را بصورت آنلاین پرداخت نمایند و در آخر ، منتظر تماس راننده خود باشند.

نرخ کرایه تاکسی فرودگاه امام خمینی به کلیه شهرها در کلیه شبانه روز

نرخ کرایه تاکسی از تهران به فرودگاه امام و یا بلعکس بسته به نوع خودرو و مقصد متفاوت می باشد می باشد. ترانسفر فرودگاهی یک حمل و نقل از پیش تعیین شده برای مسافران بین فرودگاه و مقصد نهایی آنها است، خواه هتل، بندر کروز یا سایر نقاط مورد علاقه محلی باشد.

مزایای استفاده از تاکسی فرودگاهی

• آرامش و امنیت مسافران و اموال آن ها

• دسترسی شبانه روزی

• استفاده از رانندگان مجرب و دوره دیده

• نرخ ثابت کرایه تاکسی فرودگاه به کلیه مناطق تهران در کلیه شبانه روز

• استفاده از خودروهای روز و استاندارد

• دارا بودن سرویس های دراختیار و سرویس های شهرستان

 

کلیه ماشین ها با صدور بیمه نامه و مجوز حمل و نقل جاده ای در سرویس هستند. به منظور حفاظت از مال و جان خود از تاکسی های متفرقه و غیر مجاز که زیر نظر فرودگاه نمی باشند استفاده ننمائید و تا جایی که امکان دارد از تاکسی های مجاز فرودگاه امام استفاده نمائید. جهت سهولت و رفاه حال مسافران گرامی، سیستم تاکسیرانی VIP در کلیه ساعات شبانه روز و با استفاده از مدرن ترین خودروهای روز دنیا و با بالاترین امنیت اقدام به ارائه سرویس به سراسر کشور می نماید. مسافرین محترم می توانند به محض خروج از سالن ترمینال نسبت به دریافت تاکسی مورد نظر اقدام نمایند.

ترانسفر فرودگاهی و شاتل های مشترک را می توان قبل از ورود به صورت آنلاین رزرو کرد و در وقت شما صرفه جویی می کند و به شما امکان می دهد از انجام کارهای اداری صرف نظر کنید. از آنجایی که حمل و نقل از قبل رزرو شده است، رانندگان همیشه وقت شناس هستند و مطمئن می شوند که در صورت عجله یا مجبور به رعایت ضرب الاجل، هیچ تأخیری ندارند. استفاده از ترانسفر فرودگاهی راحتی فوق العاده ای به شما می دهد زیرا همیشه هنگام فرود ماشینی در انتظار شماست. راننده با کمال میل و با دقت از چمدان شما مراقبت خواهد کرد. همچنین از راننده خواسته می شود در صورت تاخیر در پرواز شما صبور باشد.

رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام خمینی چگونه است؟

ممکن است این سوال پیش بیاید که رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام خمینی چگونه است؟ رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام بسیار ساده است. شما فقط با چند کلیک ساده می توانید تاکسی را برای هر مقصدی رزرو کنید. برای رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه کافی است از طیق سایت یا اپلیکیشن اقدام نمایید. سایت فرودگاه امام برای رزرو تاکسی بسیار معتبر و مناسب است شما می توانید از طریق سایت وارد شوید و مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید. سپس تاکسی در جایی که رزرو کرده اید حاضر می شود و شما به راحتی سفر می کنید.

 

آدرس: تهران- بزرگراه خلیج فارس- کیلومتر ۳۰- فرودگاه بین المللی امام خمینی

آدرس ایمیل: info@airport-taxivip.com



:: برچسب‌ها: مزایای استفاده از تاکسی فرودگاهی , نرخ کرایه تاکسی فرودگاه امام خمینی به کلیه شهرها در کلیه شبانه روز , ترانسفر فرودگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

هدف از دکوراسیون داخلی چیست؟

دکوراسیون داخلی هنر تزئین یک خانه مسکونی یا تجاری با توجه به ترجیحات و سبک شخصی مشتری است. این شامل انتخاب طرح های رنگی، مواد کفپوش، مبلمان، آثار هنری و لوازم جانبی است که یک فضا را به یک طراحی زیبا و مقرون به صرفه تبدیل می کند. دکوراسيون داخلی از ایجاد کارآمدترین چیدمان برای استفاده حداکثری از پتانسیل یک اتاق از نظر کاربری و زیبایی و با در نظر گرفتن ویژگی های فضا و سبک مورد نظراست. از طرف دیگر دکوراسیون داخلی یا تزیین، تجهیز یک فضا با چیزهای زیبا یا شیک است. دکوراسيون داخلي با سبک الهام بخش، طرح رنگ، بافت لوازم جانبی مورد استفاده را در حین کار در عملکرد خود در نظر می گیرد.

سبک های دکوراسيون داخلي


سبک های طراحی دکوراسیون تغییر می کند و با روندهای در حال تغییر مطابقت دارد. در طول سال ها سبک های دکوراسیون متعددی وجود داشته است، اما بیایید محبوب ترین آنها را بررسی کنیم.

ساحلی

ساحلی یک سبک عالی برای کسانی است که می خواهند ساحل و اقیانوس را وارد زندگی روزمره خود کنند. این شامل طرح های رنگی سفید، آبی، سبز و نارنجی است. لوازم جانبی شامل صخره‌های اقیانوسی قاب‌دار، صدف‌های دریایی، عناصر چوبی و مبلمان معمولی برای ایجاد فضایی آرامش‌بخش است.

نوین

طراحی مدرن یک سبک شیک است که سادگی را برجسته می کند. دکوراتورها از رنگ های سفید، خاکستری و سیاه به عنوان طرح های اصلی رنگ استفاده می کنند. طرح ها تمیز و بدون درهم ریختگی هستند. خطوط مستقیم و پررنگ ترجیح داده می شوند. از عناصر و مواد جانبی طبیعی مانند قاب های چوبی، دکور فلزی و مبلمان استفاده می شود.

معاصر

Contemporary تنوع نرم تری از طراحی مدرن است. اغلب با مدرن اشتباه گرفته می شود زیرا ظاهری تمیز با خطوط مستقیم دارد. رنگ های تند، ملایم و خنثی را امکان پذیر می کند. مدرن با طراحی مدرن متفاوت است زیرا سبک آن همیشه در حال تغییر است. این بر طرح ها و روندهای حال تمرکز دارد. آنچه امروز طراحی معاصر را تعریف می کند ممکن است در آینده آن را تعریف نکند.

گلم مدرن

Modern Glam به زیبایی طراحی معاصر و مدرن را ادغام می کند. صندلی‌های روکش دار و روکش‌های عثمانی این فضاها را با پارچه‌های لوکس مانند مخمل تزئین می‌کنند. مبلمان و لوازم جانبی فلزی معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند و با طرح های رنگی روشن یا خنثی ترکیب می شوند. لمس نرم تشویق می شود، مانند گل رز سفید در یک گلدان کلاسیک. سایر ویژگی‌ها مانند لوسترها، آینه‌های بزرگ، مواد ژولیده و اشیاء جواهرات‌کاری شده، جلوه‌های پیچیده و باکلاسی را به شما می‌دهند.

روستايي

سبک کانتری مواد طبیعی و عناصر روستایی را برجسته می کند تا یک محیط زندگی مزرعه در فضای باز را تشکیل دهد. قرمز یک رنگ غالب با رنگ های ملایم است. سبدهای حصیری، پالت ها و قطعات چینی سفید از لوازم جانبی محبوب هستند.

التقاطی

اگر مشتری نسبت به استایل خود کمی مطمئن نیست، اما به سبک های متعدد علاقه دارد، ممکن است ظاهر التقاطی را ترجیح دهد. قوانین سبک التقاطی تعریف نشده است. ضرب المثل "هر چیزی می رود" واقعاً برای مشتری التقاطی کار می کند! از تمام عناصر، رنگ ها، بافت ها و متریال ها برای ایجاد فضایی متمایز استفاده شده است.

بوهمي

یک کلمه برای توصیف این سبک وجود دارد: جسورانه! سبک بوهمی روشن و رنگارنگ است. رنگ‌های اصلی قرمز، زرد و آبی با لهجه‌های صورتی، بنفش تیره و نارنجی استفاده می‌شوند. قطعات مبلمان چوبی پوشیده شده با مواد مخمل خواب دار با طرح های راه راه، هندسی و گل دار مشبک شده اند. سبک بوهمی برای افرادی است که ممکن است از سفر و فرهنگ الهام بگیرند.

قدیمی

وینتیج را می‌توان با اصطلاح «شیک شیک» جایگزین کرد. رنگ‌های اصلی آن خنثی است: قهوه‌ای، سفید و خاکستری. سبک وینتیج شامل جنبه های معاصر با ظاهری الهام گرفته از کلاسیک است، مانند مبلمان خرد شده، آجرهای اکسپوز، صندلی های زنگ زده و چوب کهنه. طراحی های گذشته را با عناصر زمان حال ترکیب می کند تا ظاهری جاودانه و تازه ایجاد کند.

ترفند ها و اصول چیدمان در دکوراسیون داخلی

 

  • قاب عکس ها و قاب های هنری
  • نورپردازی و تاثیر نور و روشنایی در دکوراسیون
  • پارتیشن بندی فضا
  • در دکوراسیون رنگ آمیزی از مهمترین فاکتورهای طراحی دکوراسیون داخلی منازل است.
  • تغییر و تحول در کفپوش خانه ها
  • به کار گرفتن کتابخانه در طراحی دکوراسیون

مهم ترین خدماتی که ایوان سبز در سیاست کاری خود قرار می دهد: مشاوره، بازدید از محل پروژه و ارائه پیشنهاد مناسب، طراحی خلاقانه با استفاده از نرم افزارهای تخصصی جهت ترسیم نقشه ها بر اساس کاربری فضا، برآورد هزینه براساس طرح ارائه شده، تولید و اجرای پروژه با استفاده از متریال مرغوب، معتبر و استاندارد می باشد.

 

تماس با ما

 

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

 

آدرس : خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 

منبع:https://interior-designer.ir/

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی داخلی ایوان سبز , ترفند ها و اصول چیدمان در دکوراسیون داخلی , رنگ آمیزی در دکوراسیون داخلی چه نقشی دارد؟ , پارتیشن بندی و جذابیت بیشتر فضا , ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

وکیل خرید ملک کیست؟ 

وکیل املاک، که به عنوان وکیل ملکي نیز شناخته می شود، شخصی است که دارای مجوز فعالیت در قانون املاک است، به این معنی که دانش و تجربه لازم برای مشاوره دادن به طرفین درگیر در یک معامله املاک، مانند فروش مسکن یا فروش کوتاه مدت را دارد. در حین خرید ملک، وکیل املاک و کارکنان ممکن است اسنادی را تهیه کنند، بیمه نامه های عنوان را بنویسند، جستجوی عنوان ملک را کامل کنند، و انتقال وجه برای خرید را انجام دهند.
وکیل خرید ملک به مشتریان کمک می کنند تا با طیف گسترده ای از مسائل مربوط به دارایی از جمله خرید، فروش، تقسیم، انتقال عنوان، محدودیت های شورا و ساختمان، پیامدهای مالیاتی، فرآیندهای تایید، و میثاق ها و حق ارتفاق های محدود کننده آگاه شوند. یک وکیل موفق املاک باید سازماندهی شده، حرفه ای و به خوبی آگاه باشد و در عین حال اطمینان حاصل کند که معاملات املاک قانونی، الزام آور و به نفع مشتری است که نمایندگی می کند. نامزدهای برتر نتورکرهای موفقی خواهند بود که مهارت های بین فردی، نوشتاری و سخنرانی عمومی قابل توجهی دارند.

وظایف وکیل خرید ملک

 

  • ریسک قانونی را در اسناد املاک و مستغلات رصد کنید و بر این اساس به مشتریان مشاوره دهید.
  • تفسیر قوانین، احکام و مقررات مربوط به معاملات املاک و مستغلات.
  • پیش نویس و مذاکره در مورد معاملات املاک و مستغلات.
  • پیش نویس اجاره نامه های معمول و اصلاحات.
  • اطمینان حاصل کنید که تاییدیه های مناسب قبل از انجام معاملات املاک و مستغلات وجود دارد.
  • خدمات نظارتی و مرتبط با انطباق را مدیریت کنید.
  • نمایندگی شرکت در خرید و فروش املاک.
  • از دعوای قانون شهرداری دفاع کنید.
  • پشتیبانی از نیازهای مشاوره حقوقی و عمومی مرتبط با مجموعه املاک و مستغلات در مقیاس بزرگ.

شرایط وکیل خرید ملک

 

  • لیسانس حقوق (ضروری).
  • تجربه قوی در حقوق املاک و دانش صنعت که شامل دعاوی حقوقی، معاملات اجاره، مدیریت املاک و معاملات خرید و فروش است.
  • تجربه کامل در بیمه نامه، درمان و خسارت.
  • درک خوب از سلب مالکیت
  • متفکر تحلیلی با مهارت های مفهومی و پژوهشی قوی.
  • رهبر طبیعی که قضاوت صحیح و توجه به جزئیات را نشان می دهد.
  • توانایی کار در شرايط دشوار و رعایت موعد مقرر.
  • نت ورکر توانمند با مهارت های بین فردی، ارتباطی و سخنرانی عمومی عالی.
  • مسلط به برنامه های مایکروسافت آفیس
تنظیم مبایعه نامه


اگر وکیل املاک از مرحله قبل سربلند بیرون بیاید یا به عبارت ساده تر با فروشنده به توافق برسد، گام بعدی تنظیم مبایعه نامه خواهد بود. در واقع با مبایعه نامه یک قرارداد بین خریدار و فروشنده امضا می شود که هر دو با یک مبلغ معین خرید و فروش یک ملک را انجام داده اند. بهتر است مبایعه نامه توسط وکیل املاک با دقت تنظیم شود و تمامی موارد قرارداد در مبایعه نامه ذکر شود.

 

وکیل سجاد کامیار وکیل پایه یک دادگستری

آدرس


ابتداي اتوبان چمران، خيابان الف، خيابان محموديه. پلاك ٩. نبش كوچه مهر. طبقه ٢

خيابان وليعصر، زعفرانيه، خيابان محموديه. پلاك ٩. نبش كوچه مهر. طبقه ٢

شماره های تماس


۰۹۱۲۴۳۵۳۴۹۹

۰۲۱-۲۲۰۳۵۰۲۴

۰۲۱-۲۲۰۳۵۰۲۳

 منبع: https://www.sajjad-kamyar.com/  

 

 



:: برچسب‌ها: وکیل پایه یک دادگستری , وکیل سجاد کامیار , تنظیم مبایعه نامه , شرایط وکیل خرید ملک , وظایف وکیل خرید ملک , وکیل خرید ملک کیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

پرتونیل

شرکت پرتونیل در سال 76 به منظور تولید ورق های ترموپلاستیک صنعتی قابل مصرف در صنایع مختلف کشور و با بهره گیری از مشاورین اروپایی و زیر نظر متخصصین مجرب داخلی پلیمری کشور تاسیس گردید و در حال حاضر کیفیت محصولات این شرکت در شمار بهترین محصولات موجود در بازار های ایران و کشورهای همسایه می باشد و محصولات این شرکت به کشور هایی چون جمهوری آذربایجان،عراق و کشورهای آسیای میانه صادر می گردد و در افق آینده دستیابی به بازار های اروپایی و جهانی را مد نظر خود قرار داده است.

محصولات شرکت پرتونیل

 

  • پلی کربنات – P.C
  • H.I.P.S
  • پلی وینیل بنزول – G.P.P.S
  • استایرن یا ABS
  • پلی پروپیلن – PolyPropylene
  • پلی اتیلن – P.E
  • P.M.M.A – پلی متیل متا اکریلات

 

راه های ارتباطی با ما

 

آدرس

کرمانشاه شهرک صنعتی جاده سنندج خیابان دهخدا
بلوار ابوعلی سینا شرکت تولیدی پرتونیل کرمانشاه


شماره تماس دفتر تهران

۰۲۱-۸۸۳۲۴۷۵۵

 

شماره تماس کارخانه

۰۲۱-۸۸۳۲۴۷۵۵


ساعات کاری دفتر

شنبه تا ۴ شنبه
۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر

منبع: https://partonil.com/

 

 



:: برچسب‌ها: محصولات شرکت پرتونیل , پرتونیل , تولید کننده ورق های پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

ورق هایمپک (پلی استایرن مقاوم)

ورق های پلی استایرن با ضربه بالا که به آن ورق های استایرن HIPS نیز گفته می شود، یک ترموپلاستیک استاندارد صنعتی در نظر گرفته می شود. این یک ماده پلاستیکی سفت و سخت است که Polymershapes حمل می‌کند و به طور گسترده در ساخت مدل‌ها و کاربردهای حرارت کمتر استفاده می‌شود. HIPS (پلی استایرن با ضربه بالا)، همچنین به عنوان PS (پلی استایرن) شناخته می شود، یک ماده ترموپلاستیک آمورف است که در کاربردهای گرمای کمتر استفاده می شود. این ماده به عنوان یک ماده استاندارد طبقه بندی می شود و سهولت پردازش، استحکام ضربه بالا و سفتی را ارائه می دهد.

HIPS (پلی استایرن با ضربه بالا) چیست و چه مزایایی دارد؟

  • ماشین کاری و ساخت آن آسان است.
  • عایق خوبی است
  • مطابق با FDA است.
  • محکم و بادوام با مقاومت در برابر ضربه قوی است.
  • به راحتی پردازش می شود.
  • رنگ آمیزی و چسباندن آن آسان است.
  • هزینه نسبتا پایینی دارد.

پلی استایرن با ضربه بالا (HIPS)، که اغلب به عنوان استایرن شناخته می شود، پلاستیکی است که به راحتی در برابر ضربه، مقاوم در برابر ضربه، همه کاره و مقرون به صرفه ساخته می شود. HIPS اغلب ماده ترجیحی برای کاربردهای ساختاری کم استحکام است.

هفت حقیقت در مورد پلی استایرن با ضربه بالا

 

HIPS شکل اصلاح شده پلی استایرن است:

پلاستیک پلی استایرن (PS) یک ماده ترموپلاستیک طبیعی شفاف است که به اشکال مختلف موجود است. ابتدایی ترین شکل PS PS عمومی (GPPS) است که به عنوان PS کریستالی نیز شناخته می شود. GPPS نتیجه پلیمریزاسیون مونومر استایرن است و محصولی شفاف است. یکی دیگر از درجه های رایج PS، PS قابل ارتقا (EPS) است. EPS یک نسخه فوم شده از این ماده است که اغلب به عنوان "styrofoam" نامیده می شود که نام تجاری EPS توسط شرکت شیمیایی Dow در سال 1941 است. این ماده معمولاً در بسته بندی هایی مانند سینی های فوم گوشت یا کارتن های تخم مرغ فوم استفاده می شود.

HIPS یک ماده با قدرت ضربه بالا است:

همانطور که از نام آن پیداست، HIPS شکلی از PS است که قدرت ضربه بالاتری را به همراه دارد. هموپلیمر PS اغلب می‌تواند شکننده باشد و اگر با مواد دیگر ترکیب شود، در برابر ضربه مقاوم‌تر می‌شود. این شکل از PS معمولاً با افزودن حدود 5-10٪ لاستیک یا کوپلیمر بوتادین تولید می شود. این امر چقرمگی و استحکام ضربه ای پلیمر را افزایش می دهد و منجر به یک محصول بسیار سفت و ایده آل برای کاربردهای بسته بندی می شود. با توجه به ماهیت بادوام این ماده، شرکت ورق پلی استایرن با ضربه بالا Impact Plastics در کاربردهای بسته بندی برای طیف گسترده ای از کاربردها در بازارهای مواد غذایی، پزشکی، کالاهای مصرفی، آرایشی و بهداشتی، صنعتی و بازارهای باغبانی و غیره استفاده می شود.

HIPS یک پلیمر آمورف است:

پلیمرها دو نوع مورفولوژی را در حالت جامد نشان می دهند - آمورف و نیمه کریستالی. در حالی که یک پلیمر نیمه کریستالی به پلاستیکی با زنجیره های مولکولی سازمان یافته و محکم اطلاق می شود، زنجیره های پلیمری برای مواد پلاستیکی آمورف بیشتر نابسامان هستند. در یک پلیمر آمورف، مولکول ها به طور تصادفی جهت گیری می کنند و در هم تنیده می شوند. برای اینکه دیدی بصری به شما بدهیم، سازماندهی یا عدم وجود آن، زنجیره های پلیمری مواد بی شکل اغلب با بشقاب اسپاگتی پخته شده مقایسه می شود. پلیمرهای آمورف مانند HIPS دارای جریان همسانگرد هستند، به این معنی که به طور یکنواخت در جهت جریان منقبض می شوند و عرضی به جریان می رسند. این معمولا منجر به انقباض کمتر و تاب برداشتن کمتر از پلیمرهای نیمه کریستالی می شود. پلیمرهای آمورف معمولاً شفاف هستند، اما HIPS در حالت طبیعی خود شفاف است.

PS با برنامه های بسته بندی مواد غذایی سازگار است:

Impact-plastics-high-Impact-polystyrene-cups.jpgHIPS در درجه های تایید شده FDA موجود است و با برنامه های بسته بندی مواد غذایی سازگار است. ماهیت سفت و سخت این ماده آن را برای کاربردهای بسته بندی مواد غذایی مانند سینی های شیرینی و نانوایی یا صدف های ساندویچ اغذیه فروشی ایده آل می کند. در حالی که اعداد انتقال بخار رطوبت به خوبی سایر پلیمرها نیست، HIPS دارای ویژگی های ذاتی مانع رطوبت است که این ماده را برای محصولات با ماندگاری کوتاه مناسب می کند. علاوه بر این، بهبود در گریدهای خاص HIPS منجر به مقاومت در برابر ترک استرس محیطی (ESCR) شده است که این ماده را برای بسته بندی غذاهای چرب مانند کره مناسب می کند. این ماده را می توان در برنامه های بسته بندی مواد غذایی با حرارت کم استفاده کرد، اما برای کاربردهایی که بسته بندی در آن حرارت بالاتر از تقریباً 185 درجه فارنهایت قرار می گیرد توصیه نمی شود.

HIPS یک بستر قابل چاپ خوب است:

پلی استایرن با ضربه بالا را می توان با استفاده از روش های مختلف چاپ از جمله چاپ روی صفحه، لیتوگرافی افست و فلکسوگرافی تزئین کرد. این ماده با فرآیندهای درمان کرونا سازگار است که به کاهش مشکلات چسبندگی به پلاستیک کمک می کند.

HIPS یک ماده قابل بازیافت است:

Impact-plastics-plastic-container HIPS یک ماده 100% قابل بازیافت است و با کد شناسه رزین "6" شناسایی می شود. با این حال، در حالی که HIPS و سایر اشکال PS قابل بازیافت هستند، همه مراکز بازیافت و شهرداری ها در ایالات متحده نمی پذیرند. این مواد بر اساس مطالعه متمرکز 2015-2016 در مورد دسترسی به بازیافت، تخمین زده می شود که بین 20 تا 60 درصد از جمعیت ایالات متحده به برنامه های بازیافتی دسترسی دارند که محصولات PS مانند فنجان، ظروف تاشو و درب را می پذیرند، در حالی که کمتر از 20 درصد به برنامه های بازیافتی دسترسی دارند. دسترسی به برنامه هایی که کارد و چنگال PS، سینی/ظروف فوم PS، پوسته های فوم و سایر بسته بندی های EPS را می پذیرند. پلاستیک ضربه ای یک درجه بازیافتی Utility HIPS را برای کاربردهای غیر FDA ارائه می دهد.

HIPS را می توان به راحتی سفارشی کرد:

HIPS از پلاستیک Impact یک ماده به راحتی سفارشی است و تقریباً در هر رنگی زیر نور خورشید در دسترس است. این ماده با انواع فرآیندها سازگار است و بنابراین در طیف گسترده ای از رنگ ها، تکمیل و فرمولاسیون بسته های افزودنی موجود است. سفارشی سازی اضافی ورق HIPS از Impact عبارتند از:

- رنگ های سفارشی با HIPS از جمله رنگ های مرواریدی، کمانی و متالیک مطابقت دارند.
- منبت سفارشی شامل مربع کوچک، صفحه الماس و فلز برس خورده
- لمینت های سفارشی از جمله مایلار، آینه، فلز برس خورده و دانه چوب
- سطح براق COEX و مات
- اتلاف کننده الکترواستاتیک
- درمان دو طرفه کرونا
- HIPS شفاف
- کواکستروژن چند لایه

از ورق هایمپک در مصارف گوناگون صنعت استفاده می شود. از امکاناتی که باعث بکار برده شدن روز افزون ورق های هایمپک می شود، عایق گرما و صوت بودن آن است. تولید لوازم ورزشی، اسباب بازی و وسایل خانگی از جمله مهم ترین این کاربرد‌ها می باشد. همچنین ورق های هایمپک در زمینه برش لیزری نیز، نقشی مهم دارند. ساخت انواع متنوع شابلون به دلیل بودن، از دیگر موارد مورد استفاده قرار گرفتن ورق های هایمپک است. به عنوان یکی از پلیمرهای تولید شده در سراسر جهان، پلی استایرن ضربه‌ای بالا از نظر بافت شیشه‌ای است و برای انواع مواد از جمله ظروف ماست، کارد و چنگال پلاستیکی، کاسه سالاد، آستر یخچال، سینی‌های صنعت پزشکی و عایق الکتریکی استفاده می‌شود. پلی استایرن با ضربه بالا (ورق HIPS) یک پلاستیک ارزان قیمت و سبک وزن است که معمولاً برای سینی‌هایی استفاده می‌شود که محصولات سبک وزن را در خود جای می‌دهند. ورق HIPS مقاومت حاشیه ای در برابر ضربه و پارگی دارد، اگرچه می توان آن را با افزودنی لاستیکی اصلاح کرد تا دوام آن را بهبود بخشد. دفع پلی استایرن نیز خطرناک است. پلی استایرن تجزیه نمی شود و اغلب برای دور ریختن سوزانده می شود. با این حال، سوزاندن پلی استایرن گاز استایرن را در هوا آزاد می کند و ترکیبی از مواد سمی تولید می کند که می تواند سیستم عصبی را مختل کند.

شرکت ریچانگ در سال 76 به منظور تولید ورق های ترموپلاستیک صنعتی قابل مصرف در صنایع مختلف کشور و با بهره گیری از مشاورین اروپایی و زیر نظر متخصصین مجرب داخلی پلیمری کشور تاسیس گردید و در حال حاضر کیفیت محصولات این شرکت در شمار بهترین محصولات موجود در بازار های ایران و کشورهای همسایه می باشد و محصولات این شرکت به کشور هایی چون جمهوری آذربایجان،عراق و کشورهای آسیای میانه صادر میگردد و در افق آینده دستیابی به بازار های اروپایی و جهانی را مد نظر خود قرار داده است.

 

راه های ارتباطی


ایمیل : info@raychung.ir

نشانی : خیابان کریمخان،انتهای خردمند جنوبی،ساختمان ش۲،طبقه ۵ام جنوبی

شماره تماس : ۸۸۸۳۹۷۸۸

 منبع: https://raychung.ir/

 



:: برچسب‌ها: ورق هایم پک چیست؟ , کاربرد های ورق هایمپک (پلی استایرن مقاوم) , high-impact polystyrene) HIPS) , ریچانگ ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()