نوشته شده توسط : پارس اتیلن

طراحی وبسایت چیست؟

هدف اصلی از وب سایت ها صرفاً ارائه، اشتراک گذاری یا نمایش برخی از اطلاعات یا محتوا به صورت آنلاین است. طراحی وب ایجاد و خلق وب سایت ها و صفحاتی است که برند و اطلاعات یک شرکت را منعکس می کند و تجربه ای کاربرپسند را تضمین می کند. ظاهر و طراحی به عنوان عناصر حیاتی ادغام می شوند، چه در حال طراحی یک وب سایت، برنامه تلفن همراه یا حفظ محتوا در یک صفحه وب باشید.
طراحی وبسايت، اهداف یک وب سایت یا صفحه وب را مشخص می کند و دسترسی همه کاربران بالقوه را ارتقا می دهد. این فرآیند شامل سازماندهی محتوا و تصاویر در یک سری از صفحات و یکپارچه سازی برنامه ها و سایر عناصر تعاملی است.
 

انواع روش هاي طراحي وبسايت

 

دو روش متداول طراحی وب وجود دارد: طراحی تطبیقی و واکنش گرا.
در طراحی تطبیقی، محتوای وب سایت با استفاده از اندازه های استاندارد صفحه نمایش به عنوان قاب برای طرح ایجاد می شود.
در طراحی واکنش گرا، محتوا با توجه به اندازه صفحه نمایش به صورت پویا حرکت می کند. طراحان وب از مراحل مختلف فرآیند کلی طراحی وب برای استفاده از این روش های طراحی بسته به ترجیحات و اهداف مشتری یا کارفرما برای سایت استفاده می کنند.
 

پنج ویژگی لازم در طراحی وبسایت

 

تجربه ی کاربر
اگر بازدیدکنندگان شما هنگام بازدید از وب سایت شما تجربه به یاد ماندنی دیوانه کننده ای نداشته باشند، دیگر باز نخواهند گشت. و آنها قطعاً هر چیزی را که شما می فروشید نمی خرند. از پنجره‌های بازشو، اعلان‌ها و دیگر ترفندهای مضحک استفاده نکنید. ابتدا کاربران خود را در الويت قرار دهید. به این فکر کنید که اگر جای آنها بودید دوست دارید چه چیزی را ببینید.
طراحي
در اینجا چیزی در مورد طراحی وب سایت وجود دارد: لازم نیست پیچیده باشد.
طراحی وب سایت مدرن باید به شرح زیر باشد:
ساده
تمیز
حداقل
زیبا
نیاز به انتقال پیامی واضح و قدرتمند دارد، بدون اینکه مسائل را بیش از حد پیچیده کند. و مهمتر از همه، وب سایت شما باید به بازدیدکنندگان بگوید که دقیقاً چه کاری باید انجام دهند.
محتوا
اگر تجربه کاربری اسکلت است و طراحی ماهیچه است، پس محتوا قلب و روح وب سایت شما است. محتوای شما باید مردم را به حرکت درآورد. باید باعث شود آنها چیزهایی را احساس کنند. کلمات، تصاویر، ویدئوها و صداهای شما باید در کنار هم قرار گیرند تا داستانی جذاب و انسانی را بیان کنند. به طور خلاصه، شما باید یک داستان گوی عالی باشید.
سئو
سئو تغییرات زیادی کرده است. گوگل به طور مداوم الگوریتم های خود را تغییر می دهد تا به تجربه کاربر اهمیت بیشتری بدهد. روزهایی که شما فقط وب سایت خود را با کلمات کلیدی پر می کردید، آن را به چند دایرکتوری بزرگ ارسال می کردید و آن را یک روز نامیدید، گذشته است.
اکنون، گوگل توجه بیشتری به نحوه حرکت بازدیدکنندگان در وب سایت شما دارد. معیارهایی مانند نرخ پرش و زمان صرف شده در صفحه مهمتر از همیشه هستند. و اگر می‌خواهید مردم کنار هم بمانند، باید محتوای قاتل داشته باشید. تقریباً برای هر چیزی امکان ورود به صفحه اول گوگل وجود دارد. این فقط به میزان زمان و پولی که می خواهید سرمایه گذاری کنید بستگی دارد.
امنیت
از آنجایی که دنیا به انتقال همه چیز به صورت آنلاین ادامه می‌دهد، و با هک‌های بزرگ که سرفصل‌ها را به صورت هفتگی منتشر می‌کنند، اطمینان از ایمن بودن وب‌سایت شما هرگز مهم نبوده است. اگر در وب سایت خود چیزهایی می فروشید، این به سادگی غیرقابل مذاکره است. گوگل حتی شروع به جریمه کردن وب سایت هایی می کند که ویژگی های امنیتی مناسب را نصب نکرده اند.
 
آمینا گروپ ، مجموعه ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه طراحی وبسایت و سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است.
 
اطلاعات تماس
 
خیابان میرداماد، خیابان نسا، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک ۳۸ واحد ۶
منبع: https://amina-group.com/
 


:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت با آمینا گروپ , تاثیر طراحی وب سایت در کسب و کار ها , هزینه طراحی وب سایت , انواع وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

زندگینامه کریستیانو رونالدو

نام کامل او کریستیانو رونالدو سانتوس آویرو است ملقب به CR7 . رونالدو متولد 5 فوریه سال 1985 میلادی درشهر فونشال کشور پرتغال است. پدرش، اوخوزه دینیس آویرا و مادرش ماریا دلورس داس آویرابود. رونالدو درخانواده ای فقیر با یک برادر و چهارخواهر زندگی می کرد.نام رونالدو از نام رئیس جمهورآمریکا(رونالد ریگان است که پدرش چون علاقه شدیدی به این شخص داشت برایش این اسم را انتخاب کرد.رونالدو در سن سه سالگی با توپ آشنا شد و درسن شش سالگی که دانش آموز بود، علاقه اش به ورزش در همان لحظه نمایان شده بود.

او در سن شانزده سالگی دراولین بازی خود مقابل لیورپولشرکت کرد و با به ثمر رساندن دو گل توجه بزرگترین مربی های تاریخ (سر الکس فرگوسن) را به خود جلب کند ولی لیورپول به خاطر سن کمش از خرید رونالدو صرف نظر کرد درسال 2003 (18سالگی) رونالدو مقابل تیم منچستر یونایتد بازی کرد و استعداد های خودش را نمايان کرد و مورد توجه تیم و بازیکنان قرار گرفت و به تیم فوتبال منچستر یونایتد پیوست. با پشتکار وتلاش های پی در پی توانست، به عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس مشهور شود.  زمانی که او تنها بيست سال سن داشت پدرش را به دلیل مصرف بی رویه الکل از دست داد. اما رونالدو در سال 2007 رکورد چهل ساله ی تاریخ باشگاه را شکست و همچنین صاحب کفش طلای اروپا شد و محبوبیتش اوج گرفت.

رونالدو روی بدنش نه خالکوبی دارد او سیگار نمی کشد و به خاطر اینکه پدرش به خاطر اعتیاد الکل از دست داده است الکل هم مصرف نمی کند تا بتواند مرتب خون اهدا کند. مقدار چربی بدن رونالدو فقط 10 درصد است و در سرعت نیز یک شگفتی است و بسيار سریع می دود. از لحاظ فیزیکی ، او 185سانتی متر قد و 80 کیلو وزن دارد و تا 2 متر 93 سانتی متر می پرد.

زندگينامه لیونل آندرس مسي

لیونل آندرس مسی در ۲۴ جون ۱۹۸۷ در روساریو آرژانتین متولد شد. پدر مسی خورخه مدیر یک شرکت فلزات بود و مادر وی سلیا به عنوان نظافتچی کار می کرد تا کمک خرج خانواده باشد. لیونل پسر آخر از سه پسر این زوج بود. دو برادر بزرگتر او ماتیاس و رودریگو نام داشتند. او همچنین یک خواهر به نام ماریاسول هم دارد. فوتبال ورزش خانوادگی لیونل مسی بود. هر سه برادر او فوتبال بازی می‌ کردند و خورخه پدر خانواده نیز سرمربی یک تیم ملی جوانان در آرژانتین بود. لیونل مسی در ۵ سالگی به تیم فوتبال پدرش پیوست. او نسبت به سنش از جثه ریزتری برخوردار بود اما با وجود این بسیار مستعد بود.

شهرت لیونل در سن کم موجب شد تا باشگاه نولز اولد بویز که یک باشگاه محلی قدرتمند بود به او جذب شوند. لیونل مسی در هشت سالگی به نولز اولد بویز پیوست. قدمت این باشگاه به سال‌ های اولیه قرن بیستم بازمی گردد. آنها از دهه ۱۹۷۰ تاکنون ۴ بار قهرمان لیگ آرژانتین و ۲ بار قهرمان کوپا لیبرتادورس شده‌ اند. از جمله بازیکنان شاخصی که در این باشگاه حضور داشتند می‌ توان به خورخه والدانو و گابریل باتیستوتا اشاره داشت. اولین بازی ملی خود به همراه تیم ملی زیر ۲۰ سال آرژانتین مقابل پاراگوئه بازی کرد.

مسی در اواسط اکتبر ۲۰۰۴ به همراه تیم بارسلونا اولین بازی خود را در لیگ اسپانیا انجام داد و فصل را به عنوان بازیکن ذخیره آغاز کرد ولی آسیب دیدگی پی در پی مهره‌ های کلیدی بارسلونا موجب شد که فرصت بیشتری برای حضور در زمین داشته باشد. مسی موفق شد اولین گل خود را در دیدار مقابل آلباسته بالومپی به ثمر برساند. لیونل مسی در دومین بازی آرژانتین مقابل صربستان در ۱۵ دقیقه پایانی به میدان رفت. در آن لحظه آرژانتین با ۴ گل از حریف خود پیش بود. مسی پس از ورود به زمین یک پاس گل به هرنان کرسپو داد و یک گل هم خودش به ثمر رساند تا نتیجه بازی ۶ صفر به پایان برسد. به این ترتیب مسی تبدیل به جوان‌ ترین بازیکنی شد که برای آرژانتین در جام‌ های جهانی به میدان رفته است و همچنین عنوان جوان‌ ترین گلزن آرژانتین در جام‌ های جهانی را نیز به دست آورد.

اسطوره های نام آشنای رونالدو و مسی حتما برای همه فوتبال دوستان و ورزشکاران کاملا شناخته شده و محبوب هستند. رونالدو و مسی دو بازیکن بی نظیر و فوق حرفه ای فوتبال که با تکنیک های خارق العاده و شگفتی ساز اکنون جزو معروف ترین و محبوب ترین فوتبالیست های جهان هستند. در طول تاریخ بازیکنان بی نظیری مثل مارادونا در فوتبال اروپا و در بازی های ملی خوش درخشیدند و هم اکنون نیز به عنوان بهترین بازیکن تمام دوره های فوتبال از نظر هواداران شناخته می شود. رونالدو و مسی نیز در دنیای فوتبال امروز تبدیل به یک الگو برای کودکان و حتی بازیکنان فوتبال سراسر دنیا شده اند.

آکادمی فوتبال کتاب به صورت تخصصی و حرفه ای به آموزش فوتبال در رده سنی پایه می‌پردازد که علاوه بر یادگیری مهارت‌های فوتبال، آموزش دروس مدرسه که شامل (ریاضی، علوم، زبان انگلیسی و …) در تمامی مقاطع تحصیلی ورزشجویان در راستای پرورش و بهره‌وری بیشتر از مهارت های فردی انجام می‌پذیرد.

اطلاعات تماس

تهران - شیان - میدان شهید طجرلو - خیابان شهید طجرلو شرقی - پلاک 63

شماره تماس : ۰۹۰۵۸۶۵۷۵۰۵

ایمیل : info@fa-ketab.com

منبع: https://fa-ketab.com/

 



:: برچسب‌ها: اسطوره های فوتبال جهان , آکادمی فوتبال کتاب , زندگينامه لیونل آندرس مسي , زندگینامه کریستیانو رونالدو ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تاکسي دربست چيست؟

اکسی دربست اصولا وسیله ای است برای حمل و نقل راحت که دارای مجوز برای حمل و نقل مردم است و باید از اتحادیه نامه ای برای حمل مردم دریافت کنند. تاکسی ها اصولا با رنگ های مشخص از جمله سبز، زرد یا نارنجی هستند. این مدل تاکسی های دربستی کرایه ای هستند و با دریافت کرایه مسافران را به مقصد می رسانند و تاکسی ها در درون شهر و مسافرت های کوتاه و… مورد استفاده قرار می گیرند. تاکسی ها سهمیه بنزین هستند البته با مجوز می توانند سهمیه خود را بگیرند. در ایران تاکسی ها به چند دسته تقسیم می شوند از جمله تاکسی های مخصوص فرودگاه، تاکسی عمومی، تاکسی خصوصی و تشریفات و… .

سفر از یک مکان به مکان دیگر جنبه مهم و ضروری زندگی شخصی هر کسی است. ممکن است این یک دلیل شخصی برای رفت و آمد شما باشد، یا ممکن است برای اهداف تجاری باشد، هر دلیلی که باشد، شما یک سرویس حمل و نقل مقرون به صرفه و راحت را ترجیح می دهید.

مزاياي تاکسي دربست

وسایل حمل و نقل متعددی وجود دارد، به عنوان مثال، قطار و اتوبوس، اما بعید است که تنها با در نظر گرفتن منافع شخصی شما کار کنند. علاوه بر این، آنها  شلوغی بیش از حد دارند. بنابراین، اگر به دنبال یک سواری راحت و بدون دردسر به مقصد خود هستید خدمات تاکسی دربست مقرون به صرفه ترین و راحت ترین وسیله حمل و نقل محسوب می شود.

شرکت ما خدمات تاکسی خود را به صورت شبانه روزي انجام مي دهد. از این رو، شما این امکان را دارید که در هر زمان، چه روز و چه شب، با آنها تماس بگیرید و تاکسي را کرايه کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برخی از جزئیات شخصی خود از جمله موقعیت مکانی خود را در اختیار آنها قرار دهید و آنها به موقع در آنجا حاضر شوند تا شما را سوار کنند. 

با کرايه تاکسي دربست هم در انرژی و هم در زمان صرفه جویی می کنید. این به این دلیل است که برای جستجوی گزینه های حمل و نقل مجبور نیستید در اطراف جستجو کنید. تاکسی که کرایه می‌کنید در زمان معین شما به مکان دلخواه شما می‌رسد. از طرف دیگر، اگر به هر وسیله حمل و نقل دیگری متوسل می شوید، باید دوندگي انجام دهید و منتظر بمانید تا اتوبوس یا قطار به ایستگاه برسد.

علاوه بر این، آنها در زمان های مختلف توقف می کنند تا مسافران دیگر را سوار و پیاده کنند. بنابراین، با استخدام تاکسی دربست، در زمان خود صرفه جویی زیادی می کنید. با انتخاب خدمات  شرکت تاکسی فرودگاهي امام معتبر ما ، می توانید از تمام مزایای آن نیز بهره مند شوید.

 

آدرس: تهران- بزرگراه خلیج فارس- کیلومتر ۳۰- فرودگاه بین المللی امام خمینی

شماره تماس:

۰۲۱ - ۶۵۵۷۹۳۶۹

۰۲۱ - ۶۵۵۷۸۴۹۵

 آدرس ایمیل: info@airport-taxivip.com

 منبع: https://airport-taxivip.com/

 



:: برچسب‌ها: مزاياي تاکسي دربست , تاکسی فرودگاهي امام , تاکسی دربست فرودگاهی , رزرو آنلاین تاکسی فرودگاهی , تاکسی فرودگاه امام ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

آبسرد کن های هیتما

آبسردکن ها دستگاه های کاربردی در فصل تابستان هستند، البته با جود آبسردکن های دو منظوره ، امکان استفاده از این دستگاه ها در فصل زمستان نیز وجود دارد. یعنی همزمان با تولید آب سرد ، قادر به تولید آب جوش مورد نیاز چای و قهوه نیز هستند.

طرز کارکرد آب سردکن ها

دستگاه آبسردکن با مصرف میزان مشخصی از برق شهری ، آب ولرم را به آب سرد تبدیل می کنند که به دمای ده درجه سانتی گراد یا کمتر می رسند. آبسردکن های دو منظوره نیز دارای دو قسمت هستند که قسمتی از آن برای تولید آب سرد و قسمتی نیز برای تولید آب داغ اختصاص داده شده است، بنابراین اگر هر دو سیستم با هم کار کنند، مصرف برق دو برابری نسبت به آبسردکن های تک منظوره خواهند داشت. جهت تولید آب سرد از موتور سرماساز ، اواپراتور ، کندانسور و سایر تجهیزات خنک سازی آب استفاده می شود و برای تهیه آب داغ نیز از المنت های حرارتی و ترموستات استفاده می شود.

ویژگی بهترین آبسردکن

آبسردکن ها در مدل ها و امکانات مختلفی وجود دارند که برخی از آنها دارای آب سرد و گرم و برخی نیز دارای یخچال و … هستند، اما مهمترین چیزی که برای خرید آبسردکن را کاربردی تر و راحت تر می کند، میزان مصرف برق بهینه و کیفیت مواد به کار رفته در آن است. علاوه بر آن وجود گارانتی و خدمات پس از فروش اطمینان محصول را افزایش خواهد داد و با کیفیت بودن قطعات آن را تضمین می کند.

برند هیتما برای اولین بار 25 سال قبل در کشور ایتالیا به ثبت رسید و با تولید سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع شروع به کار کرد. با پشرفت این کمپانی و فروش محصولات با این برند در کشور ایتالیا و استقبال و رضایتمندی مشتریان، صادرات سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع با برند هیتما به کشورهای دیگر آغاز گردید. از ویژگی های محصولات هیتما، طراحی منحصر به فرد و راندمان بالای این محصول و خدمات پس از فروش گسترده آن می باشد. شرکت مرسا اعتماد تک با بیش از یک دهه تجربه افتخار دارد نماینده انحصاری این برند ایتالیایی در ایران باشد. 

اطلاعات تماس

آدرس : سه راه امین حضور – پاساژ محمد – طبقه همکف – پلاک ۲

واحد خدمات پس از فروش:۰۲۱-۲۶۶۴۲۳۵۹

واحد فروش: ۰۲۱-۲۶۶۴۲۱۷۳

ایمیل : Hitema.co@gmail.com

 منبع: https://hitemaco.com/

 

 



:: برچسب‌ها: ویژگی بهترین آبسردکن , آبسرد کن های هیتما , طرز کارکرد آب سردکن های برقی , هیتما , ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

 

تاکسی در همه جا و به همه جا

 

جهت سهولت و رفاه حال مسافران گرامی، سیستم تاکسیرانی VIP در کلیه ساعات شبانه روز و با استفاده از مدرن ترین خودروهای روز دنیا و با بالاترین امنیت اقدام به ارائه سرویس به سراسر کشور می نماید. مسافرین محترم می توانند به محض خروج از سالن ترمینال نسبت به دریافت تاکسی مورد نظر اقدام نمایند. کلیه ماشین ها با صدور بیمه نامه و مجوز حمل و نقل جاده ای در سرویس هستند. به منظور حفاظت از مال و جان خود از تاکسی های متفرقه و غیر مجاز که زیر نظر فرودگاه نمی باشند استفاده ننمائید و تا جایی که امکان دارد از تاکسی های مجاز فرودگاه امام استفاده نمائید.

مزایای استفاده از تاکسی فرودگاه امام خمینی

۱- بیمه مسافران و سرنشینان ۲- امنیت داشتن مسافران و اموال آنان ۳- در دسترس بودن به صورت شبانه روزی ۴- مبلغ از پیش اعلام شده که در هر ساعتی ثابت است ۵- استفاده از خودرو های استاندارد ۶- رانندگان مجرب ۷- سرویس های در اختیار (این نوع سرویس از طریق انعقاد قرارداد شرکت های تاکسیرانی خصوصی تحت پوشش با ادارات، موسسات، شرکت ها و مراکز دولتی و غیر دولتی نسبت به ارائه خدمات جابجایی مسافر اقدام می نمایند. )

شما با تماس از طریق شماره تماس های ارائه شده (جهت تماس کلیک کنید)  براحتی می توانید سفر خود را رزرو کنید یا از طریق پر نمودن این فرم (کلیک کنید) رزرو اینترنتی تاکسی فرودگاه را انجام دهید. مسافران محترم می توانند از طریق اینترنت درخواست تاکسی خود را ثبت نمایند و از طریق اینترنتی هزینه آن را واریز کنند. در ابتدا پس از پر کردن فرم مربوط به مشخصات مسافر از جمله اسم و فامیل، شماره همراه، تاریخ و ساعت حرکت، مبدا و مقصد سفر همینطور تعداد افراد، درخواست تاکسی فرودگاه را ثبت کرده و با استفاده از رمز دوم کارتی که عضو شبکه شتاب می باشد هزینه تاکسی را به صورت اینترنتی پرداخت کنند پس از آن منتظر بمانند تا راننده شان با آنها تماس بگیرد. به همین راحتی و سادگی می توان از پشتیبانی شبانه روزی ۲۴ ساعته که در روزهای تعطیل هم خدمات ارائه می دهند بهره مند شد و با خیال آسوده منتظر آمدن راننده در آدرسی که داده شده باشید.

 تلفن تماس:

۰۲۱-۵۶۸۹۰۲۰۶

 

۰۹۱۲-۷۰۴۱۴۲۶

 

منبع: https://www.airport-viptaxi.com/

 

 



:: برچسب‌ها: تاکسی سرویس فرودگاه , تاکسي فرودگاهي , رزرو آنلاين تاکسي فرودگاهي، خدمات تاکسي فرودگاه امام ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

مهندسين مشاور آساي

براین باوریم که اصلی ترین منبع و اساس موفقیت شرکت، نیروی انسانی ارزنده و مدیریت پروژه با تجربه، انسجام همکاران و پاسخگویی درمقابل کارفرمایان می باشد. مقبولیت همگانی، اجرای عالی و کامل خدمات، ارائه کار پیشرفته و احترام و ارزش خاص به کارفرمایان از اهداف راهبردی ما است.

سازمان ها برای رشد و بقای خود در دنیای پر رقابت به روش ها و الگوهای ارزیابی و بهبود عملکرد خود رو آورده اند. شرکت مهندسین مشاوره هم از این قاعده جدا نمی باشند زیرا که عملکرد آنها به عنوان بخشی از طراحی، تأثیر قابل توجهی در موفقیت پروژه خواهد داشت. این سازمان ها نه تنها برای بقای خود بلکه برای توسعه صنعت ساختشان نیازمند توجه به عملکرد خود خواهند داشت. بر اساس تحقیق های انجام شده در صنعت مهندسین مشاور و مخصوصا در ایران توجه کمتری به موضوع ارزیابی عملکرد و مدل های رو به رشد سازمانی شده است.

وظایف مهندسین مشاور

موارد زیر، برخی از مهم ترین وظایف و خدمات مهندسین مشاور را در بر می گیرند:

  • ایجاد جدول زمان‌بندی اجرای پروژه
  • طراحی و پیاده سازی نظام های کیفیتی
  • ارزیابی فنی، اقتصادی و زیست محیطی پروژه
  • نظارت بر نصب و راه اندازی تجهیزات صنعتی
  • حفظ استاندارد های لازم در طراحی و اجرای نقشه ها
  • ارائه مشاوره‌ های مالی برای ساخت و برآورد هزینه پروژه
  • صرفه جویی درهزینه ها از طریق ارائه راهکاری های مناسب
  • تهیه و ارائه گزارش های لازم از مراحل انجام و پیشرفت پروژه
  • بازرسی و نظارت بر کار ساخت و ساز و تاسیسات صنعتی و ساختمانی

مشاوره مهندسی آسای

میدان ونک، خیابان ملاصدرا خیابان شاد پلاک ۱۲

تلفن تماس: ۸۸۷۷۹۱۹۹

فکس: —

ایمیل: info@assai.com

 منبع: https://www.assai.ir/

 



:: برچسب‌ها: مهندسين مشاور آساي , آساي , ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

قیمت بازسازی ساختمان

بازسازی به معنای "بازگرداندن به وضعیت خوب تعمیر" است. به عبارت دیگر، ساختمان‌های فرسوده یا خانه‌های نامناسب گاهی اوقات در وضعیتی فرسوده تلقی می‌شوند. بازسازی یک خانه یا ساختمان به معنای احیای آن سازه از وضعیت خراب است. بازسازی اغلب می تواند ظریف باشد و در ساختمان یا خانه موجود بهبود یابد. یا، آنها می توانند شدید باشند، بسیار شبیه به یک بازسازی. به یاد داشته باشید که ساخت و ساز شامل نوسازی اغلب به "بازسازی" یا "تعمیر" یک ساختار موجود، جایگزینی ساختار قدیمی با جدید اشاره دارد.

Remodel به معنای تغییر ساختار یا شکل چیزی است. اگر به دنبال بازسازی حمام خود هستید، به دنبال تغییر ظاهر آن هستید. اگر به دنبال بازسازی حمام خود هستید، به دنبال تعمیر یا به روز رسانی آن هستید. بازسازی‌ها معمولاً برای تغییر ظاهر، ساختار یا عملکرد یک اتاق کار می‌کنند. به عبارت دیگر، بازسازی برای بهبود یا تغییر طراحی و چیدمان موجود اتاق کار می کند. بازسازی به "تغییر" یا "تغییر" یک ساختمان یا خانه اشاره دارد.

فواید بازسازی

بازسازی نه تنها سرمایه گذاری در کیفیت زندگی شما بلکه در خود ساختمان نیز می باشد، زیرا باعث افزایش ارزش ملک و افزایش طول عمر آن می شود. صرفه جویی طولانی مدت را می توان از طریق کاهش مصرف انرژی، کاهش قبوض آب و برق و کاهش هزینه های نگهداری در آینده به دست آورد.

 برای به دست آوردن مواد مناسب

زباله داخل، زباله بیرون. کیفیت موادی که استفاده می کنید به شدت بر نوع نتایجی که می گیرید تأثیر می گذارد. مگر اینکه تامین کننده ای داشته باشید که در شماره گیری سریع به آن اعتماد دارید، قطعاً باید تحقیق کنید، گزینه های خود را بسنجید و یکی را انتخاب کنید. همه اینها بخشی از برنامه ریزی است که باید به اندازه کافی گسترده و دقیق باشد.

مطابقت با استانداردها و کدها

در حالی که برنامه‌ریزی عمدتاً به شما اجازه می‌دهد بهترین‌ها را به دست آورید، همچنین در رابطه با حفظ شرایط خوب با قانون است. هیچ چیز آزاردهنده نیست و به اندازه این که مجبور شوید درباره چیزی که پول و زمان روی آن سرمایه گذاری کرده اید صحبت کنید، ناراحت کننده نیست زیرا با استانداردها مطابقت ندارد. برای جلوگیری از چنین ناامیدی، مهم است که بنشینید و از قبل تحقیق کنید.

 برای گرفتن بهترین پیمانکار

هیجان بیش از حد برای دیدن نتایج گاهی اوقات می تواند بیش از حد باشد و ممکن است در نهایت مرتکب اشتباهاتی مانند رفتن با هر پیمانکاری شوید. به یاد داشته باشید، داشتن پیمانکاری که بتوانید به آن اعتماد کنید، تقریباً آزادی عمل شما برای کاهش هزینه و زمان است. علاوه بر کیفیت موادی که استفاده می کنید، پیمانکاران تعیین کننده موفقیت یا عدم موفقیت بازسازی شما هستند. این دلیل کافی است تا در مرحله برنامه ریزی وقت خود را صرف کنید تا بهترین ها را به دست آورید. تحقیق کنید، برای معرفی با دوستان خود صحبت کنید و به صورت آنلاین بررسی کنید تا بهترین پیمانکارانی را که بودجه شما می‌تواند به شما اجازه دهد، به دست آورید.

 کاهش هزینه

به دست آوردن نتایج با کیفیت بالا دلیل  اصلی مرحله برنامه ریزی است. با این حال، در هر پروژه، خواه ساخت و ساز یا نه، معمولاً عامل محدود کننده هزینه وجود دارد. در حالی که قصد دارید دامنه و کیفیت را افزایش دهید، سعی خواهید کرد هزینه را کاهش دهید. این را می توانید در مرحله برنامه ریزی قبل از شروع کار واقعی انجام دهید. تامین کنندگان، محصولات، مواد، طرح ها و پیمانکاران را مقایسه کنید و هزینه های غیرضروری را کاهش دهید. مرحله برنامه ریزی همچنین فرصتی را برای پیش بینی خطرات مستعد رخ دادن و ترسیم راه هایی برای مقابله با آنها فراهم می کند. با انجام این کار، در زمان و همچنین هزینه صرفه جویی می کنید.

جهت مشاوره رایگان و محاسبه دقیق تر هزینه ها و زمان و قیمت بازسازی ساختمان مورد نیاز اجرای کار می توانید با “گروه معماری ایوان سبز” تماس حاصل فرمایید. “گروه معماری ایوان سبز” با قیمت های شفاف و کادری مجرب و اجرای متعهدانه، آماده ارائه خدمات بازسازی ساختمان به شما دوستان گرامی می باشد. لازم به ذکر است که کلیه قیمت های فوق با در نظر گرفتن کلیه مصالح مورد نیاز و حق الزحمه و سود مجموعه، حمل ونقل، بیمه و مالیات می باشد، و هیچ رقمی به آن اضافه نخواهد شد.

مهمترین خدماتی که ایوان سبز در سیاست کاری خود قرار می دهد: مشاوره، بازدید از محل پروژه و ارائه پیشنهاد مناسب، طراحی خلاقانه با استفاده از نرم افزارهای تخصصی جهت ترسیم نقشه ها بر اساس کاربری فضا، برآورد هزینه براساس طرح ارائه شده، تولید و اجرای پروژه با استفاده از متریال مرغوب، معتبر و استاندارد می باشد.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

 

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

 

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

 

آدرس : خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 

 منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: قیمت بازسازی ساختمان , فواید بازسازی , گروه معماري ايوان سبز , خدمات بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

 

وکيل الزام به تنظيم سند

زماني که فردي قبل از انعقاد قرارداد رسمی، میان خود مبایعه نامه یا قولنامه ای را بدون مراجعه به مراکز رسمی تنظیم کند و خود را متعهد کند که در اولین فرصت، نقل و انتقال مورد معامله یا مثلا همان ملک را به صورت رسمی میان خودشان تنظیم کنند اما با رسیدن موعد فروشنده به دلایل مختلف از انجام این کار امتناع کند این موضوع سبب می شود خریدار دعوای الزام به تنظیم سند را مطرح کند.

الزام به تنظیم سند رسمی

الزام به تنظیم سند رسمی :بر اساس ماده ۲۲۰ قانون مدنی، عقود نه فقط متعاملین را به اجرای چیزی که در آن تصریح شده است، ملزم می‌کند بلکه متعاملین به همه نتایجی نیز که به موجب عرف و عادت یا به موجب قانون از عقد حاصل می‌شود، ملزم هستند.

 فروشنده طبق عرف و عادت و مواد ۲۲، ۴۶ و ۴۷ قانون ثبت، ملزم به تنظیم سند رسمی است و قید نشدن آن در سند موجب برائت فروشنده نخواهد بود بنابراین به ‌نظر می‌رسد که در قراردادهایی که عرفا و قانونا باید برای مبیع سند رسمی تنظیم شود، چه این مطلب در قرارداد ذکر شده و چه ذکر نشده باشد، فروشنده ملزم به تنظیم سند رسمی می‌شود.

مزایای وکیل التزام به سند

مزایای وکیل التزام به تنظیم سند غیر قابل انکار است. زمانی که یک وکیل التزام به تنظیم سند مجرب داشته باشید قطعا به راحتی می توانید به نتیجه دلخواه در چنین دعاوی هایی دست یابید. اما برای اطلاع دقیق از مزایا داشتن وکیل التزام به تنظیم سند ادامه مطلب را دنبال کنید:

  • وکیل التزام به تنظیم سند مجرب می تواند از هرگونه خسارت احتمالی شما جلوگیری کند.
  • چنانچه وکیل التزام به تنظیم سند مجرب باشد می تواند از پیچیدگی های این گونه دعاوی به راحتی عبور کند.
  • یک وکیل التزام به تنظیم سند با دقت بندهای مکتوب در قرارداد را بررسی می کند و نکات لازم را به موکل خود یادآوری می کند تا از اشتباه و ضرر و زیان موکل خود جلوگیری کند.

وکيل سجاد کاميار وکيل پايه يک دادگستري

 

آدرس:  ابتداي اتوبان چمران، خيابان الف، خيابان محموديه. پلاك ٩. نبش كوچه مهر. طبقه ٢

خيابان وليعصر، زعفرانيه، خيابان محموديه. پلاك ٩. نبش كوچه مهر. طبقه ٢

 

شماره های تماس:

۰۹۱۲۴۳۵۳۴۹۹

۰۲۱-۲۲۰۳۵۰۲۴

۰۲۱-۲۲۰۳۵۰۲۳

منبع: https://www.sajjad-kamyar.com/

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: مزایای وکیل التزام به سند , وکيل سجاد کاميار وکيل پايه يک دادگستري , الزام به تنظیم سند رسمی ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آبان 1401 | نظرات ()